BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] podniesienie mocy!
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 22:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: ERA i RNI
Moje BMW: e39 530d M
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109090
Witam.Posiadam 525d i chciałbym podnieś moc mojej BUNI.Wiem,że najlepszym sposobem byłby zakup 530,ale jeśli miałbym zmienić,to na dużo nowszy a na taki mnie jeszcze nie stać.Muszę zaznaczyć że mam przejechane ponad 300 tyś.,ale wszystko chodzi bez problemów.Coś mi doradzićie,lub odradzicie!Dzięki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 22:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Jakis Chip. http://vtech.pl/katalog

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 07:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Podniesienie mocy o ile się zwiększy ? o 15 koni :) to chyba gra nie warta świeczki :P a co 2,5d za mało ma kucyków ja bym się mocno zastanowił z tym podnoszniem mocy. Ja mam ten słabszy 3.0d (184km) i tam całkiem starcza :] :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: podniesienie mocy!
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 08:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Slask
borxon napisał(a):
Witam.Posiadam 525d i chciałbym podnieś moc mojej BUNI.Wiem,że najlepszym sposobem byłby zakup 530,ale jeśli miałbym zmienić,to na dużo nowszy a na taki mnie jeszcze nie stać.Muszę zaznaczyć że mam przejechane ponad 300 tyś.,ale wszystko chodzi bez problemów.Coś mi doradzićie,lub odradzicie!Dzięki.


Chiptuning i nic wiecej nie potrzeba. Dla 525d przyrost na poziomie +30KM/60Nm to zaden problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 131
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Moje BMW: e39 2.5 tds
Kod silnika: m51
A ja bym nie robił nic... Po pierwsze 300 tys to juz nie mało. Fajnie, że wszystko gra, ale po chiptuningu może sie powoli zaczac sypać... Po drugie, jeśli by robić chiptuning to tylko bezpiecznie, szczególnie dla diesla z takim przebiegiem, a tym samym pasowałoby to zrobić w profesjonalnej firmie, która sprawdzi samochód na hamowni, poszczególne podzespoły i jasno określi o ile może podniesc osiągi silnika bezpiecznie (np. MasterTunning W-wa) ale taka przyjemność też swoje kosztuje. 2.5d ma o ile się nie myle 163 KM, tak? Nie jest to rakieta, ale nie ma co narzekać :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: ERA i RNI
Moje BMW: e39 530d M
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109090
No tak :38: .Niby nie jest tragicznie,ale...Jak to Polak-wiecznie mało! :45:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 23:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Jedna z bardziej renomowanych firm w PL http://tdituning.pl/

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 00:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 131
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Moje BMW: e39 2.5 tds
Kod silnika: m51
borxon napisał(a):
No tak :38: .Niby nie jest tragicznie,ale...Jak to Polak-wiecznie mało! :45:


Fakt :P Najlepiej to mieć m5 ze spalaniem 6l po mieście xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 00:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: ERA i RNI
Moje BMW: e39 530d M
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109090
M6 :25:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 00:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: ERA i RNI
Moje BMW: e39 530d M
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109090
:10:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 17:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Lokalizacja: braunschweig-gdansk
z turbo dieselami jest duzo mozliwosci zeby podniesc moc.najprostrzym jest chip tuning zrobiony z glowa w dobrym warsztacie jest bezpieczny dla auta,idac dalej mozna zakupic wieksza turbinke np hybrydowa albo swoja oddac do przerobienia oczywiscie do dobrego warsztatu ktory zajmjue sie takim tuningiem bo do wiekszej turbiny trzeba nowy program pisac,idac dalej mozna zalorzyc wiekszy intercoler aby auto nie tracilo mocy przy deptaniu,

ps.do 530d ciekawie mozna wstawic biturbo od alpina530


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 22:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: dolnyslask
Moje BMW: e93 330d
To ja opowiem troche z doswiadczenia jako ze znajomy kupil 2 lata temu 525D i zrobil chipa. Autko bylo w idealnym stanie w dniu zakupu pod wzgledem technicznym. Sprzeglo, turbina - miodzio (mimo 200kk przebiegu) Po zrobieniu 40 tysiecy turbina zaczela swiszczec, sprzeglo slizgac a silnik zaczal brac olej <co prawda malo ale wczesniej nie bral ani grama>. Czy to wina chipa? Tego nikt nie powie ale moge powiedziec ze do zrobienia chipa (znalismy poprzedniego wlasciciela) autko sprawowalo sie bez zarzutu.

btw - sam jezdze 2,5 wiec mialem porownanie. Jadac autem znajomego czuc bylo wyraznie ze autko jest zwawsze jednak mozna bylo podziwac zawsze w lusterku chmure czarnego dymu :)


Pozdrawiam, Czarny M


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 22:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
To juz nie jest wina chipa tylko właściciela! :hyhy:
Sam chip nie zarżnie silnika , turbiny czy sprzęgła, tylko kierowca może to zrobić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: dolnyslask
Moje BMW: e93 330d
kapitan_bomba

Pytanie tylko czy poprostu silniczek nie byl juz za stary na takie zabawy :)

Co do sprzegla to jasna sprawa ze to jego wina ale co do reszty bym polemizowal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
200k km to dla tego motoru nie wiele... o ile to przebieg autentyczny.
Nie każdy umie jeździć dieslem to dwa.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: dolnyslask
Moje BMW: e93 330d
Rowniez myslalem ze niby 200 kk to nie powinno byc duzo.

Panowie nie mowie ze to wszystko wina chipa - przedstawilem sytuacje jaka miala miejsce; moze to tylko zbiegi okolicznosci ze autko zaczelo sie sypac po zalozeniu chipa. Moze. Tak czy inaczej ja doszedlem do wniosku ze do BMW chipa nie zaloze.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Cytuj:
Co do sprzegla to jasna sprawa ze to jego wina ale co do reszty bym polemizowal.


Samo założenie chipa nie sprawi że silnik zcznie brać olej i że turbina padnie, ale nadmierne kożystanie z poprawionych osiągów już tak, jako przykład mogę podać Passata 1,9tdi 110KM od znajomego, jak go kupował był w dobrym stanie, niski przebieg :hyhy: (czyli 160tkm na liczniku a faktycznie 500000), ale chodził dobrze, właściciel załozył chipa i cegłę na gaz :), cisnie nim ile się da i faktycznie po jakimś czasie turbo głośniej słychać, silnik strasznie klekocze i kopci na czarno przy każdym wciśnięciu gazu.
Ja osobiście jestem za chipowaniem i do mojego auta chipy założę, jak narazie są same plusy - szybsza reakcja na gaz, więcej mocy i momentu, zdjęty ogranicznik prędkości, lepsza praca skrzyni biegów, ale każdy ma swoje auto i robi z nim co chce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: dolnyslask
Moje BMW: e93 330d
dokladnie tak :)

By bylo jasne - rowniez uwazam ze CHIPY sa <OK> z tym wyjatkiem ze jak juz je montowac to w autku w miare mlodym :)

Swoja droga od roku przegladam te forum; miesiac temu sie zarejstrowalem a dzis dopiero pierwsze posty... Wazny dzien ;) Jakos przywitac by sie trza bylo, ramke zamowic do tablicy... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Cytuj:
By bylo jasne - rowniez uwazam ze CHIPY sa <OK> z tym wyjatkiem ze jak juz je montowac to w autku w miare mlodym


No ja akurat zakładam do "dziadka" E31 z 90r :rotfl:



Cytuj:
Swoja droga od roku przegladam te forum; miesiac temu sie zarejstrowalem a dzis dopiero pierwsze posty... Wazny dzien Jakos przywitac by sie trza bylo, ramke zamowic do tablicy...


Ja też jeszcze nie zdążyłem tego zrobić ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 08:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
kapitan_bomba napisał(a):
Cytuj:
By bylo jasne - rowniez uwazam ze CHIPY sa <OK> z tym wyjatkiem ze jak juz je montowac to w autku w miare mlodym


No ja akurat zakładam do "dziadka" E31 z 90r :rotfl:


A jaki widzisz cel chipowania silnika wolnossącego?

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL