BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z E36 szarpanie
PostNapisane: 24 maja 2009, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Bielsk-BiaÂła
Witam jak w temacie jestem posiadaczem E36 318is rok prod 92 i mam problem od jakiegos czasu zaczynaja mi sie dziac cuda jak jade sobie spokojnie i dodam nagle gazu to zaczyna mi szarpac autem dusic mi go i brak mocy przez jakas 3,4s i jak puszcze gaz i spowrotem dodam gazu to powraca to samo wymieniłem w nim regolator cisnienia paliwa i sande (orginały) podpiołem pod kompa i 0 błendow i dalej to samo a dzisiaj byłem w takiej sytuacji ze cofałem pod gorke i auto nie chciało mi praktycznie cofac brak mocy było :zalamany: co mogłem to wyczysciłem silniczek krokowy był czysty sprawdziłem czy goma na przypływce jest peknienta i jest ok pomoze mi ktos pozdr łukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 21:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa paliwa, wymienił bym filtr paliwa i powietrza, i przyjrzałbym się wtryskiwaczom.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 05:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Bielsk-BiaÂła
Czesiio powiec mi w jaki sposub moge sobie sprawdzic te wtryskiwacze?????znajac zycie to nie były nigdy wymienione a niewiesz jaka jest cena takich wtryskiwaczy????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 07:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
było gdzieś na forum napisane jak sprawdzić.
Po krótce wykręca się wtryskiwacze (nie pamietam czy pojedzyńczo czy wszystkie na raz), kładzie na białej szmatce i patrzysz czy rozpraszają paliwo czy je leją. Zresztą z niektórymi wtryskiwaczami po wykręceniu widać od razu że są do wymiany.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: szarpanie
PostNapisane: 25 maja 2009, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: KraÂśnik
wiesz mieliśmy to samo z poprzednią becią też e 36 320 i, okazało się za pierwszym razem że była to cewka, a jeszcze innym razem dgy już jazda była nie ciekawa że to przepływomierz, kupiliśmy nowy(zamiennik) i jak ręką odjął, spróbuj na włączonym wypiąć przepływomierz tzn. tą rurę i zobacz czy twojej beci nie oddycha się od razu lepiej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 15:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Bielsk-BiaÂła
a powiecie mi a mozna zregenerowac te wtryskiwacze??????czy jest wogole sens to robic???czy lepiej kupic nowe???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
to nie będzie wina wtrysków... sprawdz ten przepływomierz :]

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Bielsk-BiaÂła
a jak mam sobie to sprawdzic ta przepływke????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 20:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
MichcioManiak, ma racje. Przyczyn może być kilka, ale najprawdopodobniejsze to:
Przepływomierz
Nieszczelny dolot powietrza
Pompa kończy żywot.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 14:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Bielsk-BiaÂła
Witam byłem dzisiaj i elektromechanika i podłaczyłem betunie pod kompa i co sie okazało ze wyskoczył mi bład taki (73 Sygnał predkosci jazdy BŁĄD/BRAK SYGNAŁU) i moje pytanie gdzie moze sie znajdowac ten czujnik?????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL