BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sportowe sprężyny, jakie?
PostNapisane: 26 maja 2009, 18:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
Witam, mam problem, niedawno wymienilem amory w buni i chciałbym teraz na przód wrzucić sportowe sprężyny, tylko nie wiem o ile mogę obniżyć przód tak żeby koło nie ocierało o błotnik itp. Dla orientacji dodaje foto, okropnie wysoko stoi :wstyd:
Obrazek
fela 18" 225/45 co proponujecie i jakiej firmy sprężyny, kolor itp?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 18:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
spokojnie 4cm

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 19:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
jeffrey1212 napisał(a):
spokojnie 4cm


i tylko 4 na seryjnych amortyzatorach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 19:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
a jaki kolor sprezyn proponujecie? ktore sa najsztywniejsze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 19:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Kolory spezyn nie maja duzego znaczenia poniewaz kazdy producent stosuje swoje oznaczenia. Trzeba dobierac indywidualnie lub z polecenia kolegow z forum :D

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 20:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
podłączę się pod temat.
Orientuję się ktoś o ile obniżają i jak są twarde niebieskie springi HR??
właśnie takie zakupiłem w ciemno i zastanawiam się jakie one mają właściwości :zdegustowany:
powiedzcie jakie one są jak ktoś wie bo nie usnę :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
luki0170 śmiało możesz o 4 cm obniżać ale na seryjnych amorkach tak jak koledzy mówią wiecej nie radzę.ja przerabiałem taki sam temat ost i z czystym sumieniem moge polecić sprężynki Ta Technix jeżdzi sie bosko,nic nie obciera i nie jest twardo jak na taczce,ale nie jest też miekko jak na jakimś poduszkowcu :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 22:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
nizej niz 4cm nie mialem zamiaru jej obnizac bo poprzednie auto mialem bardzo nisko i nie chce juz jak to okreslil Kris86 "taczki" :] dzieki koledzy za propozycje, jak juz zamontuje nowe springi to zamieszcze foto i napisze co wybralem i jak sie jezdzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: LubartĂłw
A nie lepiej gwint? Gwint TAT na przód to koszt ok 600zł a inwestycja myślę dużolepsza niż same springi do seryjnych amortyzatorów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 07:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: k.Gliwic
Moje BMW: E30 323 325
Chialbym dolaczyc sie do tematu
mam tez problem z doborem sprezyn do mojego E30 chcialbym ja lekko obnizyc i utwardzic ale bez zadnego szalenstwa bo duzo jezdze a jednak przeswit na przednim kole jest z byt duzy z tylu jest mniejszy i tez z tego powodu nie wiem jakeid obrac sprezyny czy 40mm na przod a 20mm na tyl czy po 40mm na przod i tyl, no nieznam sie wogole, raz wziolem od koelsi sprezyny mialy niby byc i nizsze i twardsze aokazaly sie identyczne jak oryginalne ;-/
bardzo bym prosil o jakas rade i polecenie sprawdzonej marki, wiadomo lekko obnizona tez lepiej sie prezetuje;-)

_________________
Moja Âślicznotka :P:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 21:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Kris86 napisał(a):
śmiało możesz o 4 cm obniżać ale na seryjnych amorkach tak jak koledzy mówią wiecej nie radzę.ja przerabiałem taki sam temat ost i z czystym sumieniem moge polecić sprężynki Ta Technix jeżdzi sie bosko,nic nie obciera i nie jest twardo jak na taczce,ale nie jest też miekko jak na jakimś poduszkowcu


z tym ze w twoim przypadku -40/-20

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 23:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
mrzn napisał(a):
A nie lepiej gwint? Gwint TAT na przód to koszt ok 600zł a inwestycja myślę dużolepsza niż same springi do seryjnych amortyzatorów.


Czytaj dobrze... amorki juz sa wymienione nie potrzebne nowe

_________________
|------------------------------------------------------------------------------|
Moje 3er ==> viewtopic.php?f=6&t=72749&p=788209#p788209
|------------------------------------------------------------------------------|

<Croniss>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 08:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
czy mi sie wydaje czy felga sporo wystaje z nadkola?bo na fotce wyglada ze wystaj sporo,ale moze to złudzenie?jak wystaje to przy -40 na kazdej dziurze,garbie itd bedzie trzec o opone.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
reza napisał(a):
czy mi sie wydaje czy felga sporo wystaje z nadkola?bo na fotce wyglada ze wystaj sporo,ale moze to złudzenie?jak wystaje to przy -40 na kazdej dziurze,garbie itd bedzie trzec o opone.


wydaje Ci sie, kolo miescie sie w nadkolu :] kupilem sprezyny od kolesia z allegro...no i dostalem za swoje, koles przyslal mi standardowki pomalowane na czerwono i tylko z opisem ze obniza auto o 40mm :kwasny: jak odebralem autko z warsztatu to wrecz sie wk***em szkoda czasu a tym bardziej pieniedzy (auto jak stalo tak stoi wysoko i nawet nie jest sztywniejsze), juz walcze z kolesiem zobaczymy co z tego wyjdzie :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
luki0170, jak chcesz kolego to mam do sprzedania z m-pakietu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
jacek28 napisał(a):
luki0170, jak chcesz kolego to mam do sprzedania z m-pakietu :ok:


A o ile obnizaja autko? i jaka cena za nie? interesuje mnie tylko przod jakby co


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
to ci powiem tak.a jak zakładałes springi(te czerwone) to na nowe amorki?bo ja miałem takiego psikusa kiedys ze kupiłem nowe bilstein b4 i sprezyny -40 nałozyłem razem i szok.auto stało wyżej niz przed zabiegiem.wiec wziąłem stare orginalne springi i załozyłem...przerwa w nadklou była taka ze głowe mozna było wsadzic miedzy opone a nadkole :rotfl: nałozyłem z powrotem -40 i po 2 tygodniach troche zeszła nizej.nowe amorki maja to do siebie ze stawiaja auto wysoko(w szczególnosci bilstein)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
reza napisał(a):
to ci powiem tak.a jak zakładałes springi(te czerwone) to na nowe amorki?bo ja miałem takiego psikusa kiedys ze kupiłem nowe bilstein b4 i sprezyny -40 nałozyłem razem i szok.auto stało wyżej niz przed zabiegiem.wiec wziąłem stare orginalne springi i załozyłem...przerwa w nadklou była taka ze głowe mozna było wsadzic miedzy opone a nadkole :rotfl: nałozyłem z powrotem -40 i po 2 tygodniach troche zeszła nizej.nowe amorki maja to do siebie ze stawiaja auto wysoko(w szczególnosci bilstein)


aa dzieki ci kolego troche mnie uspokoiles, tak amorki sa nowe maja z 3tyg wiec jest nadzieja ze z czasem troche pojdzie w dol?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: k.Gliwic
Moje BMW: E30 323 325
mam jeszcze pytanie jak dam -40/-20 to rozpurki na przod sa potrzebne czy niema potzreby dawac ich??
i jeszcze jedno jakie ET powinno byc do E30 jaksi przedzial zeby bylo pewne ze nie beda wystawaly lub obcieraly??

_________________
Moja Âślicznotka :P:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 21:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Malyy napisał(a):
jak dam -40/-20 to rozpurki na przod sa potrzebne czy niema potzreby dawac ich??

Nie ma potrzeby

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL