BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 lipca 2025, 15:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] czy ktoś wie co to za zawór??
PostNapisane: 9 stycznia 2007, 14:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

numer 1. I do czego to sluzy? jeden z nich gdy pracuje silnik czasami halasuje (w sumie nie wiem czy jeden czy dwa), wydaje takie klekotanie jak wtryskiwacze, moze jest uszkodzony??a moze tak ma byc..


sa dwa identyczne takie zawory, bardzo blisko obudowy filtr oleju i zbiornika z CHF. Jak widac sa polaczone przewodami z przepustnicami.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 10 stycznia 2007, 13:08 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nikt nie ma pomyslu co to jest?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: Brema
Moje BMW: e65
Kod silnika: m57b30tu2
witaj.według programu info tech jest to elektrozawór opróżniania pojemnika (prawdopodobnie oparów).

_________________
bmw-moja pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
dzieki za odp, ale nie orientujesz sie czy ten zawor moze tak klekotac w czasie pracy silnika? jak silnik pracuje i otworze maska czasami najprawdopododniej 1 z nich tak jakby klekocze, tak jak pracujace wtryski. nie wiem czy moze nie jest uszkdozony.. to jest polaczone z przepustnica, wiec moze to jakas recylkulacja spalin?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Maciek wg. opisu jest to FUEL TANK BREATHER VALVE czyli zawor odpowietrzajacy bak paliwa zeby nie tworzylo sie podcisnienie itd...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
moze ma tak stukac.. a jak nie to eksploduje?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
moze NIKI tu zajrzy... posluchal by u siebie..

bledow zadnych na diagnozach moj samochod nie pokazuje.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
z tego co widze na schemacie z realoem to nie jest to podlaczone do instalacji samochodu a wiec dziala w pelni mechanicznie.wydaje mi sie ze te zaworki pracuja na zasadzie gdy wciskasz gaz sa zamkniete i paliwo i dzie na wtryski.gdy sciagasz noge z gazu wtryski sie zamykaja i nadcisnienie paliwa ktore pwostaje w ukladzie wraca do baku.jak widzisz od dwoch zaworow ida weze i lacza sie w jeden ktory wraca do pompy paliwowej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
jak dawalem prąd mojemu bratu z kabli bo rozladowal aku, mialem otwarta maske, silnik pracowal i jeden z tych zaworow klekotal tak jak wtryskiwacze w jakims malym benzynowym silniku. Caly czas. U mojego brata na cieplym silniku nie slychac. Ale jak sie polozy palec u niego to czuc jak cos tam puka.. Moj silnik byl odpalony po tygodniu, przejechalem tylko do garazu do brata, wiec silnik pracowal od kilku minut, od odpalenia. Musze sprawdzic na rozgrzanym silniku, tak po kilkunastu minutach pracy.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
maciek to co moge ci polecic po tym odpalaniu brata auta to zebys zrobil w swoim aucie reset DME poniewaz byly skoi napiecia w twojej instalacji a z racji bardzo bogatej instalacji elektrycznej cos moglo zglupiec i przez to np masz cyrki z fotelami.co do cykania to sprawdz jak to wyglada u brata na zimnym i rozgranym i porownaj u siebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
co mam zrobic? nie wiem o co chodzi..

a zawor pracowal tak przed polaczeniem samochodow kablami rozruchowymi.
Wiedzialem ze pomysl z kablami nie jest rewelacyjny.... co sie moglo stac? Brat podlaczal jak nalezy, kolejnosc etc..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 12 maja 2008, 11:32 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: Brema
Moje BMW: e65
Kod silnika: m57b30tu2
przewody odchodzą do metalowego poczłaniacza oparów(przeważnie z przodu koło podłużnicy pod lampami) który jest połączony ze zbornikiem.omiń ten elektrozawór łącząc zamiast niego rurką.powinny minimalnie zwiększyć się obroty silnika.klekotać nie powinien.prawdopodobnie zakończył swój żywot. ;)

_________________
bmw-moja pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 14:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
maciek nie panikuj bo ma to zly wplyw na cere ;)

co masz zrobic? reset DME polega na wykasowaniu pamieci komputera i robi sie go poprzez odlaczenie klem akumulatora oraz ich zwarcie na jakies 15 minut.samochodzik zapomina wtedy o wszytskich przykrosciach jakie go spotkaly w ostatnim czasie ;


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
jak mam zewrzec klemy? chodzi Ci o kable od aku czy co? brzmi przerazajaco ;)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
iro.bond napisał(a):
przewody odchodzą do metalowego poczłaniacza oparów(przeważnie z przodu koło podłużnicy pod lampami) który jest połączony ze zbornikiem.omiń ten elektrozawór łącząc zamiast niego rurką.powinny minimalnie zwiększyć się obroty silnika.klekotać nie powinien.prawdopodobnie zakończył swój żywot. ;)


czyli halasowac nie moze. Obroty mam identyczne jak w 750i mojego brata. Zamowie w takim razie tan zawor, nie chce nic omijac.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
czyli tan pojemnik z tylu na schemacie to pochlaniacz oparow?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ten pojemnik z tylu wyglada na pompe paliwa choc faktycznie moze to byc pochlaniacz co obalilo by moja teorie ;)

tak macku zlaczyc klemy od akumulatora...pogadaj z frankiem co do 7 zna dokladne szczegoly...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
czyli mam zdjac kable z akumulatora i jeden kabel zlaczyc z drugim i stac tak 15 mintu z kabalmi w reku polaczonymi? nie stanie mi resztka włosów dęba?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
ten pojemnik z tylu wyglada na pompe paliwa choc faktycznie moze to byc pochlaniacz co obalilo by moja teorie ;)

tak macku zlaczyc klemy od akumulatora...pogadaj z frankiem co do 7 zna dokladne szczegoly...



pompa jest wewnetrzna, a to cos na schemacie wyglada na zewnetrzna czyli chyba jednak pochlaniacz

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: Brema
Moje BMW: e65
Kod silnika: m57b30tu2
to jest na bank poczłaniacz(wielkości półlitrowej butelki,czarny) ;)

_________________
bmw-moja pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL