BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 lipca 2025, 06:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z podswietlaniem zegarów
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 14:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: IRL
Moje BMW: 520i
Kod silnika: M54B22
Witam wszystkich forumowiczów,
Ostatnio mam problem z wyswietlaczem w mojej Becie, zaczelo sie od tego ze komunikaty wyswietlane na samym dole przestaly byc podswietlane od prawej strony, nastepnie po paru dniach zaczal przygasac + . oraz C w wyswietlaczu temp przy czym cyfry dalej pozostaly i pokazuja temperature. Wczoraj w drodze do pracy zauwazylem ze to samo dzieje sie z licznikiem przebiegu, tzn kilometry sie wyswietlaja i zmieniaja jak trzeba ale znaczek KM i kropka zaczynaja mrugac. Pewnie za pare dni znikna tak samo jak w termometrze. MOJE PYTANIE:
Czy to cos jest podswietlane zarówkami?
czy musze oddac do naprawy caly wyswietlacz(wolalbym nie)
Jesli ktos mial podobny problem albo wie co to moze byc prosze o podpowiedz.

aha... jak odkrecic i wyjac zegary zeby to sprawdzic? czy musze do tego zdejmowac kierownice?

Zgóry dziekuje za podpowiedzi :D


Ostatnio edytowano 4 czerwca 2009, 21:20 przez dzikira, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 14:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Nie musisz zdejmować kierownicy.Zdejmujesz drewniane listwy ozdobne (są tylko wciśnięte) odkręcasz te 3 śrubki które widać i wyciągasz ramkę, jak owe listwy. Wcześniej kierownicę opuść jak najniżej.

Co do wyświetlacz, to powinny być tam żarówki.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: grudziÂądz
tak sa tam male zarowki. takie wciskane mi tez jedna nie laczy ale jak pukne licznik to dziala. nie wydaje mi sie ze jest to wina tych zarowek jakby siadla jedna to byloby widac wszystko ale ciemniejsze. moim zdaniem jest to wina pikseli.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 21:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Toudi napisał(a):
Nie musisz zdejmować kierownicy.Zdejmujesz drewniane listwy ozdobne (są tylko wciśnięte) odkręcasz te 3 śrubki które widać i wyciągasz ramkę, jak owe listwy. Wcześniej kierownicę opuść jak najniżej.

Co do wyświetlacz, to powinny być tam żarówki.

łatwo sie wyciaga tylko potrzebujesz gwiazdki imbusa Toudi popieram jak masz już wyciagniete listwy i ramke to sam licznik juz łatwo rozpinasz kostki i juz po montażu :]

http://img27.imageshack.us/i/dsc04208c.jpg/ a to mój licznik przed tuningiem ale szkoda ze nie zrobiłem zdjęcia tyłu :]

_________________
palczasty - polska


Ostatnio edytowano 4 czerwca 2009, 22:03 przez palec216, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 21:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Co do wyjmowania to tak jak pisali Koledzy.
Jesli chodzi o podswietlanie to moga to byc zarowki jak pisali inni lub padaja Ci piksele. Normalna sprawa w e39 i e38. U mnie nic nie bylo praktycznie widac. Troche sie poprawialo jak bylo zimno na zewn. Zegary naprawiala mi jakas firma z Opoczna(allegro).
Wysylasz zegary i po 3-4 dniach masz je spowrotem z gwarancja na 2 lata, no i jestes lzejszy o 350zl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 11:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: grudziÂądz
palec. mozna wiedziec gdzie kupiles te ringi na zegary?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 15:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: IRL
Moje BMW: 520i
Kod silnika: M54B22
super Dzieki za podpowiedz panowie,
Dzisiaj jak jechalem rano do pracy to sie wkór... i walnalem reka w zegary i wszystkie te znaczki sie zapalily woohoooo!!!
ciekawe na jak dlugo :P
komunikat jednak caly czas jest podswietlany tylko z jednej strony wiec chyba bede musial itak sie pobawic w wyjecie zegarów.
Jakos jutro sie chyba za to zabiore. Dam znac co z tego wysCzy powinienem na cos uwazac szczególnie przy rozpinaniu zegarów???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 15:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: IRL
Moje BMW: 520i
Kod silnika: M54B22
super Dzieki za podpowiedz panowie,
Dzisiaj jak jechalem rano do pracy to sie wkór... i walnalem reka w zegary i wszystkie te znaczki sie zapalily woohoooo!!!
ciekawe na jak dlugo :P
komunikat jednak caly czas jest podswietlany tylko z jednej strony wiec chyba bede musial itak sie pobawic w wyjecie zegarów.
Jakos jutro sie chyba za to zabiore. Dam znac co z tego wysCzy powinienem na cos uwazac szczególnie przy rozpinaniu zegarów???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 18:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Jak bedziesz rozpinał kostki to tam są takie dzwignie plastikowe to delikatnie z tym sie obchoć :] :)

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 15:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 460
Lokalizacja: Bdg
Moje BMW: E39
No i podstawa rób to przy wyjętym kluczyku ze stacyjki :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 08:15 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
ja_6 napisał(a):
No i podstawa rób to przy wyjętym kluczyku ze stacyjki :hyhy:

ehhe popieram i to bardzo :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 12:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: IRL
Moje BMW: 520i
Kod silnika: M54B22
Zegary zrobione, wszysto poszlo jak po masle... zdjalem ta szybke z przodu i docisnalem wyswietlacz troche, i wszystko sie zapalilo spowrotem tzn +, C km i . , co do podswietlania to jednak byla zarówka, wymienilem, skrecilem wszystko i jest cacy.

pozdro dla wszystkich :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 13:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 460
Lokalizacja: Bdg
Moje BMW: E39
Ja to samo u siebie muszę zrobić :) Tylko nie ma za bardzo kiedy ;] Bo po wyjęciu liczników trzeba błędy pokasować chyba (czy się mylę ? )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 15:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
ja_6 napisał(a):
Ja to samo u siebie muszę zrobić :) Tylko nie ma za bardzo kiedy ;] Bo po wyjęciu liczników trzeba błędy pokasować chyba (czy się mylę ? )

nic nie kasujesz a wyjecie zegarów to jakiieś 1h z włozeniem :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z podswietlaniem zegarów
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 14:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 460
Lokalizacja: Bdg
Moje BMW: E39
dzikira napisał(a):
co do podswietlania to jednak byla zarówka


Odświeżę troszkę temat:
Ktoś mógłby mi podpowiedzieć co to za żarówki są ?? Bo po próbie naprawy przez speców :cenzura: z Gliwic licznik do mnie wrócił bez żadnej żarówki :/ I nie widzę teraz nic na wyświetlaczy, chyba że sobie latarką poświecę.
Kolejna sprawa, to jak ustawić wskazówkę od obrotomierza ? Próbowałem sam robić licznik i coś mi chyba nie poszło. Wskazówkę od obrotomierza zdjąłem i po założeniu z powrotem nie działa tak jak powinna - po odpaleniu auta wskazówka pokazuje cały czas 0, a jak dodaję gazu to pokazuje tak jakby o ok. 1000 obrotów/min za mało...

Dzięki z góry za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL