BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 16:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] CHUCZY W TYLE I CIEZKO KRECA SIE TYLNE KOŁA POMOCY
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 23:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaslo
Witam i prosze o pomoc jadac dzisiaj z pracy zauwazyłem przy przyspieszaniu ze cos zaczyna chuczec w tyle im szybciej to bardziej i jak by skrzynia drzała podniosłem tył i ciezko kreca sie koła i szumi ale klocki nie trzymaja samochud ma przejechane 190,000tys a kupiłem sam w Austri BMW 525i 24v prosze pomozcie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 00:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
jesli chuczy hmmm sprawdz czy felgi sie grzeja ... natomiast jesli buczy i czujesz wyrazny opor na tylnej osi ... sprawdz łożyska.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 00:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Mozliwe że mechanizm różnicowy tylnego mostu ma już dosyc albo nie ma oleju.
łożyska bym wykluczył, bo one objawiają się przy danej predkosci np. 60-80km/h i słychać je wyraźnie przy skrecaniu.

To ze ma taki przebieg nie musi oznaczać ze szrot, jesli ktoś dbał i serwisował auto na czas.

P.S
Z ciekawosci, czy przypadkiem nie wybrałes tego auta pod wpływem super promocyjnej ceny, tgz. okazji ??? :|

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 12:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: sieradz
ja mialem taka sprawe ze tez chuczal most bylem przekonany ze to lozysko w kole mam padniete. ale nie sprawdzalem czy kola mi sie ciezko kreca.huczalo tak az w koncu tydzien temu zaczelo strzelac. zaprowadzilem do mechanika i powiedzial ze most na szrot.ukrecilo sie tam cos pokazywal mi ale zapomnialem jak sie to nazywa(to co idzie od walu i laczy sie z mostem to w srodku sie wyrwalo). wymienil most i olej w nim a teraz zadnego huczenia cichutko chodzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaslo
Boggy e36 napisał(a):
Mozliwe że mechanizm różnicowy tylnego mostu ma już dosyc albo nie ma oleju.
łożyska bym wykluczył, bo one objawiają się przy danej predkosci np. 60-80km/h i słychać je wyraźnie przy skrecaniu.

To ze ma taki przebieg nie musi oznaczać ze szrot, jesli ktoś dbał i serwisował auto na czas.

P.S
Z ciekawosci, czy przypadkiem nie wybrałes tego auta pod wpływem super promocyjnej ceny, tgz. okazji ??? :|
Hm cena raczej nie była promocyjna byłem na takim przetargu samochody z ubezpieczalni lub za długi lub sciągniete z parkingow a kupiłem za600e mam e30 z orginalnym przebiegiem 290,000tyś i tam nic sie takiego nie dzieje miałem tez e36 coupe i nic sie nie działo . podpora wał wyglada ok dyfer suchy z zew czy brak oleju w dyfrze mogłby byc przyczyna klocki nie trzymaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e34
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 14:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaslo
Boggy e36 napisał(a):
Mozliwe że mechanizm różnicowy tylnego mostu ma już dosyc albo nie ma oleju.
łożyska bym wykluczył, bo one objawiają się przy danej predkosci np. 60-80km/h i słychać je wyraźnie przy skrecaniu.

To ze ma taki przebieg nie musi oznaczać ze szrot, jesli ktoś dbał i serwisował auto na czas.

P.S
Z ciekawosci, czy przypadkiem nie wybrałes tego auta pod wpływem super promocyjnej ceny, tgz. okazji ??? :|
Hm cena raczej nie była promocyjna byłem na takim przetargu samochody z ubezpieczalni lub za długi lub sciągniete z parkingow a kupiłem za600e mam e30 z orginalnym przebiegiem 290,000tyś i tam nic sie takiego nie dzieje miałem tez e36 coupe i nic sie nie działo . podpora wał wyglada ok dyfer suchy z zew czy brak oleju w dyfrze mogłby byc przyczyna klocki nie trzymaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaslo
marver napisał(a):
jesli chuczy hmmm sprawdz czy felgi sie grzeja ... natomiast jesli buczy i czujesz wyrazny opor na tylnej osi ... sprawdz łożyska.
felgi nie grzeja sie a oporu podczas jazdy nie czuc tylko jak podniosłem tył iprobowałem krecic kołem to wtedy opor jest znaczny i tak jak by cos trzymało i tarło a klocki sa ok nie trzymaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaslo
marver napisał(a):
jesli chuczy hmmm sprawdz czy felgi sie grzeja ... natomiast jesli buczy i czujesz wyrazny opor na tylnej osi ... sprawdz łożyska.
felgi nie grzeja sie a oporu podczas jazdy nie czuc tylko jak podniosłem tył iprobowałem krecic kołem to wtedy opor jest znaczny i tak jak by cos trzymało i tarło a klocki sa ok nie trzymaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 15:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
wał masz do wymiany generuje on juz zbyt duze luzy i wzraz ze wzrostem obrotow wpada w mocniejsze drgania dlatego tez wibracje przechodza do skrzyni....

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 15:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Nie wiem czy zauważyłeś że jak uniesiesz oba koła i kręcisz jednym to drugie kreci się też ale z mniejszą prędkością.
W dyfrze masz trzy łożyska (może bardziej przekładnie zębate ), które ściśle ze sobą współpracują.
Jak wyrobią się zęby to będzie wył i miał trudnosci z zazębianiem przekładni, a kręcąc kołem czujesz że jest coś nie tak.

Nie twierdzę, że napewno to jest problemem u ciebie.
Skoro jesteś pewien że dyfer jest ok, ( to że jest suchy zewnątrz nie oznacza że jest dobry, mokry będzie jak wywali zimering, co z koleji nie znaczy że jest cały do wymiany), to nie będę się upierał. =;

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 15:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Nie wiem czy zauważyłeś że jak uniesiesz oba koła i kręcisz jednym to drugie kreci się też ale z mniejszą prędkością.
W dyfrze masz trzy łożyska (może bardziej przekładnie zębate ), które ściśle ze sobą współpracują.
Jak wyrobią się zęby to będzie wył i miał trudnosci z zazębianiem przekładni, a kręcąc kołem czujesz że jest coś nie tak.

Nie twierdzę, że napewno to jest problemem u ciebie.
Skoro jesteś pewien że dyfer jest ok, ( to że jest suchy zewnątrz nie oznacza że jest dobry, mokry będzie jak wywali zimering, co z koleji nie znaczy że jest cały do wymiany), to nie będę się upierał. =;

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaslo
Wiesz co podniosłem raz jedno koło a drugie stało na ziemi a krecac kołem był duzy opór i jak by cos było zatarte słychac tarcie a gdy kreciłem kołem prawo lewo takie krótkie ruchy to jest luz miedzy zebny wydaje mi sie ze troche za duzy i wpedy dzwoni cos w dyfsze a jak myslisz jak by załozyc ze to nie dyfer to co by mogło byc?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 15:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaslo
variant napisał(a):
wał masz do wymiany generuje on juz zbyt duze luzy i wzraz ze wzrostem obrotow wpada w mocniejsze drgania dlatego tez wibracje przechodza do skrzyni....
wiec musze jeszcze wał sprawdzic :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 10:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
mycha253 napisał(a):
wiec musze jeszcze wał sprawdzic :(


jak juz sie wtargasz pod to auto to sprawdz wszystko co z tym zwiazane za jednym razem .... czyli Wał , Most , łącznik elastyczny wału , podpore wału .. sprawdz wycieki na wale i łączniku ...oraz idąc dalej sprawdz wał i wybierak przy skrzyni ... na coś musisz trafic.. nie ma siły !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL