BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 sierpnia 2025, 23:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Stukot w kolektorze ssacym
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 08:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Po odpaleniu zimnego auta sluchac stukot ( tak jakby udezaly o siebie 2 twarde plastiki) dochodzacy z okollic kolektora ssacego od 1,7 tys obr do ok 3 tys obrotow. Wszystko cichnie po dogrzaniu silnika. Objawy te mam juz od ok 2 tyg a wczoraj zapalila sie kontrolka "engine". Auto jedzie tak jak powinno. Co to moze byc jaki powod?

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
A masz kontrolkę EML?
czy ta która sie zapala wyglada jak obrys silnika i pali na zółto?

Engine lub palacy sie na żółto rysynek silnika, przewaznie zapala się jak padnie sonda.
Tylko o takich przypadkach słyszałem. Ktoś zastanawiał sie nawet, czy ta kontrolka działa i czy żarówka jest włozona bo rzadko sie zapala.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego na początek podłącz auto pod kompa być może usterka od razu wyjdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 17:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
bylem dzis na komputerze i pokazalo jakis roznicowy blad sondy lambda b2. Nie wiem co to oznacza ale wiem ze to dzieje sie przez instalacje gazowa

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 18:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
pewnie dlatego świeci Ci się "engine"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 19:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Okazalo sie ze temperatura przy jakiej komp przelaczal na gaz byla za niska i dlatego wyskakiwal blad. Byla ustawiona na 5st a nie ok 40st.

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 17:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Czy ten dzwiek moze byc wywolany przez regulator luzu zaworowego (popychacz) tym bardziej ze na dogrzanym silniku jest ok? Mialem przypadek ze galon taki flagowy ( NA SZTANDARY Z NIM :!: ) wsiadl do auta i na zimnym silniku na jalowym biegu praktycznie zamknal mi obrotomierz. Czy ten dzwiek moze byc konsekwencja prostactwa mijego kolegi???

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 17:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Trudno wyrokować w 100% ale może tak być ponieważ na zimnym smarowanie regulatorów jest słabe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 19:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
A może wypiął się jakiś plastyk albo przewód od wibracji. Ja miałem taki dzwięk jak pokrywa silnika (taka plastykowa) nie była właściwie wpięta. I to się ujawniało ok 2000obrotów. Poniżej i powyżej było cicho. Po wpięciu - cichutko.

Pozdrawiam,

henix

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 20:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Juz wszystko jasne. Tak jak mowilem, regilator luzu halasuje a winny jest olej. Musze wlac gestszy. Mysle o Castrol GTX Magnatec 10w 40. Czy to dobry olej? Do poprzedniego (e36) tylko Castrola GTX lalem.

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 141 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL