BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 06:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dziwna praca silnika po rozgrzaniu
PostNapisane: 29 maja 2009, 05:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam! Jak w temacie silnik (m50b25 Vanos) jak złapie temperaturę zaczyna dziwnie pracować jakby nie chodził na wszystkie gary. Na luzie silnik chodzi równo, nie szarpie go. Czasem obroty się zatrzymają na 900 (przez max 5 sekund) i potem spadają do 700. Dopiero jak się da gazu to dziwnie chodzi i niema mocy. Dla testu jak jechałem do roboty podciągnąłem ją do 4 tys. i silniczek pracował maliniasto tylko wskazówka temperatury osiągnęła pion i wszystko zaczęło się je….

Na kompie wykryło tylko do wymiany czujnik temperatury ten niebieski w głowicy. Po wymianie błąd znikł ale to nie pomogło. Odpinałem po kolei cewki i niestety praca auta nie ulegała zmianie. Wykręciłem świece i były koloru kawy z mlekiem wiec raczej są ok.


Proszę o pomoc bo już nie mam siły z tym autem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 16:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego zresetuj kompa powinno pomóc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 16:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
od keidy to reset kompa naprawia auto :wstyd:
michal1986 napisał(a):
Odpinałem po kolei cewki i niestety praca auta nie ulegała zmianie.
rozumiem ze miales dobra cewke i kolejno podmieniales? bo skoro kazda odpieles i nie bylo roznicy w pracy silnika to cos nie tak po odpieciu cewki musi byc zmiana :zdziwko: moim zdaniem to sonda ewentualnie masz jakas nieszelnosc dolotu

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Ostatnio edytowano 29 maja 2009, 17:04 przez Clatrine, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Potencjometr przepustnicy, wzglednie czyszczenie z nagaru może pomóc.
Albo lewe powietrze, jak kolega wyżej pisze, a dokładniej jak dla mnie nieszczelność przy odmie.
Szczególnie jesli masz wrazenie że obroty bardzo długo spadają po wkręceniu silnika i wrzuceniu na luz.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 20:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
ja stawiam na sonde a nieszczelnosc to druga opcja :P zwlaszcza iz przy nieszczelnosci zimny silnik jest bardziej czuly na rozne nieszczelnosci niz cieply ale to tak na marginesie :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 05:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
A wiec, nie mając przez weekend dostępu do sieci próbowałem sam cos wskórać aby naprawić auto. Mając nadzieje ze to jakaś nieszczelność szukałem jej. Dokręciłem wszystkie rury jakie tylko mogłem dostać i chyba jej to pomogło. Z braku czasu nie przegoniłem jej zbytnio ale jak jechałem dziś do pracy to było wszystko ok, a przeważnie w połowie drogi zaczynało ją przerwać. Dzięki chłopaki za pomoc.

PS. Gdzie w m50b25 Vanos jest ta cała odma??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 13:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Obrazek

A tu schemat nr2, sprawdz jeszcze weże od regulatora ciśnienia nr6.

Obrazek

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2009, 13:12 przez Boggy e36, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 13:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Obrazek

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 05:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Wracam do tematu. Zrobiłem jak poradziliście i sprawdziłem sondę lambda przeczyściłem ja i było wszystko ok przez kilka dni wczoraj zaczęło się wszystko od początku. Wjechałem na kanał i zobaczyłem ze wisi przewód 4 z linku. W tym momencie znajduje się o on w okolicy wahacza i nie mam pojęcia gdzie go wsadzić bo nie widzę na niego miejsca. W sumie miałem gorący silnik i niemiałem jak ręki dobrze wsadzić żeby pogrzebać. Na razie go zapchałem szmatka i kawałkiem drewna :zawstydzony: :zawstydzony: ale auto znowu śmiga jak szalone :)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 05:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Wracam do tematu. Zrobiłem jak poradziliście i sprawdziłem sondę lambda przeczyściłem ja i było wszystko ok przez kilka dni wczoraj zaczęło się wszystko od początku. Wjechałem na kanał i zobaczyłem ze wisi przewód 4 z linku. W tym momencie znajduje się o on w okolicy wahacza i nie mam pojęcia gdzie go wsadzić bo nie widzę na niego miejsca. W sumie miałem gorący silnik i niemiałem jak ręki dobrze wsadzić żeby pogrzebać. Na razie go zapchałem i auto znowu śmiga jak szalone


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL