BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 07:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Dziwne dźwięki z zegarów
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
Witam!
Posiadam autko E34 z 93 roku silnik 2,5.
Odkąd zakupiłem samochód co jakiś czas z zegarów słychać dźwięk w postać trzech następujących po sobie równocześnie piknięć :) . Nieważne czy samochód jedzie czy stoi w miejscu. Na uruchomionym silniku oraz na wyłączonym tak samo. Często siedzę w samochodzie czekając na kogoś i nagle PIK, PIK, PIK i cisza, innym razem podczas jazdy taka sama sytuacja. Zauważyłem też, że po pojawieniu się tajemniczego dźwięku komputer wyświetla mi dwa komunikaty: TRANS PROGRAM, OWNERS MANUAL lub coś takiego.

Pytanie drugie dotyczy inspekcji. Otóż nie mogę jej skasować. W poprzednim aucie robiełem dokładnie tak samo i nie miałem problemu, a tu nie działa. Łącze piny, następnie zapłon na 10 sek i nic. Oczywiście drzwi mam zamknięte! :)

Czy ktoś może coś podpowiedzieć ? Czy jedna i druga sprawa mogę mieć ze sobą coś wspólnego?

Pozdrawiam!

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 22:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
A czy przypadkiem te trzy piknięcia nie następują na 15 sekund przed pełną godziną? Bo jeśli tak to zasługa zegarka. Trans program i owners manual oznacza usterkę w sterowaniu skrzyni i zachęca do skorzystania z instrukcji obsługi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
Co do 15 sekund nie zwróciłem na to uwagi.
Co konkretnie może być nie tak z tym sterowaniem skrzyni? Autko jest wyposażone w automat!

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 22:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Różnie to bywa wystarczy spadek napięcia, zmienisz język na niemiecki będzie getribeprogramm czy jakoś tak ten komunikat wyświetla się w automatach mojemu czasem się wyświetlił i przez następne pół roku nie także warto sprawdzic olej w skrzyni ,złącza elektryczne pod maską i złącza sterowników .Co do inspekcji to zamiast do pinu masowego w złączu podłącz do - aku bo czasem pin w złączu jest zaśniedziały .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
Podłączałem do pinu oraz do blach auta i nic. Spróbuje jeszcze do akumulatora! Czyli raczej nie przejmować się tym komunikatem, sama skrzynia raczej nie jest uszkodzona?

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Grzel napisał(a):
Podłączałem do pinu oraz do blach auta i nic. Spróbuje jeszcze do akumulatora! Czyli raczej nie przejmować się tym komunikatem, sama skrzynia raczej nie jest uszkodzona?
nie zgadniesz jak nie wiesz ;) przecież tego nie mogę Ci zagwarantowac napisałem co powinieneś zrobic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 23:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 207
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: e34 525i
Kod silnika: M20B25
właśne mi też dzis u mnie tez tak było ten dżwięk tylko bez żadnych komunikatów i miesiąc temu też tak mi pipkał podczas jazdy :/ a masz oryginalne radio ??

_________________
Zamiast podziĂŞkowania kliknij pomĂłgÂł :)

http://i45.tinypic.com/19mpfk.jpgZanim wciÂśniesz gaz, pomyÂśl o tym co poczujÂą Twoi bliscy gdy Ciebie zabraknie !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 09:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Potrójne piknięcie można wyłączyć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 10:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
a moze ktos bedzie wiedzial co to za dwa prostkaty sie pokazuje na tym malym wyswietlaczu na zegaracz z prawej strony?
raz sa a raz nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
Radia oryginalnego nie mam. Przez cały dzień dzisiaj nic nie pikało! Można wyłączyć? Jak w takim razie to zrobić no i kolejna sprawa co te pikanie oznacza?

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 20:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
A napisz jaką temperaturę w czasie pikania wskazuje wyświetlacz zegara ,bo przy uszkodzonym czujniku temperatury zewnętrznej może ostrzegac o gołoledzi przy sprawnie działającym dzieje się to przy temperaturze 3 stopnie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 22:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
żeby wyłączyć naciśnij przycisk MEMO i wyłączysz
a piknięcie daje znać przed pełną godziną żebyś radio włączył na wiadomości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 04:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Memo to może w małym OBC, w dużym "S/R".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 09:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
nie pisał jakie ma OBC ale wydaje mi sie że w 520 na bank jest małe
duże jak sobie sam wsadzi bo bardzo rzadko jest w oryginale


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
OBC mam małe, ale autko to 525 :)

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 22:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
i miałem racje :hurra: :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL