BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 03:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 23:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43b18
harnas621 napisał(a):
wiesz nie polecam nowych panewek na stary wal


a jakie kolego polecasz przytarte czy odrazu po drogim szkifie, :rotfl:

przeciesz jak bym niezmienial panewek to po zamontowaniu znow by sie ukadaly i ile bym na nich pojezdzil roku, a tak to nowki sie uloza i gra az milo, tylko to klepanie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 23:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
jesli chodzi o tuleje korby - jak sie kolega wyrazil to zapewne mial na mysli wlasnie tulejke sworznia tlokowego- co do panewki - nie wiem ile twoje auto ma przebiegu -wal w trakcie pracy tez sie zuzywa powstaje owal -rysy itp. - zalozenie panewek nominalnych czy tez naprawczych -nie wiem czy takowe w bmw wystepuja to tylko dorazna naprawa na krotka mete -nalezy bowiem wal przeszlifowac na wymiar jaki wyda i do tego wlasnie dobiera sie panewki - nigdy nie kupuje sie panewek najpierw - bo moze sie zdarzyc ze np. na jednym korbowodzie jest glebsza rysa i wtedy nie drugi szlif a 3 trza robic i dopiero panewki - oczywiscie zakladam ze miales z tymi panewkami duzo szczescia i posmigaja ci dlugo -tego zycze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁazy
bo gdy tuleja na sworzniu ma minimalny luz to pod wplywem ciepła on się powiększa i stuka w tym etapie usterki naprawa jest opłacalna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 09:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: B-stok
Łańcuch pięknie szeleści. Jeżeli łańcuch, koła zębate i prowadnice wyglądają dobrze wizualnie (nie starte a zęby to zęby a nie igiełki;) to tylko napinacz do wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL