BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 lipca 2025, 15:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z ukladem hamulcowym w 46
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
Witam,

Spotkalem sie dzisiaj z dziwną sytuacją w ukladzie hamulcowym robiąc dzisiaj badania techniczne okazalo się ze mam jeden klocek wytarty az do blachy a reszta jest ok, w dodatku to był klocek bez czujnika(czyli niezapalił się kontrolka), a dokladnie prawa strona przod od srodka czy spotkał sie juz ktos z taką sytuajca dodam ze nareszcze klockow zostało na oko z 3mm moze ciut wiecej. Czy taka sytuacja swiadczy o jakims problemie czy poprostu tak sie zdaza i po wymianie klockow zaomniec o calej sprawie

Prosze o radę......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
W związku z tym że teraz musisz wymienić klocki, podczas wymiany (nie wiem czy będziesz robił to ty czy ktoś inny) trzeba wyczyścić i posmarować jakimś smarem tuleje prowadzącą zacisk. Przy jednym zacisku są dwie tuleje, podczas wymiany klocków trzeba je wykręcić kluczem ampulowym chyba numer 7 albo 8.
Jest to element numer 6
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 czerwca 2009, 17:34 przez BorysKrystian, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
nie wydaje mi się aby to było normalne coś się dzieje z tym zaciskiem trzeba by mu się przyjrzeć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
miałem dokładnie to samo. prawu wewnętrzny klocek zjechany do blaszki ,
przyczyna tkwiła w tłoczku który się nie chował i dociskał klocek do tarczy,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
dzieki za informacje sam tego nie bede wymienial (nie mam możliwosci), a dla mechnika przynajmniej wspomne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
szaman7878
w jaki sposob rozwialeś problem caly zacisk wymieniales czy przesmarowanie wystarczylo?

ryszard55
mi tez wydaje sie dziwne dlatego postanowielm zalożyć temat:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
dałem do regeneracji cały zacisk dorobili nowy tłoczek (bo stary spuchł) oraz nowe uszczelki, ważne jest by śruby prowadzące przeczyścić i przedmuchać powietrzem powietrzem przy zakładaniu klocka ( można posmarować specjalną pastą) często to jest przyczyna w tych modelach bo klocek się zacina i nie odpuszcza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
nie lepiej bylo kupic nowy zacisk ile zaplaciłes za takie czynnosci?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
zestaw uszczelek i tłoczek kosztował mnie jakieś 50 PLN
można też kupić w ASO oryginalny ATE taki komplecik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 15:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: w-wa lodz
A propo opłacalności nowy zacisk BMW to koszt 850zl

pozdrawiam krzysztof


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL