BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 09:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Problem przy prędkości ponad 150km/h
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 13:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
Witam, mam taki problem, przy prędkości ponad 140-150km/h mam problem ze sterownością auta. Ostatnio wymieniałem amortyzatory, końcówki drążka i drążki kierownicze no i przy prędkości w/w auto sprawia wrażenie jakby przód się unosił albo coś w tym rodzaju, nie reaguje od razu na ruchy kierownicą i uczucie jest porównywalne do jazdy na oponach o profilu 75 :kwasny: przed wymianą w/w części było to samo i nie wiem co może być grane...jakieś gumy na wahaczach albo co?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 14:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
robiłeś geometrie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 15:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
A ja dodam jeszcze:
- przekładnie kierowniczą,
- swoznie,
- tuleje gumowo-metalowe wachaczy, ( tylne tez mają duze znaczenie ),
- źle włozona spreżyna.

A z konstrukcyjnych:
- Krzywe lub odchodzace od kielicha podłuznice ( często w pokolizyjnych ).

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 15:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
oraz na tylnim wahaczu tulejki te w progu.

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
BorysKrystian napisał(a):
robiłeś geometrie?


Tak geometria byla robiona, sprawdze te tuleje na wahaczach, bo z tylu mam taki dziwny dzwiek przy wjezdzaniu w dziury (wyczytalem na forum ze moga to byc wlasnie tuleje ktore wchodza w prog z tylu), dzieki za nakierowanie co mam przejzec, w tyg pojade na diagnoze i napisze co bylo tego przyczyna ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Jeżeli słychac stukot z tyłu to własnie te tulejki.
Ostatnio wyrwałem jedną ,po lekcji driftingu dla posiadacza Sierry, który popisywał sie przed swoja kobietą na parkingu pod Biedronką :rotfl:
Po akcji :] Wyjechałem na kostkę i zaczeło metalicznie stukać. :kwasny:
Juz wiedziałem co jest nie tak i przedwczoraj je wymieniłem.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 17:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
Boggy e36 napisał(a):
Po akcji :] Wyjechałem na kostkę i zaczeło metalicznie stukać. :kwasny:
Juz wiedziałem co jest nie tak i przedwczoraj je wymieniłem.


A jakie koszty takiego serwisu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Dwie serwisowe tulejki 140zł
wymiana u kolegi po rabacie 160zł :kwasny:
Mowa o e46 oczywiscie.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 17:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Z własnego doświadczenia: mogą to być opony, jeździłem na wielu i różnica w prowadzeniu może być ogromna. Spróbuj podmienić koła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
lizardking napisał(a):
Z własnego doświadczenia: mogą to być opony, jeździłem na wielu i różnica w prowadzeniu może być ogromna. Spróbuj podmienić koła


mam 18" na profilu 45 wiec raczej to nie to ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 20:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
ja bym jednak spróbował. Pożycz koła od kolegi z takim samym autem - nic nie kosztuje a może pomóc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 20:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
lizardking napisał(a):
Z własnego doświadczenia: mogą to być opony, jeździłem na wielu i różnica w prowadzeniu może być ogromna. Spróbuj podmienić koła
:wstyd: :wstyd: :wstyd: bez komentarza

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 20:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
lizardking napisał(a):
ja bym jednak spróbował. Pożycz koła od kolegi z takim samym autem - nic nie kosztuje a może pomóc


no sprobuje ale na logike no i z technicznego punktu widzenia profil 45 jest dodatkowo wzmacniany co za tym idzie opona jest sztywniejsza i takie czegos raczej nie powinno byc tym bardziej ze sa to markowe opony continentala :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 20:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
tak jak koledzy wyżej napisali, tuleje metalowo gumowe, tył

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 13:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
bylem dzisiaj w warsztacie, w ktorym serwisuje swoje samochody, no wiec wyszlo, ze stan zawieszenia jest wzorowy, zadna tuleja nie jest wystukana, swoznie, wahacze, drazki i koncowki, amory wszystko OK. Schodzilem nawet z mechanikiem do kanalu, auto bylo na "wytrzasarce" i nic...okazalo sie, ze to są jednak OPONY :zdziwko: na dniach pozycze od kogos kola i sprawdze jak sie autko prowadzi, jak bede wiedzial na 100% co jest to dam znać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
variant napisał(a):
lizardking napisał(a):
Z własnego doświadczenia: mogą to być opony, jeździłem na wielu i różnica w prowadzeniu może być ogromna. Spróbuj podmienić koła
:wstyd: :wstyd: :wstyd: bez komentarza



Ależ skomentuj - nie krępuj się !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 07:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
lizardking napisał(a):
variant napisał(a):
lizardking napisał(a):
Z własnego doświadczenia: mogą to być opony, jeździłem na wielu i różnica w prowadzeniu może być ogromna. Spróbuj podmienić koła
:wstyd: :wstyd: :wstyd: bez komentarza



Ależ skomentuj - nie krępuj się !!!


Ale jest jeszcze jedna opcja bo o niej zapomnialem i zapomnielismy to sprwadzic, uklad kierowniczy. Na postoju krecac kierownica slychac wyrazne stuki jakby z prawej czesci auta, tylko ze sworznie, koncowki i drazki wszystko są OK, obawiam sie, ze moze cos byc bezposrednio z kolumna kierownicza albo cos w tym rodzaju :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 13:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Radom/Warszawa
może maglownica :zdziwko:
kierownica ładnie Ci odbija po skręcie?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 15:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
pitrek napisał(a):
może maglownica :zdziwko:
kierownica ładnie Ci odbija po skręcie?


nie zwrocilem nawet uwagi, ale sprawdze to ;) moge tylko dodac ze dziwnie lekko chodzi kiera po wpadnieciu np w dziure kiera ucieka, ostatnio jadac w deszczu w koleinach, auto przy 80-90km/h tancowalo jak glupie przy kazdym wjechaniu na kaluze, uciekalo w te strone, ktorym kolem wjechalem. Nie wiem co jest grane :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 18:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Ja tak miałem jak miałem wybite tuleje na tylnych wahaczach ! nie było tego widać dopóki nie odkręciłem wahacza i nie opuściłem go na dół... wtedy widziałem co zostało z tuleii...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL