BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 08:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Głośno wyje przy skręcaniu kół
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 23:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
Z góry przepraszam, jeżeli temat już był, ale uważnie szukałem go za pomocą funkcji szukaj i nic nie mogłem znaleźć. Mam problem i nie wiem czy mogę jechać chociażby do mechanika, czy auto odrazu wrzucić na lawetę....Nie odpalałem mojej Buni 2 dni (1,6 M43) i gdy dzisiaj odpaliłem autko podczas skręcania kół dosyć głośno zaczęło coś wyć spod maski.....Dodam, że płyn we wspomaganiu niedawno został wymieniony i na bieżąco sprawdzam jego stan, ponieważ delikatnie "poci" mi się przekładnia kierownicza, dlatego tak uważnie go kontroluje....
Gdy kręcę kierownicą gdy auto nie jedzie, tylko stoi zjawisko wycia się nie pojawia, dopiero gdy ruszę i jest naprawdę dosyć głośne. Co to może być?? Dodam, że auto przez dłuższy czas jeździło na felgach 17", co mogło być przyczyną pocenia się przekładni i być może tej usterki (chyba za duże koła jak na 1,6) Może pompe wspomagania trzeba jakoś dodatkowo odpowietrzyć, albo naciągnąć jakiś pasek. No i najważniejsze mogę pojechać takim samochodem, chociażby do serwisu??

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, 02:10 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jeżeli jest to wycie a nie piszczenie, to wszystko wyglada na to, że pochodzi od pompy wspomagania. Zastosowane pompy LUK w tych modelach nie było udane ze wzgledu na ich tendencje do wycia. Być może temat zakończy sie wymianą pompy.
Czasem tez sie zdarza, że filterek który znajduje się na dnie zbiorniczka płynu jest tak mocno przypchany, że blokuje własciwy przepływ plynu ale dopiero po wymianie zbiorniczka możesz przekonać się o poprawie lub nie.
Obstawiałbym pompę :znudzony:

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, 14:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
najprawdopodobniej masz za mało płynu w wspomaganiu kierownicy

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, 14:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
płyn ma odpowiedni poziom, nawet niedawno został wymieniony....

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Łożysko w poduszce McPersona trzeba sprawdzić :) i może sworznie wahaczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 07:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
Już sobie poradziłem, wystarczyło odpowietrzyć pompę i już wszystko gra :)

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL