BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 23:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 11:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
piotreke34 napisał(a):
....może masz krzywe tarcze i bije o zacisk. sprawdź grubość tarczy bo jak tam ci zostało 5mm to na może być skrzywiona chociażby po intensywnym hamowaniu (tarcza zagrzeje się do czerwoności i albo pęknie albo sie pokrzywi i potem może mieć bicie


Wszystkie tarcze i klocki są nowe, więc to na pewno nie to.

Owe śruby sprawdzone i są dobrze dokręcone.

Dzisiaj jadę jeszcze na sprawdzenie samych amorów, bo może faktycznie padnięty amor jest wszystkiemu winien??? Jak myślicie???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 14:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
a może tuleja wspornika drążka kierowniczego :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 17:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
andrzej520 napisał(a):
a może tuleja wspornika drążka kierowniczego :hyhy:


No ale jeśli byłaby to ta tuleja to czy diagnosta na stacji by tego nie zauważył???

Wróciłem z badania amortyzatorów i amorki są dobre, wiec to nie to jest przyczyna. Szukamy dalej. Może macie jeszcze jakiś pomysł gdzie mam szukać owej przyczyny???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2009, 17:43 przez Rafi V8, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 17:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
andrzej520 napisał(a):
a może tuleja wspornika drążka kierowniczego :hyhy:


No ale jeśli byłaby to ta tuleja to czy diagnosta na stacji by tego nie zauważył???

Wróciłem z badania amortyzatorów i amorki są dobre, wiec to nie to jest przyczyna. Szukamy dalej. Może macie jeszcze jakiś pomysł gdzie mam szukać owej przyczyny???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL