BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 05:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Coupe vanos 2.0 spadek mocy
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 16:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: Konoplandia
Moje BMW: E60, X6 40d, X5 M50d
Problem wygląda tak mam Bmw e36 coupe vanos 2.0 , miałem rozwalony wąż od dopływu powietrze kilka dziur jedna nawet wielkości 2 palców, na początku tego nie zauważyłem bo nic się nie działo, ale jak zaczął się mulić słabo jechać 0 mocy wręcz, to zacząłem szukać co się stało i znalazłem te dziury, wymieniłem ten wąż ale samochód dalej jest słaby zwłaszcza powyżej 3 tyś obrotów praktycznie cisnę na gaz a on nic.
Co się dzieje??
Dawka paliwa mu się popieprzyła?
Może ten vanos ześwirował??

Dziękuje za pomoc

_________________
Blog MAXbmw.pl to strona o motoryzacji i innych ciekawych rzeczach.
Ciekawe forum internetowe z klimatem, sprawdź sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 17:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
zresetuj kompa i niech się nauczy nowych parametrów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 19:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: Konoplandia
Moje BMW: E60, X6 40d, X5 M50d
A jak samemu mogę zresetować kompa???

_________________
Blog MAXbmw.pl to strona o motoryzacji i innych ciekawych rzeczach.
Ciekawe forum internetowe z klimatem, sprawdź sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: Ostrowiec
odepnij kleme plusowa z akumulatora na okolo 30 min . :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 21:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: Konoplandia
Moje BMW: E60, X6 40d, X5 M50d
Zrobiłem reset nic nie pomogło , mam wrażenie jak by nie dostawał powietrza tyle ile trzeba
i dzwoni coś zaraz pod maską tak jak by klapka od przepustnicy

_________________
Blog MAXbmw.pl to strona o motoryzacji i innych ciekawych rzeczach.
Ciekawe forum internetowe z klimatem, sprawdź sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E36] Coupe vanos 2.0 spadek mocy
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 22:48 
Miałem podobny problem z brakiem mocy powyżej 3 tys. obrotów/min. Na początku pomagało po rozgrzaniu silnika ponowne go uruchomienie. W serwisie powiedzieli, że to wina vanosa, którego poprawili. Po tej naprawie pojawił się nowy problem- silnik odpala jedynie po odłączeniu czujnika wału korbowego czyli pracuje jedynie w trybie awaryjnym. Już drugi mechanik się poddaje, bo nie wie co jest grane (rozrząd mam wymieniony i ustawiony idealnie, czujnik też nowy). Radzę Ci Powiew od razu udać się do dobrego serwisu, może ci to naprawią jak trzeba bez zbędnych komplikacji. Odłączanie akumulatora nic nie da, bo to poważniejsza sprawa
Jak ci to naprawią to daj znać, może mi coś pomożesz!
P.S. to dzwonienie pod maską to pewnie vanos, miałem coś podobnego.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
a ja mialem cos pod obnego w e34 m50b25. tez jak dawalem gazu to dzwonil ale to nie zadna klapka tylko zawory z tego powodu ze przestawia sie zaplon a dokladnie za mocno przyspiesza i okazal sie to u mnie czujnik polozenia walka rozrzadu. na kompie go nie pokazywalo i tak jest ponoc czesto ze jak nie padnie calkiem to go nie pokaze.


a kolego Mariusz001 ty odlanczasz chyba wlasnie czujnik walka, bo z tego co mi wiadomo ale moge sie mylic to po odlaczenia czujnika polozenia walu auta nie odpalisz, a walka rozrzadu tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
reset kompa to nie tylko kajtek84 odpiac kleme plusowa!! tu masz jak sie to robi dokladnie restartowanie kompa http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=48738 :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: Konoplandia
Moje BMW: E60, X6 40d, X5 M50d
Jutro w sumie to już dzisiaj jadę do serwisu zaprzyjaźnionego zobaczę czy coś pomogą,
napisze co i jak

pozdro

PS reset właśnie zrobiłem według tej instrukcji i kicha

_________________
Blog MAXbmw.pl to strona o motoryzacji i innych ciekawych rzeczach.
Ciekawe forum internetowe z klimatem, sprawdź sam.


Ostatnio edytowano 17 czerwca 2009, 23:20 przez powiew, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
a jeszcze zapytam. nie pali ci wiecej??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: Konoplandia
Moje BMW: E60, X6 40d, X5 M50d
Nie zauważyłem jak na razie

_________________
Blog MAXbmw.pl to strona o motoryzacji i innych ciekawych rzeczach.
Ciekawe forum internetowe z klimatem, sprawdź sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
u mnie jak zdechl ten czujnik to jak wydusilem w trasie do 120 bo wiecej sie nie dalo to mi spalala z 16-17l na sto, a sprawna przy 120 pali 8 z groszem. ja bym stawial na czujnik, ale czekam az dasz znac co bylo bo ciekaw jestem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: Konoplandia
Moje BMW: E60, X6 40d, X5 M50d
A wiesz właśnie mi też nie pojedzie więcej niż 120 choćbym mu do dechy gaz wcisnął

Jaki to czujnik dokładnie????, powiem tym w serwisie żeby go sprawdzili

_________________
Blog MAXbmw.pl to strona o motoryzacji i innych ciekawych rzeczach.
Ciekawe forum internetowe z klimatem, sprawdź sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 23:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
czujnik położenia wałka rozrządu. najlepiej podmienic i sprawdzic bo na kompie nie zawsze wyjdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: Konoplandia
Moje BMW: E60, X6 40d, X5 M50d
Dzisiaj wróciłem z serwisu, okazało się nić strasznego.
Mianowicie jak wcześniej pisałem jeździłem z rozerwanym wężem od dopływu powietrza tamtędy dostał się syf który przytkał coś w silniku oraz zatkało strumienice, lekarstwem na to było danie mojej buni ostro w pizdę tak ze z pod maski poszedł lekki czarny dym i z rury wydechowej sadza czarna taki syf że masakra.
Bunia teraz idzie jak burza niesamowitego buta ma.
Po za tym gościu z serwisu pokasował jeszcze jakieś błędy na kompie.

Zalecił mi również żebym ją raz na jakiś czas przepalił dał jej ostro w pizdę.
Do tej pory jeździłem jak stary dziadek 3 - 3,5 obrotów a to źle.

Bunia teraz rwie asfalt lepiej niż kiedy kolwiek wcześniej :D

:hurra: :hurra: :hurra:

_________________
Blog MAXbmw.pl to strona o motoryzacji i innych ciekawych rzeczach.
Ciekawe forum internetowe z klimatem, sprawdź sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL