BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Obniżenie 316i
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: KOŁOBRZEG / MRZEŻYNO / ZŁOCIENIEC
Witam

Planuję zmienić zawieszenie seryjne w mojej BMCE na sportowe tzn. niższe.. w moim poprzednim aucie (nie bmw) miałem problemy z tarciem opon o nadkole, aby uniknąć tego w moim BMW proszę was o pomoc. O ile CM obniżyć moje BMW z przodu i tyłu żeby wszystko było w porządku.. Aluski 16"

Moje BMW :
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2009, 16:12 przez [mArCin], łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 16:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Kwestia kół. Możesz położyć dosłownie na glebie i nie będzie nic obcierać :hyhy:

Obniżaj jak najwięcej :hyhy: na tych felgach można nisko zejść i nic nie będzie trzeć o nadkola :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 16:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30377
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
zależy jakie masz dalsze plany i w którym kierunku chcesz iść :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 17:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: KOŁOBRZEG / MRZEŻYNO / ZŁOCIENIEC
Wiecie coś na temat sprężyn i amorków firmy MTS-Technik ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 17:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Do sportu sie nie nadają, ale na codzień mogą być. Nie są twarde, ale obniżają delikatnie mniej niż deklarują


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: KOŁOBRZEG / MRZEŻYNO / ZŁOCIENIEC
Okey, tylko ciekawe czy przy zawieszeniu MTS-Technik (amorki,springi) oponki nie będą obcierać o nadkola? Pewni jesteście? Skoro miękkie zawieszenie to jest to możliwe.. ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 18:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
spoko przy felgach 16 to mozesz smialo obnizac i nic nie bedzie obcierac. Ja tez chce zainwestowac w firme mts-technik, lecz jedynie springi ;) jak dla mnie to smialo o te -40 na seryjne amorki mozna obnizyc, a jezeli na sportowe, to proponuje -60/-40 :D
a moze 17 :hyhy:

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Be³¿yce
ja mam koła 15 cali w bmw sedanie duzo moge obnizac ?? niedługo zakładam 16 cali

_________________
BMW E36 318i 94r. :):) Nigdy Innego Auta Tylko BMW !!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 18:58 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Jak koła seryjne, oryginalne BMW to śmiało można na maxa spuszczać i nic trzeć nie będzie, prędzej odbiją odboje niż koło o nadkole przytrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Wszystko można, ale w/g mnie powinno się zastanowić czy będzie to urzyteczne w eksploatacji ?
Nie jest sztuką położyć auto na glebie, tylko jazda nim później...

Jak ktoś mało jeździ, unika miast z komunikacją szynową, a dojazd do posesji ma wyłożony polbrukiem, to jak lubi, może kłaść auto na glebe, niżej niż citroena po zgaszeniu.

Jeżeli jeździ się trochę, po różnych drogach i w mieście, to obniżenie -40 było by maksymalne i kompromisowe, między wygladem a komfortem, i tu też mozna polemizowac.

To taka moja polityka jeśli chodzi o zawias, ale każdy wybiera sam. =;

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2009, 19:20 przez Boggy e36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: KOŁOBRZEG / MRZEŻYNO / ZŁOCIENIEC
Kurcze trochę boje się zaryzykować kupić kompletne zawieszenie od MTS-Technik
w sensie tego że może te zawieszenie się szybko uszkodzić lub coś w tym stylu.. :>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
[mArCin] napisał(a):
w sensie tego że może te zawieszenie się szybko uszkodzić lub coś w tym stylu.. :>


to raczej nie grozi :) Ja mam 60/40 i praktycznie 0 problemów w eksploatacji :] I zimę przejeździłem na tym zawiasie i zderzak cały, nawet rysek nie ma, a 30 tys km robię rocznie.

40/20 to będzie komfort i funkcjonalność w 1000% :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: KOŁOBRZEG / MRZEŻYNO / ZŁOCIENIEC
Sylwek_ch masz springi i amorki od MTS-Technik??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
nie, ja mam FK czerwone i amorki o skróconym skoku Witeca

MTS Technik to to samo co TaTechnix. np. ANDREW_E36 ma taki zestaw 60/40. Zobacz u niego w galerii


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ja słyszałem opinie że MTS potrafi z fabryki mieć różne wysokości w jednym zestawie. Lewa -40, prawa -60 :rotfl: Prawda to? Bo przydałoby się E30 na glebe rzucić ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
TomekB napisał(a):
Ja słyszałem opinie że MTS potrafi z fabryki mieć różne wysokości w jednym zestawie. Lewa -40, prawa -60 Prawda to?

:szok: :szok: Mam nadzieje ze nie, bo sie nastawilem na nie :kwasny:
ale trzeba byc optymista ;) moze nam sie trafia rowne :rotfl:

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 06:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
Sylwek_ch napisał(a):
nie, ja mam FK czerwone i amorki o skróconym skoku Witeca

MTS Technik to to samo co TaTechnix. np. ANDREW_E36 ma taki zestaw 60/40. Zobacz u niego w galerii


MTS to nie jest to samo co TA technix, obudowe ma tą samą ale bebechy nie. Z tego co mi wiadomo już można kupić (ale nie wiem dokładnie do jakich aut) amory MTS z sygnaturą MTS na obudowie.
Jeżeli chcesz obniżyć no wpier zastanów się ile cm w dół. Potem zastanów się czy chcesz twardo czy w miare komfortowo.
Jeżeli twardo to sprężyny: Weitec, KW, H&R
jeżeli w miarę komfortowo: Eibach
I to tego amory MTS (jeżeli nie posiadasz dużej gotówki), a jeżeli masz to bilstein B6, Koni itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 13:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: KOŁOBRZEG / MRZEŻYNO / ZŁOCIENIEC
Mam takie pytanie.. czy można np założyć tylko i wyłącznie na przód zawieszenie gwintowane a na tyle mieć standardowe? Jak wygląda jazda przy takim setupie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 13:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
[mArCin] napisał(a):
Mam takie pytanie.. czy można np założyć tylko i wyłącznie na przód zawieszenie gwintowane a na tyle mieć standardowe? Jak wygląda jazda przy takim setupie?


standardowe tzn seryjne, czy aportowe, twarde, tyle, że nie gwint :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: KOŁOBRZEG / MRZEŻYNO / ZŁOCIENIEC
Chodzi mi o to że w przodzie by był gwint TA-Technix a w tyle seryjne zawieszenie.
Jak wygląda jazda przy takim zestawieniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL