Dobrze ze jej nie kupiles, zes...l byś sie na rzadko przy tej przekladce
To jest rasowy Mpower ze wszytskimi tego konsekwencjami, a co tam może być nacudowane to nawet możemy nie przypuszczać.
I nawet nie chce mi się pisać kurde

bo jak tylko zaczynam myśleć o tych wszytskich wynalazkach tam powkladanych, o tym że byly tylko robione do tego modelu, o możliwej konieczności ich ponownego wyprodukowania przez BMW, bo na magazynach ich nie ma, o różnicach w osprzęcie w tym V12 dla LHD i RHD i tym w jaki sposób poprzestawia kolumna z drugiej strony ten gęściutko upakowany osprzęt.... to mi się odechciewa nawet myśleć
Ceny CSi są od 20tys Euro w górę, to zupelna norma.
Tak na marginesie, to sobie myślę, że chyba obecnie CSi to najdroższy w utrzymaniu i serwisie model ze wszytskich poruszających się po drogach modeli BMW, od roku 1980 do dzisiaj....