BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 12:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] visco w M40-jak to powinno dzialac w koncu?
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
Witam
tak sie ostatnio zastanawialem...i w ogole... od 3 tyg mam gaz i od tej pory 2x wskoczyla mi temp na tą nastepną kreske po za 90* - podobno w bmw ma byc tak ze 90* ma miec obojetnie czy jedzie czy stoi w korku pol dnia czy tez sie go paluje ile wlezie. 2x mi wskoczyla wlasnie taka temp wyzsza-raz jak stalem pol h w korku a drugi raz jak byla na regulacji gazu stala zapalona i podnioslo temperature,
no i zauwazylem w sumie przypadkiem cos takiego u siebie - mam wlaczony silnik i wydaje mi sie ze obojetnie czy jest zimy czy cieply to sobie smiglo chodzi z taka sam predkoscia

tak samo jak dodam gazu to smiglo nie przyspiesza a slyszalem ze podobno im wyzsze obroty silnika tym szybciej ma visko sie krecic??? prawda to???? jak tak to pewnie mam zwalone visko....
tak samo kolega go kiedys zlapal wiatrak w reke jak sie krecil i normalnie sobie obrocil go do tylu w druga strone...

wezcie mi podpowiedzcie. dodam ze na kazdych obrotach nie slychac tego szumu wiatraka w ogole.

powiedzicie mi wytlumaczcie jak to ma dzialac jak je sprawdzic i co z tym zrobic... fajnie by bylo jakby ktos napisal tez czy ma przyspieszac wiatrak razem z obrotami silnika czy nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
u mnie wiatrak napedzany jest paskiem i jesli sie przygazuje to kreci sie szybciej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
dziwne..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
u Ciebie jest napedzany paskie? o lal to chyba jak prawie kazdym bmw :]
czy pomiedzy paskiem a wiatrakiem nie ma czasem wiska? :P ehhehe
artur obczaj ten temat a bedzie chyba wiedzial wszystko ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=3906&start=0

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
jest wisko bo jakby nie bylo to by nie bylo bmw :P

tyle ze jak przygazuje to sie kreci wiatrak szybciej, a jak zlapie za wysoka temp, to bimetal ktory sobie tam jest sprawia ze wiatrak kreci sie szybciej niz przedtem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
o dzieki wielkie kolego. tego szukalem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Artur masz padnięte Visco :] i tyle na ten temat, nie skleja sie i dlatego kreci sie cały czas z tą sama predkoscia

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
nie dziękuj klikaj "pomógł" :P
:hyhy: :rotfl:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL