BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 08:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 20:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 192
Lokalizacja: WT
Moje BMW: e39 touring
Kod silnika: m57d30
Hmmmm moje poprzednie auto to golf3 '94 1.8 90kucy,teraz e36 '96 również 1.8 z tym że 115 źrebiąt...auta podobne z tym że bunie lepiej sie prowadzi,lepiej sie trzyma drogi,lepiej wygłuszona i z tej samej pojemności moc sporo większa.Ja ze zmiany jestem jak najbardziej zadowolony.Ja swoje auto w 2 dni sprzedałem-golf ogólnie chodliwe auto tylko cena musi być adekwatna do stanu...Na Twoim miejscu próbowałbym sprzedać golfine i szukać...dużo szukać,ja zanim kupiłem swoją to kilka"ideałów"obejrzałem które mimo to że nie jestem mechanikiem to już na 1y rzut oka okazywały sie parchami.Zamiana to zły pomysł!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 21:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
eldorado84

Nie wiem czego oczekujesz, nie masz pieniędzy żeby dołożyć na starą c klasę, a spalanie Ciebie nie obchodzi..

Jeżeli mówiłbyś serio to po ci lpg? A jeżeli szukasz komfortu to kup sobie bmw 750 e32 napewno jakąś w gazie znajdziesz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
Poszukaj ładnego egzemplarza 525 bez gazu i śmigaj. Jeżeli już jest gaz w aucie 3 lata to to jest już trup. Takie 525 pali 15-17 l gazu a ok12 benzyny prawie tyle samo co 520. Jak robisz przebiegi rzędu 10-15tys rocznie to nie zakładaj gazu i będziesz miał świety spokój. Ja miałem 520 m50b20 i to wogóle nie jedzie - dopiero tak przy 4tys obr zaczyna się wkręcać a na gazie to już porażka. Po zrobieniu 100tys na gazie silnik padł pękła głowica a zimą były zawsze problemy na gazie falujące obroty lub nagle cały czas 4000 obr latem więc nie polecam.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 02:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
nie kupuj ze zwyklym gazem sam mam taki i mysle ze kiepsko sie sprawuje bierz m50 z sekwencja :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
no dobra 2 dni temu sprzedałem parcha, więc na BMW 5 mam do wydanie jakieś 7-7,5tys, jakby ktoś chciał oddać w dobre ręce swoje auto to chętnie przygarnę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
no dobra 2 dni temu sprzedałem parcha, więc na BMW 5 mam do wydanie jakieś 7-7,5tys, jakby ktoś chciał oddać w dobre ręce swoje auto to chętnie przygarnę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 13:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
mobil napisał(a):
Kolego nie zastanawiaj sie i bierz te BMW a bedziesz mial z niej pocieche!
Polecam i pzodrawiam



Typowa wypowiedź na standardowym poziomie większości użytkowników tego forum. Powiedz mi Mobil skąd wiesz że będzie miał z tej BM`ki pociechę ? Widziałeś ją ??? Sprawdzałeś ??? Piszemy o aucie pełnoletnim. Rzeczywiście może to być auto w idealnym stanie ale biorąc pod uwagę znajomość polskiego rynku motoryzacyjnego i fakt że właściciel nie sprzedał auta tylko chce zamienić to raczej podejrzewałbym, że to trychlina.

Jeżeli chodzi o pytanie autora tego tematu to musisz się dobrze zastanowić. Masz /podobno/ auto sprawne, nie pozostawiające wiele do życzenia, które nie potrzebuje w najbliższym czasie większych nakładów. Jeśli zamienisz je na dwudziestoletnie auto z górnej półki, czyli bardziej skomplikowane, mocniejsze, szybsze a co za tym idzie bardziej podatne na awarie to z pewnością szybko zatęsknisz do niezawodności golfa. Ponadto montowanie LPG do BMW /choćby mi ktoś na kolanach przysięgał że ma i jest OK/ to pomyłka. A jeśli to auto ma tak prymitywną instalację i kilka lat już na niej jeździło to ja bym się nawet nie fatygował by pojechać obejrzeć to auto. Swoją drogą nie rozumiem ludzi którzy kupują BMW a potem zabijają jej dynamikę i komfort propan-butanem. To przerost formy nad treścią - jeśli nie stać ich na utrzymanie porządnego auta to niech kupią Tico.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Dodam że stryjek na Taxi ma takie BMW 520 24V 150kucy z 1992r to jeż jest zadowolony, jeździ na zwykłym gazie i wałśnie wspominał że wymienił chyba po 100 tys. jazdy na gazie przepływkę nie stety była marki Siemens a nie Bosh, mówił że BMW 5 jest fajną sprawą ale tylko z przepływką Bosh bo jest niby bardziej dostępna i tańsza od Siemensa (nie wiem jak to jest - taką wyraził opinię).
i stryjek dobrze gada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Dodam że stryjek na Taxi ma takie BMW 520 24V 150kucy z 1992r to jeż jest zadowolony, jeździ na zwykłym gazie i wałśnie wspominał że wymienił chyba po 100 tys. jazdy na gazie przepływkę nie stety była marki Siemens a nie Bosh, mówił że BMW 5 jest fajną sprawą ale tylko z przepływką Bosh bo jest niby bardziej dostępna i tańsza od Siemensa (nie wiem jak to jest - taką wyraził opinię).
i stryjek dobrze gada

:rotfl: :rotfl: twój stryjek ocenia E-34 po tym jaką ma przepływke ?? jaj sobie nie rób kolego pojęcia nie masz o czym piszes za teksty bo ktoś cos tam poiwedział to sa dobre pod blokiem do kumpli fakt jakby miał sekwencje to by przepłwyki nie wymieniał :)

Do autora tematu kup 525i M50 z roku 1990-1992 z sewkencja ale za takie ładne auto trzeba dać koło 10 tysięcy złotych albo jak theDamistrzu radzi jak niby z kasa sie nie liczysz to V12 tylko na gazie nie licz na satysfakcje z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Dodam że stryjek na Taxi ma takie BMW 520 24V 150kucy z 1992r to jeż jest zadowolony, jeździ na zwykłym gazie i wałśnie wspominał że wymienił chyba po 100 tys. jazdy na gazie przepływkę nie stety była marki Siemens a nie Bosh, mówił że BMW 5 jest fajną sprawą ale tylko z przepływką Bosh bo jest niby bardziej dostępna i tańsza od Siemensa (nie wiem jak to jest - taką wyraził opinię).
i stryjek dobrze gada

:rotfl: :rotfl: twój stryjek ocenia E-34 po tym jaką ma przepływke ?? jaj sobie nie rób kolego pojęcia nie masz o czym piszes za teksty bo ktoś cos tam poiwedział to sa dobre pod blokiem do kumpli fakt jakby miał sekwencje to by przepłwyki nie wymieniał :)

Do autora tematu kup 525i M50 z roku 1990-1992 z sewkencja ale za takie ładne auto trzeba dać koło 10 tysięcy złotych albo jak theDamistrzu radzi jak niby z kasa sie nie liczysz to V12 tylko na gazie nie licz na satysfakcje z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Zdzira 850I napisał(a):
Dodam że stryjek na Taxi ma takie BMW 520 24V 150kucy z 1992r to jeż jest zadowolony, jeździ na zwykłym gazie i wałśnie wspominał że wymienił chyba po 100 tys. jazdy na gazie przepływkę nie stety była marki Siemens a nie Bosh, mówił że BMW 5 jest fajną sprawą ale tylko z przepływką Bosh bo jest niby bardziej dostępna i tańsza od Siemensa (nie wiem jak to jest - taką wyraził opinię).
i stryjek dobrze gada

:rotfl: :rotfl: twój stryjek ocenia E-34 po tym jaką ma przepływke ?? jaj sobie nie rób kolego pojęcia nie masz o czym piszes za teksty bo ktoś cos tam poiwedział to sa dobre pod blokiem do kumpli fakt jakby miał sekwencje to by przepłwyki nie wymieniał :)

Do autora tematu kup 525i M50 z roku 1990-1992 z sewkencja ale za takie ładne auto trzeba dać koło 10 tysięcy złotych albo jak theDamistrzu radzi jak niby z kasa sie nie liczysz to V12 tylko na gazie nie licz na satysfakcje z jazdy :)

chodziło mi o to że cena siemensa jest większa niż bosha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Zdzira 850I napisał(a):
Dodam że stryjek na Taxi ma takie BMW 520 24V 150kucy z 1992r to jeż jest zadowolony, jeździ na zwykłym gazie i wałśnie wspominał że wymienił chyba po 100 tys. jazdy na gazie przepływkę nie stety była marki Siemens a nie Bosh, mówił że BMW 5 jest fajną sprawą ale tylko z przepływką Bosh bo jest niby bardziej dostępna i tańsza od Siemensa (nie wiem jak to jest - taką wyraził opinię).
i stryjek dobrze gada

:rotfl: :rotfl: twój stryjek ocenia E-34 po tym jaką ma przepływke ?? jaj sobie nie rób kolego pojęcia nie masz o czym piszes za teksty bo ktoś cos tam poiwedział to sa dobre pod blokiem do kumpli fakt jakby miał sekwencje to by przepłwyki nie wymieniał :)

Do autora tematu kup 525i M50 z roku 1990-1992 z sewkencja ale za takie ładne auto trzeba dać koło 10 tysięcy złotych albo jak theDamistrzu radzi jak niby z kasa sie nie liczysz to V12 tylko na gazie nie licz na satysfakcje z jazdy :)



święte słowa !!! Sam bym tego lepiej nie ujął !!! Polejcie mu bo słusznie gada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Zdzira 850I napisał(a):
Dodam że stryjek na Taxi ma takie BMW 520 24V 150kucy z 1992r to jeż jest zadowolony, jeździ na zwykłym gazie i wałśnie wspominał że wymienił chyba po 100 tys. jazdy na gazie przepływkę nie stety była marki Siemens a nie Bosh, mówił że BMW 5 jest fajną sprawą ale tylko z przepływką Bosh bo jest niby bardziej dostępna i tańsza od Siemensa (nie wiem jak to jest - taką wyraził opinię).
i stryjek dobrze gada

:rotfl: :rotfl: twój stryjek ocenia E-34 po tym jaką ma przepływke ?? jaj sobie nie rób kolego pojęcia nie masz o czym piszes za teksty bo ktoś cos tam poiwedział to sa dobre pod blokiem do kumpli fakt jakby miał sekwencje to by przepłwyki nie wymieniał :)

Do autora tematu kup 525i M50 z roku 1990-1992 z sewkencja ale za takie ładne auto trzeba dać koło 10 tysięcy złotych albo jak theDamistrzu radzi jak niby z kasa sie nie liczysz to V12 tylko na gazie nie licz na satysfakcje z jazdy :)



święte słowa !!! Sam bym tego lepiej nie ujął !!! Polejcie mu bo słusznie gada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 17:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
lizardking napisał(a):
mobil napisał/a:
Kolego nie zastanawiaj sie i bierz te BMW a bedziesz mial z niej pocieche!
Polecam i pzodrawiam



Typowa wypowiedź na standardowym poziomie większości użytkowników tego forum. Powiedz mi Mobil skąd wiesz że będzie miał z tej BM`ki pociechę ? Widziałeś ją ??? Sprawdzałeś ??? Piszemy o aucie pełnoletnim. Rzeczywiście może to być auto w idealnym stanie ale biorąc pod uwagę znajomość polskiego rynku motoryzacyjnego i fakt że właściciel nie sprzedał auta tylko chce zamienić to raczej podejrzewałbym, że to trychlina.


Kolego Lizardking troche wyczucia i samokrytyki jak cos piszesz bo z Twojego postu wynika ze TYLKO Twoje rady i wnioski sa super na poziomie a innych do D...Y. KAzdy pisze to co mysli inaczej to forum bylo by bez sensu. A jak uwzasz ze wiekszosc tu pisze na poziomie innym niz Ty oczekujesz to polecam zmienic forum :) Wybacz ale chyba nigdy nie siedziales w 5tce z poczatku lat 90tych, a już NAPEWNO nie w M20B20! Tak nie wiadomo na jaki egz sie trafi masz racje ale to dotyczy wszystkich marek czy to BMW czy Ford czy cos innego. Autor tematu liczyl w wiekszosci na komfort a Ty oceniajac liczysz tylko kuce mechaniczne... Nie kazdy kupuje auto i kieruje sie tylko tym "ile fabryka da aby cisnac".
Faktycznie 5tka z silnikiem benzynowym M20B20 129KM i do tego z gazem jest "mulowata" od 150KM nie wspominajac o 2,5 pojemnosci. Jednak przy 4biegu roznica juz sie zaciera i mozna powiedziec ze jak sie rozbuja to idzie ile chce :) Gaz nawet tej starszej generacji przed sekwencja nie prycha w niej (choc tez to zalezy od danego egzemplarza i nie ma na to reguly) tak jak w mocniejszej wersji 150KM.
Podsumowujac uwazam ze za 6-7tys mozna wybrac naprawde fajna piąteczke juz z bogatym wyposazeniem tj. elektryka, tempomatem itd.
Pozdrawiam wszystkich.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 17:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
lizardking napisał(a):
mobil napisał/a:
Kolego nie zastanawiaj sie i bierz te BMW a bedziesz mial z niej pocieche!
Polecam i pzodrawiam



Typowa wypowiedź na standardowym poziomie większości użytkowników tego forum. Powiedz mi Mobil skąd wiesz że będzie miał z tej BM`ki pociechę ? Widziałeś ją ??? Sprawdzałeś ??? Piszemy o aucie pełnoletnim. Rzeczywiście może to być auto w idealnym stanie ale biorąc pod uwagę znajomość polskiego rynku motoryzacyjnego i fakt że właściciel nie sprzedał auta tylko chce zamienić to raczej podejrzewałbym, że to trychlina.


Kolego Lizardking troche wyczucia i samokrytyki jak cos piszesz bo z Twojego postu wynika ze TYLKO Twoje rady i wnioski sa super na poziomie a innych do D...Y. KAzdy pisze to co mysli inaczej to forum bylo by bez sensu. A jak uwzasz ze wiekszosc tu pisze na poziomie innym niz Ty oczekujesz to polecam zmienic forum :) Wybacz ale chyba nigdy nie siedziales w 5tce z poczatku lat 90tych, a już NAPEWNO nie w M20B20! Tak nie wiadomo na jaki egz sie trafi masz racje ale to dotyczy wszystkich marek czy to BMW czy Ford czy cos innego. Autor tematu liczyl w wiekszosci na komfort a Ty oceniajac liczysz tylko kuce mechaniczne... Nie kazdy kupuje auto i kieruje sie tylko tym "ile fabryka da aby cisnac".
Faktycznie 5tka z silnikiem benzynowym M20B20 129KM i do tego z gazem jest "mulowata" od 150KM nie wspominajac o 2,5 pojemnosci. Jednak przy 4biegu roznica juz sie zaciera i mozna powiedziec ze jak sie rozbuja to idzie ile chce :) Gaz nawet tej starszej generacji przed sekwencja nie prycha w niej (choc tez to zalezy od danego egzemplarza i nie ma na to reguly) tak jak w mocniejszej wersji 150KM.
Podsumowujac uwazam ze za 6-7tys mozna wybrac naprawde fajna piąteczke juz z bogatym wyposazeniem tj. elektryka, tempomatem itd.
Pozdrawiam wszystkich.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
ok, szukam z silnikiem 2,5litra + gaz, sądze że będzie to dobry wybór, ale jeszcze mam pytanko czy może lepiej kupić 730 + gaz, nie zaprzeczam że chodzi mi też o wyposażenie - powiem skromnie skóra + klima, ale no nic, pare dni na forum czytania postów i sądze że sie zdecyduje mniędzy 5 a 7. Jak szaleć to szaleć (chodzi mi o wersje 7).
Co więcej powiedzieć mam 7-7,5kafla i jestem w małej rozterce, wiem że to gów.... pieniądze ale nawet jak będzie porysowana czy tam zawiech do remontu to dam sobie rade to ogarnąć, co tu więcej mówić chciałbym fajna furkę a coraz bardziej przekonuje się do werscji 7 ( w końcu czemu nie...)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
ok, szukam z silnikiem 2,5litra + gaz, sądze że będzie to dobry wybór, ale jeszcze mam pytanko czy może lepiej kupić 730 + gaz, nie zaprzeczam że chodzi mi też o wyposażenie - powiem skromnie skóra + klima, ale no nic, pare dni na forum czytania postów i sądze że sie zdecyduje mniędzy 5 a 7. Jak szaleć to szaleć (chodzi mi o wersje 7).
Co więcej powiedzieć mam 7-7,5kafla i jestem w małej rozterce, wiem że to gów.... pieniądze ale nawet jak będzie porysowana czy tam zawiech do remontu to dam sobie rade to ogarnąć, co tu więcej mówić chciałbym fajna furkę a coraz bardziej przekonuje się do werscji 7 ( w końcu czemu nie...)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
ok, szukam z silnikiem 2,5litra + gaz, sądze że będzie to dobry wybór, ale jeszcze mam pytanko czy może lepiej kupić 730 + gaz, nie zaprzeczam że chodzi mi też o wyposażenie - powiem skromnie skóra + klima, ale no nic, pare dni na forum czytania postów i sądze że sie zdecyduje mniędzy 5 a 7. Jak szaleć to szaleć (chodzi mi o wersje 7).
Co więcej powiedzieć mam 7-7,5kafla i jestem w małej rozterce, wiem że to gów.... pieniądze ale nawet jak będzie porysowana czy tam zawiech do remontu to dam sobie rade to ogarnąć, co tu więcej mówić chciałbym fajna furkę a coraz bardziej przekonuje się do werscji 7 ( w końcu czemu nie...)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: LubartĂłw
sory za te 3 posty ale coś nie moge wysłać dobrze posta :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
W tych pieniądzach lepiej szukaj 525i 7er są droższe w serwisie aczkolwiek mają lepszy wypas :) jak już 7er to lepiej 735i tylko ciężko o nie rdzewiejący egzemplraz z dobrym motorkiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL