BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 22:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 09:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
osti! napisał(a):
Przy takim wydeszku bez robienia dolotu mozna spokojnie zrobic z tego 260-265 KM ;)

szaleństwo :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 09:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
bmw_e36.pawel napisał(a):
osti! napisał(a):
Przy takim wydeszku bez robienia dolotu mozna spokojnie zrobic z tego 260-265 KM ;)

szaleństwo :hyhy:


tam zaraz szalenstwo :p ....ale wrazenia bezcenne ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 10:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
osti! napisał(a):
bmw_e36.pawel napisał(a):
osti! napisał(a):
Przy takim wydeszku bez robienia dolotu mozna spokojnie zrobic z tego 260-265 KM ;)

szaleństwo :hyhy:


tam zaraz szalenstwo :p ....ale wrazenia bezcenne ;)


Do tego jeszcze kompresorek i już będzie można po mieście jeździć ;)

Fajowa :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 10:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Ty bucu!!!

Nie pochwaliłeś się u nas, nie odbierasz telefonów, a ja i tak Cię znalazłem :zly:

Wrzuć zdjęcia, jak to zamiata bokami, bo oj, masz takie, i to piękne.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 10:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
grubo i pięknie :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 10:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Siema bucu :P jak to sie nie pochwalilem jak jest temacik na forum...no chyba ze caly czas myslales ze wrzucam TDSa :P albo chodzi Ci o drugie forum ;p A telefon odbieram...na zly numer dzwonisz :D Fotek mam duzo tylko wiekszosc u Kai na kompie bo nie raczyla sie ze mna podzielic :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 10:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
qqiz napisał(a):
osti! napisał(a):
bmw_e36.pawel napisał(a):
osti! napisał(a):
Przy takim wydeszku bez robienia dolotu mozna spokojnie zrobic z tego 260-265 KM ;)

szaleństwo :hyhy:


tam zaraz szalenstwo :p ....ale wrazenia bezcenne ;)


Do tego jeszcze kompresorek i już będzie można po mieście jeździć ;)

Fajowa :]


Wlasnie mialem pisac ze jeszcze jej nie odebralem, a juz mi kompresor po glowie chodzi....ostatnio zrobilem 1600 km po Niemczech i caly czas to rozkminialem :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 10:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
osti! napisał(a):
jak to sie nie pochwalilem jak jest temacik na forum...


ale że już wrzuciłeś, to żeś nie raczył poinformować :looka:


No ale dobra, będzie Ci wybaczone.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 11:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Osti, powiedz mi, jakie wrażenia po wymianie ssaka z M50 ? różnica jest ? i czy jak wymieniałeś kolektory to już miałeś wydech kompletny z M3 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Osti powiedz mi co robisz z EWS i sondami lambda? Wylatują czy zostają?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 11:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Cos mi net sie sypie i dodaje po 3 posty :/ jak to usunac bo nie widze tu zadnej kasowajki???

Cytuj:
Osti powiedz mi co robisz z EWS i sondami lambda? Wylatują czy zostają?


EWS wylatuje, sondy tez.

Swoja droga czailem sie na Twoja M3 ale jakos przerazila mnie mysl ze jak cos mi sie posypie z silnikiem to w Szczecinie nikt mi tego nie ogarnie, a kosztowac bedzie kilka tysi...SWAPIK jest bardzo prosty i polecam kazdemu komu znudzil sie 2.8, a tym bardziej mniejszy silnik ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 11:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja właśnie będę wałkował ten sam temat.
Szukałem sposobu na tani szybki dupowóz i e36 z m54 to najlepsze wyjście.
Eksploatacja M3 napewno do tanich nie należała.
Osti zobaczysz,że różnica między 2.8 a 3.0 jest ogromna naprawdę to czuć.


a wiec mamy tak 328i wazy 1310kg
e36 M3 3.0 masa 1460kg przyspieszenie 6 sekund
e39 530i masa 1530 przyspieszenie 7,1
e46 masa 1430 przyspieszenie 6,5

Analogicznie stawiając E36 powinno kręcić jakieś 6,2 do 100 po lekkich modach okolice 6s.
Znajomy ma takie po programie 245KM i jeździ równo z M3 3.0 bo m3 ma 150kg nadwagi i jednego vanosa a tu w M54 dół to potęga.
Do M3 3.2 będzie mu brakować ale odrobina zachodu i jeździ jak 3.0 a eksploatacja i obsługa silnika o niebo łatwiejsza kultura pracy też dużo dużo wyższa.
Zaleta silników nowej generacji co tu gadać s50b30 ma już prawie 20lat.
Uważaj na te przekładanie gratów z m3 bo złapiesz nadwagę jak oryginał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 12:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Mniej więcej wiem jak to lata, bo jak już wspominałem 2 kolesi ma ten motor w compactach.
Różnica jest duża ale uwierz mi ze moja 2.8 naprawdę dobrze sobie radziła po takich modach.
Mysle że m54b30 to zdecydowanie najlepsza opcja do e36, bo tak jak piszesz - m3 drogie na codzien, swoje lata ma i często zmęczone. Swoją wazylem przed rozebraniem i z ponad 1/4 baku ważyła 1430kg, ze mną równo 1500. S50 są strasznie ciężkie, miałem 3 takie silniki i kompletne są mega ciężkie, załadować to na przyczepke było strasznie ciężko, nawet w 5 osób. M54 pakujesz w 2, takie śmieszne porównanie ale bardzo obrazowe. Wiem że 3.0 objezdza, a z 3.2 to zależy jaka trafisz i ile jej z serii zostało ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 12:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Swietny projekt,jak oceniasz warsztat braci Jagiello?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 12:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Osti, a odpowiesz na moje pytanie ? :) Proszę, bo bardzo mnie to ciekawi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 13:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
I tak się powinno robić porządne Beemki :cwaniak: Niezły bandyta ;)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 13:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
No i mi sie oberwalo za zbyt duza ilosc postow jeden po drugim, a to nie moja wina bo stronka mi sie wysypala kilka razy :/ Jak kogos zabolalo to sorki...

racesupport -

odpowiedz byla w poscie ktory zostal usuniety...ogolnie bardzo podobalo mi sie ze lepiej jedzie od 4 tys, jest to dosc odczuwalne i chocby dlatego wart bawic sie w ta przerobke. Max tez sie zwieksza...nie mialem okazji pobujac sie na powaznie ale licznikowe 260 (przeklamanie male bo ok 4km/h) zapinala...wazne jest dobre przerobienie kolektora i uszczelnienie zeby obroty pozniej nie wariowaly i lewego powietrza nie dostawal, mi udalo sie tego uniknac ;)

spider -

moge oceniac tylko na podstawie tych dwoch compaktow i jak najbardziej do mnie przemowili ale wypowiem sie jak odbiore swoja pod koniec tego tygodnia...

Bobby_Valentino -

dzieki wielkie, bedzie jeszcze czarniejsza i szybsza ;)

jak cos zle pisze to podpowiedzcie bo nie chce ostrzezen za takie pierdoly...na forach prawie nie siedze bo wole dlubac przy aucie niz siedziec przed kompem ale ze znajduje sie ono w tej chwili 450 km ode mnie to nadrabiam "zaleglosci" i chetnie sluze pomoca i doswiadczeniem... ;)


usuniety post:

Tak, najpierw mialem baranki + reszta wydechu z 3.2, a potem zmienilem ssacy. Roznica nie jest jakas powalajaca i ogromna ale mysle ze warta zachodu. Silnik lepiej ciagnie w od ok 4 tys obr, latwiej sie wkreca. Auto jest tez szybsze, jakos nie mialem kiedy sprawdzic ile bujnie sie do konca ale raz bylo 260 licznikowe i jeszcze sie troche rozpedzala. Takie max predkosci osiaga sie sporadycznie takze pewnie mniej Cie to zainteresuje ale ta zmiana przy 4 tys jest bardzo przyjemna :) Wazne zeby dobrze przerobic kolektor, i uszczelnic, zeby nie bylo potem jaj z falujacymi obrotami i lewym powietrzem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 13:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
No, dzieki wielkie za odpowiedź, a to nie jest takie hop siup i już ? Jak kolektor wyjąć i potem przy zakładaniu go uszczelnić to wiem ale czy przy przepływomierzu jest jakiś dyngs czy jak ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 13:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Kolektory nie sa P&P, w tym z m50 trzeba wkleic plytke z podcisnieniami z m52. Jest przy tym troche rzezby ale dasz rade :) Jak bede przy swoim kompie to podesle Ci wszystko, ze zdjeciami i bedziesz wiedzial o co chodzi. Przepustnica zostaje z M52 tylko miedzy kolektorem trzeba dorobic metalowa przekladke zeby uszczelki na siebie nie naszly (w50 uszczelka w kolektorze, w m52 uszczelka w przepustnicy) sa tej samej srednicy i maja ten sam numer. Dajesz przekladke z blachy, mozesz odrysowac sobie z przepustnicy i wycinasz ;)

Racesupport widzialem gdzies jakis Twoj filmik z KJSu gdzie pilotowal Cie Sliwka...chodzi o Wojtka Sliwke? Jesli tak to pozdrow od pawla o. ze Szczecina i zapytaj kiedy lecimy do Krupki polatac na bikach :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 13:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Ty no, ale jaja :D to akurat nie ten Śliwka ale Kuakiego znam dobrze, i Ciebie też kojarze bo jeździłem w DH i w dodatku właśnie z QBL'em ;] Później zacząłem na motorze i też z Wojtkiem czasem jeżdże bo ma KTM'a :) Tak właśnie coś mi ta ksywa przypominała ale nie mogłem skojarzyć :) Fajnie, że bawisz się z BMW ;) Latałem na białym Karpiu od Karpf'a z napisem Massacrator ale tego już pewnie nie będziesz pamiętał ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL