BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 17:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] tds ERG i rury całe w oleju
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 16:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Pruszkow
Nie wiem jak intercooler bo nie sprawdzałem. Czy to normalne, że erg był cały w oleju w silniku oleju nie ubywa, turbo chodzi normalnie. Czytałem w różnych tematach i ktoś pisał, że to może być filtr odmy ale tematy dotyczyły silników d, czy w tds'ie jest taki filtr a jeśli tak to gdzie jest zlokalizowany?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 21:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Pamiętam że był już dokładnie taki temat i chyba padło rozwiązanie. Poszukaj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 07:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Pruszkow
Kolego wiem że był podobny problem ale w silniku d a ja mam tds i się pytam czy jest w nim filtr odmy a jak jest to gdzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 08:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
arture39, nie ma w TDS zadnych filtrow odmy, wiecej do poczytania o TDS tu http://bmw-tds.pl/forum/index.php?ap=369

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 08:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
arture39 napisał(a):
Kolego wiem że był podobny problem ale w silniku d a ja mam tds i się pytam czy jest w nim filtr odmy a jak jest to gdzie?



było o tds, wiem bo sam tam się udzielałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 16:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
arture39 napisał(a):
Czy to normalne, że erg był cały w oleju w silniku oleju nie ubywa
to naturalne zjawisko :)
arture39 napisał(a):
ktoś pisał, że to może być filtr odmy
w silniku tds odma nby jest ale niespełnia swojego zadania mozna to niby rozbierac i czyscic ale zdanie na tent temat jest podzielone
a tu masz foto jak to wyglada
Obrazek
Obrazek

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Pruszkow
Czyli jak to normalne zjawisko to zostawić i nie czyścić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 19:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
arture39 napisał(a):
Czyli jak to normalne zjawisko to zostawić i nie czyścić
ja u siebie wyczysciłem , po ok 1000 km znów po staremu ,

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Pruszkow
Dzięki za podpowiedź. Tylko wiesz co szukam przyczyny dużego spalania na początku myślałem, że to od tego ale jeśli jest to normalne to przeczyściłem i zostawiam w spokoju. Zauważyłem, że wiatrak visco chodzi cały czas na zimnym silniku też i to na tych samych obrotach mechanik powiedział, że to mechanizm jest do wymiany. I mam w związku z tym pytanie czy możliwe, że od tego samochód 525 tds w automacie pali 17litrów ropy a wcześniej po mieście palił ok 12-13? Czy mogą być od tego takie różnice, że np silnik jest cały czas niedogrzany i tyle pali? Czy szukać przyczyny gdzie indziej? Dodam jeszcze, że niedawno regenerowana była pompa wtryskowa, nastawnik wymienione wtryski, świece żarowe, filtr paliwa, filtr powietrza, ropę tankuję dobrej jakości - sprawdzoną... Tyle kasy już wrzuciłem a on dalej pali jak smok, nie ma utraty mocy nie kopci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Pruszkow
Dzięki za podpowiedź. Tylko wiesz co szukam przyczyny dużego spalania na początku myślałem, że to od tego ale jeśli jest to normalne to przeczyściłem i zostawiam w spokoju. Zauważyłem, że wiatrak visco chodzi cały czas na zimnym silniku też i to na tych samych obrotach mechanik powiedział, że to mechanizm jest do wymiany. I mam w związku z tym pytanie czy możliwe, że od tego samochód 525 tds w automacie pali 17litrów ropy a wcześniej po mieście palił ok 12-13? Czy mogą być od tego takie różnice, że np silnik jest cały czas niedogrzany i tyle pali? Czy szukać przyczyny gdzie indziej? Dodam jeszcze, że niedawno regenerowana była pompa wtryskowa, nastawnik wymienione wtryski, świece żarowe, filtr paliwa, filtr powietrza, ropę tankuję dobrej jakości - sprawdzoną... Tyle kasy już wrzuciłem a on dalej pali jak smok, nie ma utraty mocy nie kopci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL