BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 14:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:59 
variant napisał(a):
zrob sobie luzy w zawieszce z tylu i rusz ze zrywem bez bulsowania....


Wybacz, ale Twoje posty są puste jak i wypisujesz tylko jakieś puste hasła, zapytałem Cię o 1.6 bez szpery o co chodzi z driftem- nic nie odpisałeś. Sam piszesz o ASR w bmw. Pytam Cię co ma do tego luz w zawieszeniu, to mi odpowiadasz "to zrob sobie i sprawdź"

Czlowieku, sprawdze jak bede mial ochote, pytam Ciebie jako ZNAWCE, którzy rzekomo ma większą praktykę ode mnie. Szkoda, że nie wiesz, czym ja się zajmuję, może byś nabrał trochę pokory.

Szkoda też, że nie umie czytać i kompetentnie odpowiada na pytania- czy automat się nadaje odpisujesz - kup is. Pytanie o M5 E39, to piszesz, że tam M5 to V10, przez takich jak Ty, na innych forach śmieją się z bmw-sport, a ludziom bardziej ogarniętym odechciewa się pisać.

Łapanki mnie nie bawią, jak będę chciał, dostaniesz miesięczny odpoczynek i tyle, po prostu przestań wypisywać takie głupie posty, tylko po to, żeby nabijać licznik w dziale mechanika- A NUŻ WIDELEC ktoś kliknie pomóogł :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
pasjonat napisał(a):
Michał-własnie na piasku zrywa przyczepność,na asfaldzie nie chce bo wydaje dziwny dzwięk z tylnej części...rocznik 1997. więc co to moze być? a zawieszenie ma dobre bo byłem na diagnostyce...
czyżby kolego variant?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
tu juz nie chodzi o drift,samo ruszenie dynamiczne jest nie mozliwe bo odrazu jakby sie cos załączało(asc)i blokowało tylne koła. silnik sie nie dławi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:14 
pasjonat napisał(a):
silnik sie nie dławi...


no to masz odpowiedź, przeniesienie napędu, albo półośki Ci przeskakują, albo sprzęgło się kończy, skoro jest tak, jak piszesz. ASC migałoby Ci "oczojebnie" na tablicy :)

Napisz jeszcze, czy jak ruszysz, jedziesz 1. do końca obrotów, co się dzieje po zmianie biegu na 2? silnik dłużej wyje i dopiero później zaczyna ciągnąć, czy znów terkotanie i wibracje? No i jak jest na śliskim.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: PoznaĂą
W 316 z 97 roku na bank nie ma ASC !! takze to nie to.
Jakos nie moge sobie wyobrazic ze przy dynamicznym ruszeniu cos blokuje tylnie kola.
Hmm a moze czujniki ABSu wariują..... dyfer raczej sie nie konczy ciekawe
nic mi nie przychodzi do glowy ;/

_________________
SRP Drift team


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:24 
kamel23 napisał(a):
Hmm a moze czujniki ABSu wariują.....


abs przecież zmniejsza siłe hamowania, a nie pompuje hamulec sam z siebie :)

kamel23 napisał(a):
dyfer raczej sie nie konczy ciekawe


No jeśli kolega się upiera, że jest ASC, to wcale nie będę tym zdziwiony :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
więc tak,półoski juz dawno by sie zerwały bo mam to od dłuzszego czasu,sprzęgło działa dobrze nie ma z nim problemów. jezeli rusze dynamicznie to rozpędza sie normalnie tylko pojawia sie ten warkot...na slizgim kręci kołami w miejscu bez problemu. no nie tyle blokuje co nie pozwala na suchym im sie obracać w miejscu a wózuk sie rozpędza ale z tym chałasem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: PoznaĂą
Fryderyk napisał(a):
kamel23 napisał(a):
Hmm a moze czujniki ABSu wariują.....


abs przecież zmniejsza siłe hamowania, a nie pompuje hamulec sam z siebie :)

kamel23 napisał(a):
dyfer raczej sie nie konczy ciekawe


No jeśli kolega się upiera, że jest ASC, to wcale nie będę tym zdziwiony :)


[

Co do ABSu masz racje.
Jeśli chodzi o ASC to założę się o skrzynkę piwa, ze nie ma :D no przecież chociażby skoro mówi, że nie ma przycisku na konsoli ;] a moze jakis magik wymontowal :D

Myślę,że jednak tak jak wspomniałeś wcześniej coś z przeniesieniem napedu.
Zawieszenie dyfra, krzyzak na wale ew. wał napedowy

PS- A koła wyważone ?

_________________
SRP Drift team


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Czyli dyferencjał moze się przejawiać tym iz auto nie chce ruszyć z kopyta???

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:38 
pasjonat napisał(a):
na slizgim kręci kołami w miejscu bez problemu.


no to widzisz, jakbys mial "blokade" nie pozwala by Ci zerwać przyczepności.


więc blokady nie masz :) jest hałas, warkot, więc raczej dyfer, pół ośki nie muszą się łamać, wystarczy, że zęby masz tak zjechane w dyfrze, albo wielowypust, cokolwiek, że przy obciążeniu i nagłym wzroście momentu obrotowego przeskakuje Ci i terkocze.

pasjonat napisał(a):
ezeli rusze dynamicznie to rozpędza sie normalnie tylko pojawia sie ten warkot...


czyli w trakcie jazdy też hm? no to przeniesienie napędu, no bo co innego :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
z kopyta ruszy,ale z tym chałasem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:46 
kamel23 napisał(a):
Jeśli chodzi o ASC to założę się o skrzynkę piwa, ze nie ma :D


haha, nie zrozumiałeś mnie, miałem na myśli, że jeśli twierdzi, że ma ASC, to nie zdziwie sie, jak się okaze, że to wlasnie dyfer jest winny :) też jestem przekonany, że nie ma asc :)

podejrzewam, że po jednej przejażdżce kogoś ogarniętego z bmw byłoby wiadomo o co dokładnie chodzi :P


maniek6600 napisał(a):
Czyli dyferencjał moze się przejawiać tym iz auto nie chce ruszyć z kopyta???


Tak, pamiętam jak kolega w 320i chciał ruszyć mocno, albo boczka zrobić, samochód terkotał, trytytytytytty, po czym ruszał, było to dość głośne i nieprzyjemne, potem jeszcze się pogorszyło, skończyło się na wymianie dyfra.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
tylko czy gdyby to był dyfer lub półośki to do tej pory nie zerwało by ich na dobre???a to jast ciągle ten sam chałas. zęby wkońcu by zerwało a tu nic :looka: w trakcie jazdy tak,jezeli rusze dynamicznie i tak ciągne na kazdym biegu. a wystarczy spuścić z obrotów i chałas niknie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jaka szerokośc opon z tyłu? Tył lekki więc przy dobrej przyczepności jeśli zawieszenie jest ok pozostaje mocowanie dyfra czyli tuleja przez którą jest połączony z karoserią.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
205 z tyłu,czyrzby za szeroke :szok: tuleja powiadasz,ale wtedy to by chyba skakał samochód,a to tak jakby w dyfsze cosik... więc mówicie ze asc napewno nie ma? szukać problemu w półośkach itd.???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Samochód będzie skakał jak amorki będą słabe,przy uszkodzonych tulejach belki i rzeczonej wcześniej tulei dyfra belka będzie zmieniała położenie względem karoserii co przy próbie zerwania przyczepności może objawiac się w sposób przez Ciebie opisany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
ciekawe co ja wczesniej napisalem ale to szczegół :hyhy: zal mi juz i was nie reaguje :rotfl: sorki to wyjatek :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
variant napisał(a):
ciekawe co ja wczesniej napisalem ale to szczegół :hyhy: zal mi juz i was nie reaguje :rotfl: sorki to wyjatek :rotfl:
Ależ raczyłeś zareagowac :hyhy: dzięki O BOSKI nie lituj się nad nami lotośc to zbrodnia okaż swój gniew ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
dzięki za pomoc,sprawdze te tuleje. Marek jakoś logicznie mi to wytłumaczył,a z całym szacunkiem Mario(variant)ogulnie mówić o zawieszeniu kazdy potrafi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
wiem, że ludzie mają różne problemy z językiem polskim, ale przy odrobinie przyzwoitości wypadałoby skorzystać z dobrodziejstw techniki (vide sprawdzanie pisowni w FF) i nie katować wszystkich takimi kwiatkami jak 'czyrzby' i 'dyfsze'.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL