BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak zglebic compacta?
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Wiem,ze juz o tym bylo(i pewnie jeszcze nieraz bedzie ;) ),no ale mam dylemat i musze podjac decyzje.Jako ze mam amorki z przodu do wymiany,to chce zglebic compacta,tylko nie moge sie zdecydowac co wybrac.Czy zglebic w "tradycyjny sposob" ;) czyli kupic amorki np b6 i do tego springi np weiteca 50/30 i wyniesie mnie to ok 1700 zł(jak nie lepiej),czy poprostu kupic gwint ta technix lub mts technik za ok 1200zl?.
wiem ze pierwsza opcja spoko bo wiadomo,ronomowana firma i nikt nic zlego na ten temat nie powie,z tym ze jakbym ja wybral to juz potem po fakcie(chcialbym wiecej gleby i znowu musialbym springi zmieniac,chcialbym mniej-to samo)A gwint to sobie ustawie jak chce i gitara(chodzi mi tutaj tez o zime,bo nie jezdzilem jeszcze z gleba,a z gwintem to bym sobie mogl podniesc na zime i by bylo lux?).Auto mi bedzie sluzyc do normalnej codziennej jazdy,glownie po miescie(ale bez utrudnien typu szyny itp),a nie jest to tez 323,zeby sie bawic w gwint za 3-4 tys.Wiec jak to jest z tym Ta technix?nadaje sie on do takiej mojej "zwyklej" jazdy,rowniez do jazdy w zime,tak zebym sie nie zbil,czy nie wypadl z drogi na pierwszym lepszym wyboju? :D ;) No i jak z tym Mts technik(czym sie rozni od Ta tech,skoro jest drozszy).Ktory z nich jest lepszy(jesli mozna to tek nazwac)do normalnego codziennego uzytku.A moze zalozyc gwint tylko na przod i kupic tylko springi na tyl?Co byscie mi poradzili,jakie sa wasze zdania?

PS.Gdzies cos kiedys wyczytalem,ze ktos przywozil gwinty AP z niemiec za 2 tys zl.Wiecie cos moze na ten temat i cos o tym gwincie?a moze znacie jakies inne gwinty tak do 2 tys?


Ostatnio edytowano 7 czerwca 2009, 16:26 przez Luker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 14:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 59
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36i Compact
Kod silnika: M43
zerknij w ten link http://moto.allegro.pl/item642195989_am ... g_mts.html
myślę że warto w to zainwestować

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 14:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Humi9 napisał(a):
zerknij w ten link http://moto.allegro.pl/item642195989_am ... g_mts.html
myślę że warto w to zainwestować

Pozdro.


na jakiej podstawie tak sadzisz? przeciez to najtansze zawieszenie do e36. Warte tyle co @#$$#

Zawieszenie wazna sprawa wiec musi byc dobre, opcja z amorami B6 jest super. Taniego gwintu bym chyba nawet do lanosa nie zalozyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 14:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 59
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36i Compact
Kod silnika: M43
to jest przykład a na pewno Kolega musi się sam zdecydować, tu jest sporo tego towaru http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
wszystko zależy od Portfela,ja osobiście jeżdżę na BILSTEINACH.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 16:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Humi9 napisał(a):
zerknij w ten link http://moto.allegro.pl/it...tuning_mts.html
myślę że warto w to zainwestować

Moze i tak,ale taka opcja nie wchodzi w gre,gdybym mial zakladac "normalna" zawieche to w ta tansza bym nie inwestowal ;)

qrax napisał(a):
Taniego gwintu bym chyba nawet do lanosa nie zalozyl

moze i nie jest to najlepsza opcja,ale Ci co na nim jezdza to jednak sa zadowoleni :niepewny:

Widze,ze cos male zaineresowanie tym tematem :( no,ale trudno :P ;) chyba sie zdecyduje na ten gwint ta technix.
Mozecie chociaz napisac,czy jest to lepszy wybor od mts technik?no i gdzie go najlepiej kupic bo na allegro jest i za 1000zl i za 1350zl,wiec w czym tkwi roznica?Wiec gdzie lepiej,zeby nie bylo problemow w razie reklamacji:allegro,jakis sklep internetowy,czy moze u Breytona?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 19:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 651
Lokalizacja: Małopolska/KCH
Moje BMW: BMW E38
Kod silnika: M52tuB28
Garaż: Jest:
E39 525iA
Było:
E38 lift oxfordgruen metallic
Było:
E46 sedan m52
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155271
E46 m47n
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141422
E36 1.8 is Coupe
Ja mam dobre zdanie o tych tanich gwintach... :ok:

Miałem takie po 1200zl w E36 Coupe... tez myslalem ze tanie to do [bluzgu, bluzgu]
ale 1,5 roku bujałem sie.... sprzedalem na nim i nie moge powiedziec zlego slowa... :cwaniak: ja bylem bardzo zadowolony... :]

Zreszta wczesniej mialem tez taki tani gwint w CRX-ie, i zalozylem w civic-u dziewczyny... :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 11:04 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
Ja mam u siebie glebę zrobioną prawie najtańszym (najtańszym byłaby cięta seria)kosztem, czyli wrzucone tylko sprężyny, ale nikt nie wie o ile obniżają ;) Chciałabym, żeby przód usiadł mi jeszcze niżej, ale mieszkając w mieście, gdzie są same dziury i progi, do tego z mpakietem z przodu nie dałoby rady jeździć... I tak już teraz trę na niektórych progach :/ Na pewno bez problemu dasz radę jeździć obniżonym autem - mi więcej trudności sprawiła "nauka jazdy" na szerokim kole ;)

Gdybym miała do wyboru - zwykłe zawieszenie czy gwint - wybrałabym gwint :)

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 12:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Ania napisał(a):
Gdybym miała do wyboru - zwykłe zawieszenie czy gwint - wybrałabym gwint


no ja tez jestem bardziej za gwintem,ale tylko ze wzgledu na regulacje ;) jedyne co mnie powstrzymuje od tego,to czy potem bede mial problemy z doborem odpowiednich felg,bo wiadomo mniejsze et musialoby byc,kosztem et wezsza felga,a nadkoli niemam zamiaru wypychac.A druga sprawa to to,jak mi sie bedzie na gwincie w zimie jezdzic,bo wiadomo twarde auto,a nie chce na jakiejs dziurze,czy wyboju wyladowac na pierwszym lepszym slupie.Choc jesli wloze springi np 50/30 to tez auto bedzie twarde(ale komfort w zime chyba lepszy,co????),no chyba ze zmienilbym sobie ori zawieche na zime.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 13:44 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
Nie rozumiem (bo się nie do końca znam na beemkach ;)) czemu miałbyś problemy z doborem felgi?

Moim zdaniem napisałeś głupotę z tym jeżdżeniem zimą na gwincie. Przy 1,6 nie wiem jak bardzo marnym trzeba być kierowcą żeby wylądować na słupie? Ja w tym roku pół zimy przelatałam na glebie i łysych, szerokich 16stkach.. Fakt faktem, że jak leżało sporo śniegu to moja jazda przypominała show "gwiazdy tańczą na lodzie", no ale beemki nawet w najmniejszym stopniu nie uszkodziłam.

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 14:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Ania napisał(a):
Nie rozumiem (bo się nie do końca znam na beemkach ) czemu miałbyś problemy z doborem felgi?


gwint jest grubszy niz zwykla zawiecha=jest blizej kola=et musi byc mniejsze,zeby sie nie stykalo z gwintem,no chyba ze dystanse sie wlozy. ;)

Ania napisał(a):
Moim zdaniem napisałeś głupotę z tym jeżdżeniem zimą na gwincie. Przy 1,6 nie wiem jak bardzo marnym trzeba być kierowcą żeby wylądować na słupie? Ja w tym roku pół zimy przelatałam na glebie i łysych, szerokich 16stkach..


No ja nie uwazam zeby to byla glupota,mam za soba kilka tras po 2,5tys km,wiec za marnego kierowce siebie tez nie uwazam,czas "szalenstwa" tez juz mam za soba ;),ale nie mialem okazji zbyt duzo jezdzic a tylnim napedem w zime,a tym bardziej z gwintem,ale nie mow mi prosze ze gwint nie wplywa na komfort/bezpieczenstwo jazdy w zime,a tym bardziej na polskich drogach.I w tym wypadku niema znaczenia czy to 316 czy nie ;) .Tu masz maly przyklad:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40
Pisze "przyklad",bo wiadomo mnostwo ludzi jezdzi na glebie i gwincie w zime.I zalezy mi zeby wlasnie te osoby przedstawily swoje wrazenia i doswiadczenia z jazdy na gwincie,czy z inna twardsza zawiecha np 50/30 czy 60/40.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 15:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 651
Lokalizacja: Małopolska/KCH
Moje BMW: BMW E38
Kod silnika: M52tuB28
Garaż: Jest:
E39 525iA
Było:
E38 lift oxfordgruen metallic
Było:
E46 sedan m52
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155271
E46 m47n
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141422
E36 1.8 is Coupe
Jak juz ci pisalem wczesniej jezdzilem 1,5 roku na gwincie... wiec cala zime tez zachaczylem...jest ok... nawet chyba roznicy nie odczowalem czy zima czy lato... :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 08:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
ja mialem zalozone gwinty te najtansze w moim compakcie i nienarzekalem, ale te same zawieszenia mialo 2 moich znajomych i w jednej z tylu amorki wylaly po pol roku, a u drugiego po 4 miechach wszystko sie trzaskalo jakby zawieszenie bylo do smietnika. do tego do gwintow potrzebne byly dystanse (z wyjatkiem jednego ktory mial oryginalne felgi motorsporty tam nie dotykala felga sprezyny), osobiscie teraz jak bym wymienial zawieszenie zainwestowal bym w sprawdzone produkty :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 11:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
hello,tak przegladalem ebaya i znalazlem cos takiego,wyglada to troche lepiej od ta techinx.Czy slyszeliscie kiedys o tym i co o tym sadzicie?
http://cgi.ebay.de/V-maxx-Gewindefahrwe ... eile_ZubehĂśr?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 14:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
zakładaj gwint TA TECHNIX :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 17:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
No i gwint zamowiony :hurra: ,dla mnie temat zamkniety ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL