BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
powerbmw napisał(a):
miałem nadzieję ze będę miał co oglądać wieczorem


wieczorem pewnie tak ale nie wiem którego wieczoru to nastąpi, napewno będzie ta przeróbka kosztować mnie troszkę czasu ;) Szczególnie, że średnica rur w M3 jest nieco większa od moich :) Ale to akurat da się wszystko wyrzeźbić :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Trochę szalony jesteś chyba ;)

:ok:

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 11:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
pietiaEZG napisał(a):
Trochę szalony jesteś chyba


może troche :) przecież to oryginalny tłumik do BMW, musi pasować :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 11:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
racesupport napisał(a):
przecież to oryginalny tłumik do BMW, musi pasować :rotfl:

Taaaak, ciekawe czy do BMW Isety by pasował? :P
Jestem bardzo ciekaw efektu jak już go zamontujesz.

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 11:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
khmmmm

zderzaka nie wycinaj, włóż :rotfl: tak jak jest końcówki jak się rozgrzeją,

miejsca w zderzaku sobie znajdą :rotfl: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 11:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
vtec81 napisał(a):
włóż tak jak jest końcówki jak się rozgrzeją, miejsca w zderzaku sobie znajdą


hahah, to jest chyba najlepszy pomysł :D na chwilke pośmierdzi i będzie git :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 13:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Ty weź idź chłopie do garażu a nie tu o dupie marynie gadasz :D kurde jak Ty to tam zmieścisz :zdziwko: a no i w zderzaku wytnij tylko miejsca na na rurki :cisza:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 13:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
wipeer napisał(a):
kurde jak Ty to tam zmieścisz

no jakos musi,niema wyjscia :rotfl: :rotfl: :rotfl:
wipeer napisał(a):
a no i w zderzaku wytnij tylko miejsca na na rurki

dokladnie :cisza:
wipeer napisał(a):
Ty weź idź chłopie do garażu a nie tu o dupie marynie gadasz

wlasnie :D ,idz zakladaj,a nie marnuj czasu,za niedlugo efekt na zywo zobacze :hyhy:
hmmm,ale to bedzie mruczec :oczami:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 16:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
luk3er napisał(a):
ale to bedzie mruczec


no ja myśle :D wy chyba chcecie to bardziej zamontować niż ja :D

tak na serio to też bym już chciał coś modzić ale jeszcze nie teraz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 17:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
racesupport napisał(a):
wy chyba chcecie to bardziej zamontować niż ja

no chcemy,chcemy :rotfl: ,ale Ty to musisz za nas zrobic :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 10:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Coś nowego :)

Obrazek
By arti2007, shot with W800i at 2009-06-19

Obrazek
By arti2007, shot with W800i at 2009-06-19

No i troche ogarnięty silniczek :)

Obrazek
By arti2007, shot with W800i at 2009-06-19

Obrazek
By arti2007, shot with W800i at 2009-06-19

Montaż tłumika przewidziany na lipiec :) Teraz mam tyle na głowie, że nie mam kiedy się za to zabrać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 10:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wrzucaj kolektor+przepustnicę od M50B25 i tłumik, potem strojenie i na hamownię :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 10:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
rorafalki napisał(a):
wrzucaj kolektor+przepustnicę od M50B25 i tłumik, potem strojenie i na hamownię


tak jest Panie pułkowniku :D ale jeszcze do tego wszystkiego barany od M3 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 10:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ooo, i tak trzymać i nie odpuszczać :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 11:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
grejtaśnie :cwaniak:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 12:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Trzeba by dopracowac montarz kompa pod maska,panie kolego :)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 12:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Trzebaby, ale gadałem z zaprzyjaźnionym elektrykiem i mówi, że narazie nie ma czasu na lutowanie kabelek po kabelki, 2h roboty jak nic a mnie sie nie bardzo chce :D Trzeba zmieniać oporowość na kablach, broń Boże się nie kopsnąć w kabelkach bo jeden źle i może być jazz :) Narazie komp sie trzyma i jest bezpieczny :)


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2009, 12:19 przez racesupport, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 12:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Kto głosuje za tym zeby wyciać ten "komin" :rotfl: :rotfl: :rotfl: Fajny dzwiek tego jest ale zdecydowanie po jakims czasie uciazliwe.... A wygląd to juz nie wspomne.... A ze czasu nie ma?? :zdziwko: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Jutro mam wolne wpadam o 4 rano i montujemy ta krowe :hyhy:

A co??

JESTEM HARDCOREM!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 12:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hahah, hardcorem :D

po co go będę wycinał jak sie mnie pały będą czepiać że nic tam nie ma, a tak to po cichutku obok nich trzeba sie skradać a jak sie nie uda to ogień :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 20:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
teraz się dopiero zorientowałem, że brakuje mi szerokiej listwy :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL