BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] swap na m60b30
PostNapisane: 31 maja 2009, 23:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
witam. czy robił ktos swap z m20b25 na m60b30? lub z jakiejkolwiek rzędowki na vałke? jak to wygląda co jest potrzebne itp? z gory dziekuje za odpowiedzi


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2009, 07:51 przez piotrekpiotrek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 06:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Bez sensu przeróbka lepiej kupić V8. Trzeba silnik z osprzętem i wiązką, kompem, łapy pod silnik dorobić, skrzynia ze sprzęgłem i kołem zamachowym, drążki lewarka, wał, most? Licznik z M20 nie bardzo będzie współpracował z osprzętem M60. Przeróbka układu hamulcowego, w V8 servo jest przy lampie więc wszystko co trzeba do przeróbki tego. Chłodnica jest inna bez zbiorniczka, w V8 zbiorniczek wyrównawczy jest na ścianie grodziowej/podszybiu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Lepiej kupić fabryczne M60B30 czyli 530i bo przeróbki sa strasznie drogie a jeżeli już to lepiej robić na M60B40 :hyhy:


Ostatnio edytowano 2 czerwca 2009, 13:55 przez Zdzira 850I, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 13:53 
Pinczer napisał(a):
Bez sensu przeróbka lepiej kupić V8.


przecież chce kupić i włożyć :)

nie takie głupie, do 530v8 potem 4.0 jest plug and play, a 540i manual to nie jest taka prosta sprawa znaleźć w roządnej cenie za rozsądne pieniądze.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 14:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Kupić budę z V8 ok, przerabiać coś innego na V8 bez sensu, za dużo środków sił i czasu na coś co można mieć taniej i w dodatku od razu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 14:08 
Pieprzenie.

Zawsze tak jest: "jak zrobić swapa"

odpowiedź pada:

"nie, nie ma sensu, kupić gotowe, za dużo kasy, za dużo męczenia się"

Jak zwykle nikt nigdy nie pisze ile czasu potrzeba, jakie koszty, tylko takie gadanie.

Pinczer napisał(a):
taniej


taniej? o ile taniej? 20zł? 20000000zł? 200zł? 2000zł? może jednak warto, żeby było drożej, czasami się to opłaca, jak ktoś znajomy ma warsztat, dawca pójdzie na części itd. a do zdrowej budy z m20 trafia v8, to wtedy też jest taniej i fajniej?

ALE jak już ktoś zrobic swapa, np. z 318, czy 320 na 328, to już "oooo ale bardzo fajnie, super fajnie"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 14:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Znajomy warsztat dawca na części to wszystko fajnie się mówi. A większość osób nie potrafi nawet sprawdzić sobie sprawności czujnika temperatury.

Jak autor tematu czy ktokolwiek inny chce niech robi czy ja komuś bronie? Napisałem tylko, że jest to pozbawione sensu bo co ma mieć na celu swap na M60B30?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 18:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
hmmmm Fryderyk ale tu naprawde praktycvznie nic nie pasuje do tego dyfer skrzynia posypia sie i to szybciutko czyli potrzeba

Silnik+wiązka+komp+chłodzenie+serwo+łapy+skrzynia+dyfer+wał+półosienajlepie+wydech+dolot+kupa innych rzeczy znajdź te elelmenty na allegro posumuj i zobacz co wyjdze starczy na 540ia ktore złoi dupę takiego składanego 530 :)

Tymczasem sprzedaje za chioćby 5 koła swoje 525 dokłada drugie 5 i ma 530V8 fabryczne do tego jest ono nowsze lpeiej wyposazone raczej nie ma problemow z korozja ( bo jest nowsze ) i jest pewność że podczas swapu ktoś czegos nie spieprzył :)

A jak juz wkładac V8 to napewno lepiej M60B40 bo i tak trzeba wszytsko robic i tak :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 18:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Bez anglika zakupionego po promocyjnej cenie przez brata albo najlepszego kolegę, który akurat nie ma na samolot do polski i weźmie kilku kolegów, którzy zapłacą za paliwo. Nawet nie podchodź :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
dzieki za wszystkie wypowiedzi. no po części macie racje. ale kilka rzeczy tez sie zgodzi;] załozyłem temat bo mam brata ciotecznego w angli i mogłby czymns takim przyjechac tzn e34 530v8 manual no z tym ze to anglik i dlatego chciałbym robic swap. nastepna rzecz to taka ze jestem mechanikiem:) i mam bardzo dobre warunki do czegokolwiek bo to moja praca;] a kolejna rzecz to własnie taka ze no mam to m20b25 no i własnie ono bardzo mi sie podoba i buda jest w naprawde dobrym stanie tzn praktycznie bez rdzy, jestem drugim włascicielem betka jest czarna w M-pakiecie na ładnej feldze niezniszczony srodek wszystko działa i swieci i dlatego mysle o swapie bo kupic nowa to nie problem ale co to bedzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Masz na to kasę, czujesz się na siłach, chcesz tego, działaj :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 21:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
hehe
smiesznie bo chlopak z warszawy wzial ode mnie 530 v8 manuala wlasnie na przekladke do 525
dla wiadomosci sprzedawalem 530v8 manuala za 3500zl.Da sie ? Da sie!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 09:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
A czy ktoś mówił, że się nie da? Chciałeś się pochwalić, że sprzedałeś auto?

Jak jeździ 525 po swap-ie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL