BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2025, 05:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] E34 24 V M50 91 rok gaśnięcie na wolnych obrotach
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: NowogrĂłd Bobrz.
Witam !!!czy może mi ktoś pomóc bo nie wiem co się dzieje samochód mi gaśnie na wolnych obrotach i na gazie i na benzynie.Mam nowy przepływomierz i podejrzewam silniczek krokowy.Wyczyściłem już go po raz drugi ale tym razem nic nie dało.czy to faktycznie wina silniczka krokowego czy może coś innego ???

_________________
E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 17:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego na początek odłącz instalację gazową i sprawdż co się dzieje bo przy dwóch zasilaniach trudno stwierdzić co szwankuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: NowogrĂłd Bobrz.
Dzięki zobaczę.

_________________
E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: NowogrĂłd Bobrz.
Dzięki zobaczę.

_________________
E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: NowogrĂłd Bobrz.
Samochód zapalam na benzynie nie przełączając na gaz i albo od razu gaśnie albo ma bardzo niski obroty ok 500. przy delikatnym dodaniu gazu obroty jeszcze spadają i gaśnie albo wraca do 500 obr./min.i się rozkręca przy przełączeniu na gaz praktycznie zawsze gaśnie.Czy na zimnym silniku czy na rozgrzanym w obu przypadkach jest tak samo.

_________________
E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
no tak ale nie wiadomo czy przy zapalaniu nie dostaje i benzyny i gazu co skutkuje tym że silnik się zalewa
zakręć gaz przy butli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 07:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: NowogrĂłd Bobrz.
Zakręciłem gaz i dzieje się tak samo jak wcześniej.

_________________
E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 08:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego pracujący silniczek krokowy powinien delikatnie wibrować kiedy się go dotknie
poza tym zajrzyj do świec bo być może nie pali na wszystkie gary
dobrze by było podłączyć auto pod kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 11:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chrzanĂłw
sprawdz czy nie ma nieszczelności w układzie dolotowym. Najlepiej kup samostart i pryskaj po kolektorze ssącym i wszystkich przyłączonych do niego podzespołów jeżeli śilnik zmieni obroty to uszczelnij i po problemie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 19:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
drugie34 napisał(a):
sprawdz czy nie ma nieszczelności w układzie dolotowym. Najlepiej kup samostart i pryskaj po kolektorze ssącym i wszystkich przyłączonych do niego podzespołów jeżeli śilnik zmieni obroty to uszczelnij i po problemie


przychylam się do opini kolegi drugie34, u mnie wąz dochodzący do zaworu wolnych obrotów miał już dosyć przy gumie między kolektorem a przepływką i się takie cyrki działy, na razie rozwiązanie tymczasowe taśma izolacyjna (wsystko wyszło dopiero jak zmieniałem gumę o której piszę) a kilku mechaników wcześniej zaangażowałem no i nikt z nich do tego nie doszedł

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: NowogrĂłd Bobrz.
Sprawdzałem szczelność układu samostartem i wygląda na to wszystko jest szczelne (obroty się nie podnosiły),węże od krokowca całe jak nowe,teraz poczekam bo zamówiłem silniczek krowy -wymienię i zobaczę.Jaki będzie efekt zobaczę i napiszę.

_________________
E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: NowogrĂłd Bobrz.
OK. Wymieniłem właśnie silniczek krokowy i wreszcie samochód zaczął normalnie pracować- jednak cały problem tkwił w tym małym urządzonku.Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

_________________
E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL