BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 20:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] za niskie obroty (chyba)
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 19:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Jak w temacie nie wiem jak u innych ale u mnie obroty mam w okolicach 600-700 , a na zimnym silniku 850-950 , i chciałem zapytać czy tak ma być czy powinny być wieksze.
Po drugie jak silnik jest mocno zagrzany to ma tendencje do bardzo niskich obrotów , czasami zdarza sie że silnik prawie gasnie(falują obr) a po dodaniu gazu wracają obroty na te 600-700.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 czerwca 2009, 22:02 przez Darkshine., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 19:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Sulechowo
moze silniczek biegu jalowego ...

_________________
Obrazek
Bokiem, zawsze bokiem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 20:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
a co z nim, (moze wystarczy wyczyścić ) , gdzie sie znajduje i jak wygląda , jak go zdemontowac jak sie da ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Ja bym też sprawdził dwie rzeczy...

1.Lewe powietrze na dolocie lub odmie.
2.Przepustnica, brudna lub uwalony czujnik TPS.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 12:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Boggy e36 napisał(a):
Ja bym też sprawdził dwie rzeczy...

1.Lewe powietrze na dolocie lub odmie.
2.Przepustnica, brudna lub uwalony czujnik TPS.


lewego powietrza nie dostaje a co do przepustnicy to jest czysta , a co to za czujnik TPS??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 12:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Czujnik położenia przepustnicy (TPS).
Wkręcony z boku na przepustnicy.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 18:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
600-700 to normalne obroty. A co do falowanie to nie wiem, ale u mnie np faluja po wlaczeniu klimy nie wiem dlaczego..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 21:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
No u mnie z tym falowaniem to tylko raz zafalowały a tak mam wrazenie jakby były za niskie te obroty , wskazówka znajduje sie cały czas na środku pomiedzy 0 a 1000 , a po dodaniu gazu jest 600- 700 ,moze tez dla tego że nie mam tego plastiku który jest przed filtrem powietrza ( jego obudową ) co kieruje zimne powietrze do filtra

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL