BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 21:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Zacięta inspekcja
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
Witam.. O to mój problem:

Inspekcja wyświetla mi zużyte klocki.. klocki są prawie jak nowe okazało się że poprzednik nie wymienił czujników.. ja to zrobiłem i jeśli chodzi o czujniki to wszystko ok.. Tylko inspekcja nadal wyświetla ten błąd :/ co z tym zrobic??

Druki problem to inspekcja oleju zacieła sie i nie idzie jej zresetować żadnym sposobem :/

Jak mogę sobie z tym poradzić?? Z góry wielkie wielkie dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
inspekcja od klocków :rotfl: pierwsze słysze o czymś takim w e34
w żaden sposób się nie da skasować ?? a jakich sposobów użyłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
chyba kontrolka jest :hyhy:

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
na pewno kontrolka :hyhy: :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 207
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: e34 525i
Kod silnika: M20B25
Jak co kolego to może ci wyświetlac komunikat o złużycui klocków że czas je wymienić sprawdz czujniki z tyłu i z przodu jak gra to odłącz na chwile akumulator i powinno zniknąć
tu masz poczytaj na temat kasowania inspekcji oleju !!!
http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=51

Pozdro

_________________
Zamiast podziĂŞkowania kliknij pomĂłgÂł :)

http://i45.tinypic.com/19mpfk.jpgZanim wciÂśniesz gaz, pomyÂśl o tym co poczujÂą Twoi bliscy gdy Ciebie zabraknie !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 09:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
No może nie inspekcja ;p chodzi mi o to że wyskakuje mi napis że mam klocki zużyte.. czujnik są ok..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 10:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ale to kontrolka czy napis??
Jeżeli kontrolka, to sprawdź też płyn hamulcowy w zbiorniczku i odłącz akumulator jak pisał romekg8816. Nieraz trzeba zrobić to z testera.
Jeżeli chodzi o komunikat to co się wyświetla, bremsbelag, bremslicht??
Jeżeli bremslicht, to sprawdź światło stopu.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 08:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
To nie kontrolka to napis :/ nic nie pomaga..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 08:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Rozumiem że wyświetla się ten napis przy kontrolkach inspekcji olejowej jeśli żadnym sposobem nie możesz skasowac inspekcji i tego napisu to znaczy że padły bateryjki w zegarach .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 11:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
cześc miałem dokładnie ten sam problem, myślałem że zużyte klocki (zużyte były ale nie na tyle aby doszło do czujnika), powód był banalny uszkodzony czujnik w tyle

dla pewności zrób zworkę zamiast czujnika i będziesz znał odpowiedź ale na moje na 95% uszkodzony czujnik koszt ok 13 PLN

P.S. BREMSBELÄGE - Zużyte okładziny hamulców.

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 15:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Marek WGR napisał(a):
Rozumiem że wyświetla się ten napis przy kontrolkach inspekcji olejowej jeśli żadnym sposobem nie możesz skasowac inspekcji i tego napisu to znaczy że padły bateryjki w zegarach .

Witam.
Mam podobne zdanie co kolega, z tym że przydało by się jeszcze sprawdzić połączenie tego wyświetlacza, który pokazuje inspekcję i komunikaty komputera. Może się zawiesił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 15:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
El-Tomaso napisał(a):
Marek WGR napisał(a):
Rozumiem że wyświetla się ten napis przy kontrolkach inspekcji olejowej jeśli żadnym sposobem nie możesz skasowac inspekcji i tego napisu to znaczy że padły bateryjki w zegarach .

Witam.
Mam podobne zdanie co kolega, z tym że przydało by się jeszcze sprawdzić połączenie tego wyświetlacza, który pokazuje inspekcję i komunikaty komputera. Może się zawiesił.
to stary typ licznika bez komunikatów cc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 13:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
Czujniki ok:/ wymieniłem je.. a jesli by był zacięty wyświetlacz komunikatów to innych by tez nie wyświetlał?? bo sprawdzałem przez np jazde z uchylonymi drzwiami to wyświetlał napis że drzwi sa otwarte..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 13:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
innystyl i tak nikt nie wie o co ci chodzi nie potrafisz nawet wytłumaczyć o co ci chodzi
ja do tej pory nie wiem czy to napis czy kontrolka
coś pisałeś że napis ale nie napisałeś jaki napis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 08:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
no cholera NAPIS BREMSBELAGE za żadne skarby nie moge go skasować!! Powtarzam klocki i czujnik są ok.. inspekcja od oleju tez jest zacięta mam ostatni zielony kwadracik a zrobiłem juz na nim ponad 3 tys.. Chcę sie dowiedzieć gdzie może tkwić ten problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 21:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Panowie pozwolę sobie tu wtrącić coby nie zakladać nowego wątku....

czy ja dobrze rozumiem że żeby skasować inspecję w e34 z 92 roku trza zewrzeć 7 pin z 19? Dokładnie tak było w mojej e30 ale wolę się upewnić czy w e34 też tak samo jest? Zwieram 7 z 19 i zapłon?

Pzdr

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 22:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 190
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e34 530i
Kod silnika: M60B30
hmmm, a ja kasowałem stykając siódemkę z masą (obudowa silnika czy dowolna śrubka)... tu czytam że z pinem 19... ale ze schematu wynika że 19 to po prostu masa.

_________________
niie znam sie nie orientuje sie, a opinia moja jest wiecej niz cholernie subiektywna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 10:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
no tak tak - 19 to masa czyli na jedo wychodzi ;) tak tylko pytałem dla pewności czy tak samo jak w e30 ;)

dzięki ;)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL