BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 17:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] HAMULCE - info sprawdź okładziny
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 17:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
....witam wszystkich maniaków marki BMW.. Mam taka lalkę od roku i jestem bardzo szczęslwy.. model e39 530 td 99 roczek ale stan całkiem nezły ... woziła PARY DO ŚLUBU.. nie jest bardzo zjechana.. No ale do żeczy ... napewno już było na ten temat dużo postów ...to tez proszę o jakieś linki lub wypowiedzi ludzi z tego ,,,kręgu,,, co już tego DOŚWIADCZYLI.. : BREMSBELAG PRUFEN.. : jest to info wyświetlane pod licznikiem..SPRAWDŹ OKŁADZINY ..i tu jest problemik.. okladziny sa wymienione , czujniki abs sporawdzone {działają}i nadal świeci się na desce na czerwono ...wyktrzyknik w nawiasie ... może jest cos jeszcze o czym nie wiem ..??? i przy okazji jeszcze jedna sprawa NIE CZYTELNE KOMUNIKATY NA LICZNIKU ..( W WYŚWIETLACZU ) ... wiem że to wina taśmy ,,,, ale jak to można naprawić??? z góry dzięki za ODPOWIEDZI ,, I pozdro dla wszystkich .. KRIS.


Ostatnio edytowano 8 czerwca 2009, 07:59 przez RAIDER, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 17:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Pod kompem musisz skasować błąd

Co do wyświetlacza
http://www.kzk.neostrada.pl/BMW/Instrum ... BMWE39.pdf

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 17:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
błędy były wykasowane wcześniej ... dzięki za szybki odzew..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 17:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ta kontrolka może oznaczać:
-niski poziom płynu hamulcowego
-zużyte okładziny (uszkodzony czujnik)

Błąd kasuje się dopiero po wymianie czujnika, nie wcześniej.
Może czujnik nie łączy??
Wymieniłeś przy obu kołach??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 18:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
wymienic nie wymieniałem tylko sprawdziłem czujniki i są dobre ....płyn w normie.. i nadal świeci ... Gumis dzięki za link do licznika ....zaje....ty przyda sie zaraz jak tylko złapie trochę wolnego to będę działał .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 18:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jak sprawdziłeś że są dobre??
Gdyby były dobre to kontrolka by się nie paliła. Na bank padł któryś czujnik lub przerwał się kabel.
Sprawdź dokładnie czy czujniki siedzą na miejscach, nie są pęknięte, kable przerwane, siedzą dokładnie w złączu.
Prawy tył, złącze pod nadkolem od strony tylnego zderzaka.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 18:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
dziękim . SPJRAWDZĘ JESZCZE RAZ ale słyszałem że może też być problemik w tzw... korku od wlewu płynu ...........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 18:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Odepnij kostkę od zbiorniczka, zewrzyj kable, skasuj błąd i się okaże.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL