BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Ciężko pali, jakby miała padnięty aku
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 14:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Lubin
Witam mam problem z betą ,ciezko mi pali jak by miała padniety aku lecz jest naładowany,i dalej niechce kręcic co to moze być??? :zalamany:


Ostatnio edytowano 8 czerwca 2009, 19:24 przez Piotr E-34 TDS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 14:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
prawdopodobnie rozrusznik i/lub świece żarowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Lubin
dzięki wielkie pierw sprawdze rozrusznik mo możliwe ze sie szczotki skonczyly a mam tam przebieg juz 280tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 16:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Jesli kontrolkis wieca, wszystko lala a w ogole po przekreceniu kluczyka lipa to na 99,5% rozrusznik tak jak kolega wyzej zaznaczyl. Mialem to samo w moim swego czasu, regeneracja rozrusznika pomogla w 100%

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 16:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Piotr E-34 TDS napisał(a):
dzięki wielkie pierw sprawdze rozrusznik mo możliwe ze sie szczotki skonczyly a mam tam przebieg juz 280tys.


Oj niekoniecznie same szczotki, moim zdaniem cały rozrusznik do regeneracji niestety..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
ciężko ci kręci czy cięzko cipali?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 16:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Lubin
wszystkie kontrolki swiecą elegancka swiece zarowe gasną lecz ciezko kreci normalnie jak by akumulator lipa był padniety ,akumulator jest nowy na gwarancji lecz go podładowałem i to samo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 06:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Nie wiem czy to wazne, ale slyszalem ze stare TD i TDS maja dziwny przypatek. ja to stosuje i dziala. Przekrecam kluczyk az mi sie kontrolki zaswieca, czekam chwilke dopuki nie uslysze charakterystycznego dzwieku spod maski i zapalam. Moze na TDS tez pomoze, choc nie wiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 09:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Rozrusznik ci się rozlatuje!
Jest to częsta awaria w silnikach TDS i TD, lepiej wymień całość na sprawny używany, bo ten może już robić zwarcie.Rozrusznik pasuje z silnika M21 i M51 czyli tylko z diesli, z bęzyny jest za słaby. Rozrusznik nie jest drogi, ja je sprzedaję po 80zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 11:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Piotr E-34 TDS napisał(a):
wszystkie kontrolki swiecą elegancka swiece zarowe gasną lecz ciezko kreci normalnie jak by akumulator lipa był padniety ,akumulator jest nowy na gwarancji lecz go podładowałem i to samo.


Nie laduj juz aku bo nic to nie da. Dokladnie takie objawy byly u mnie. Przez 2 tyg palilem na kable, ladowalem aku i ledwo palila az w koncu rzucila palenie. Ze to byla zima myslalem ze aku, ale to byl rozrusznik. Z teo co opisales wyglada mi na identyczny przypadek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 09:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
MIałem ten sam problem w swojej 324td, mi pomogło wyczyszczenie masy dochodzącej do rozrusznika, teraz kreci jak szalony

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL