BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] co to jest odma?
PostNapisane: 25 maja 2008, 15:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: GrudziÂądz
koledzy co to jest odma i jakie są jej objawy?dzięki i pozdro!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2008, 15:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Prosze bardzo Bartku...poczytaj...zycze milej lektury ;) :)

http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 13:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
podpinam sie pod temat aczkolwiek nie interesuje mnie co to jest ale ze tak powiem gdzie to sie wklada :rotfl: to jest wąż odmy, z jednej strony jest włożony na krócięc wychodzący z pokrywy zaworów, a z drugiej powinien wchodzić w takie plastikowe badziewie (złączkę) i do dolotu powietrz. Niewiem tylko czemu nie moge znaleść wolnego króćca wychodzącego z tej gumy??(nie zwracajcie uwagi na papierek przy pokrywie zaworów) http://www.voila.pl/374/shug3/index.php?get=1&f=1

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 15:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
W gumie od przepływki do przepustnicy od spodu masz 2 krócce w jeden z nich jest wpięty przewód od regulatora wolnych obrotów ( krokowego) w drugi wpinasz wężyk odmy .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 15:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
doslownie ten wezyk :zdziwko: ja tam juz cos mam tlyko nie wiem wlasnie do czego idzie ten wezyk.... te 2 kroce mam zatkane jeden jak mowiles od krokowca idzie a drugi to nie wiem ale jest tam

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 15:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
poza tym to chyba fizycznie niemozliwe jest bo nie siegnie :]

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 16:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Spójrz na rysunek http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 w końcówkę tego wężyka wchodzi złączka która jest jednocześnie redukcją ,póżniej wężyk ma inna średnicę i prowadzi tam gdzie napisałem ale po drodze jest jeszcze łączony na rurce bagnetu oleju tam znajdziesz dospawany metalowy króciec .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 20:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
aha musze ogarnac moze faktycznie.. moze to byc powodem falowania obrotow?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 21:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
variant napisał(a):
aha musze ogarnac moze faktycznie.. moze to byc powodem falowania obrotow?
jak nie jak tak ? przecież powietrze dostarczone tym bypassem a raczej jego ilośc , jest niezmierzona przez przepływomierz czyli dla silnika jest ''lewym powietrzem''


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 21:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
Marek WGR napisał(a):
czyli dla silnika jest ''lewym powietrzem''
Jasna sprawa

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL