BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] SWAP z 1,8 na 2,0 Vanos ?
PostNapisane: 27 maja 2009, 11:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtokrzyskie
Chciałbym się zorientować mniej więcej ile wyniósł by mnie Swap z 1,8 na 2,0 Vanos ?
Jakie części (prócz gołego silnika) należy jeszcze wymienić i jakie są ich ceny ?

_________________
[URL=http://zasysamy.pl]Obrazek
[you] - ÂŚciÂągnij muzykĂŞ z wrzuty - Zasysamy.PL[/URL]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 12:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Komplet do swap-u czyli; silnik skrzynia, wiązki,czujniki, sterownik to koszt ok 2500-3000 pln. Nie wiem jak z dyferencjałem, ale z 1.8 na 2.0 powinien wytrzymać.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 13:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
dyfer jest ten sam wiec pozostaje zakup silnika z osprzetem + skrzynia. Prawidlowo powinienes wymienic tez zawieszenie z przodu, w R6 jest inne z uwagi na ciezszy silnik a co do hamulcow to nie wiem, na realoem zobacz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 00:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Bobeek weedług mnie to sie nie opłaca ;) lepiej juz szukac 2.5 jezeli chcesz:):) sam mam 2.0 i szczerze moc do spalania :wstyd: kolega ma 2.5 i pali mu podobnie ale 40KM wiecej ;) ;) tylko ze fakt 6garów to 6garów :D :D :D :D :D :P :P :P :) :)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 10:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
silnik 2.0 jest tanim silnikiem ale jak robic swapa to na 2.8
2.5 jest fajnym silnikiem i trwalym na katowanie ale pali jak smok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 10:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Moje 2.8 pali 12l benzyny po mieście i to przy zasadzie "pierwszy ze świateł", ale przy normalnej jeździe po osiągnięciu jakiejś tam prędkości. :P Co do 2.5 to faktycznie 15 lekko wciąga.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 11:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
Też jestem zdania że jak robić SWAP no minimum na 2.5.
Co do spalania to mi 2.5 w e34 pali w mieście 13 przy spokojnej jeździe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 12:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
2.8 szybko sie nudzi, nie ma nawet 300Nm. Lepiej V8 4.4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 13:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
kolego wsadzaj 2.8 tylko i wyłacznie, mniejsze motory to strata czasu, wieksze to juz wyzsza szkoła jazdy

4.4 jest super ale nie da sie ty jezdzic na codzic i zimą :P

komplet na swap z 1.8 na 2.8 to od ok 3500

włożenie silnika to min 1000-1200 zalezy czy masz 1.8 z ews czy bez. Dodatkowo oczywiście dochodzą pewne koszty związane z ew remoncikiem tj sprzegło - zawsze warto wymienić, alternator i rozrusznik, uszczelniacze skrzyni i takie tam

oczywiście musowa trzeba zalać motor porzadnym olejem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 17:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
qrax napisał(a):
2.8 szybko sie nudzi, nie ma nawet 300Nm. Lepiej V8 4.4

V8 4.4 tez szybko sie nudzi,lepiej S62B50,zreszta ten S62 tez sie znudzi,to lepiej od razu kup sobie samolot.Panowie takie argumenty sa z lekka smieszne.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 18:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
spider napisał(a):
Panowie takie argumenty sa z lekka smieszne.


dokladnie. Temat jest o wkladaniu 2.0 a rozmowa konczy sie na 2.8 :D

Jako ciekawostke napisze, ze zanim kupilem moje coupe, zastanawialem sie nad 1.8is/2.0 i tu na forum znalazlem taki temat w ktorym dyskutowali ktory z powyzszych silnikow jest lepszy. 90% odpowiedzi byla taka ze spośród 1.8iS i 2.0 lepszy jest..... 2.5 :rotfl: Gdyby nie tylu namawiajacych na ten silnik, nie kupilbym go, pewnie jezdzilbym 2.0. Takze ja jestem zadowolony :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 12:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtokrzyskie
Podsumowując według forumowiczów najlepiej było by sprzedać obecne 1,8 i kupić 2,5 ??

Oczywiście do takiego silnika założył bym od razu gaz sekwencyjny i chyba nawet bym jeździł taniej niż 1,8 na benzynie :hyhy:

_________________
[URL=http://zasysamy.pl]Obrazek
[you] - ÂŚciÂągnij muzykĂŞ z wrzuty - Zasysamy.PL[/URL]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 13:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Bobeek napisał(a):
Podsumowując według forumowiczów najlepiej było by sprzedać obecne 1,8 i kupić 2,5 ??

Albo 2.8 :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL