BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 12:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323ti nie ma dołu i nie pracuje na wszystkie cylindry
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 09:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
witam!miałem bardzo niemiły przypadek, a mianowicie podczas wyścigu z 3 biegu przy 6,5 tys zamiast 4 wrzucił mi się 2 bieg :wstyd: :zalamany: Niestety tłoki "domknęły" zawory (pokrzywiły wszystkie zawory wydechowe (12)) ciśnienie w cylindrach było strasznie niskie: 2 atmosfery :zalamany: Głowica została zdjęta i wymieniono krzywe zawory, splanowano i i oczywiście wymieniono uszczelkę pod głowicą. Po tych naprawach jest już dużo lepiej ale niestety silnik nie przypomina tego z przed wypadku. Przy niskich obrotach w nie ma mocy dławi się i tak jakby nie chodził na wszystkie 6 cyl. Wymieniłem dodatkowo przepływomierz bo komp pokazywał błąd i jedną cewkę - przez chwilę było tak jak być powinno (moc, i równa praca w całym zakresie obrotów) ale po przejechaniu około 10km znowu problem powrócił.
Nie wiem już co ma robić, może ktoś na forum miał podobny problem. Przypomnę że mój silnik to 2,5l m52 170km z 1997/8 roku.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 16:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jeżeli przez chwilę było dobrze to znaczy że z mechaniką jest wszystko OK
a problem jest w sterowaniu silnikiem
trzeba zdiagnozować silnik dobrym programem
czy przepływka była sprawdzana pod kątem wydatku powietrza i napięcia?
zdarza sie na słabszych programach że wywala błąd a przyczyna jest inna
sprawdż czujnik na wale i wałku rozrządu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL