BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 11:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Compact - problem z napinaczem
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: WrocÂław
Witam. jakos tydzien temu wymienialem w aucie pompe wody i rolke prowadzaca. po kilku dniach jazdy zaczal mi stukac napinacz paska. w hurtowniach ciezko jest dostac sama taka czesc, nie wiadomo czy bede musial sciagac oryginalu :( czy moze mi ktos powiedziec ile cos takiego kosztuje ? ewentualnie czy moge dostac gdzies zamiennik ( sam napinacz) ?? z gory dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 09:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jeżeli chodzi Ci o napinacz paska klinowego, to wystarczy porządnie przesmarować tę sprężynę w środku i przestanie pukać. Poprostu wypłukał się smar.
Nieraz przerabiałem tą historię w BM-kach.
Wyjmij napinacz z auta to zobaczysz o co mi chodzi.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 09:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: WrocÂław
chodzi o napinacz paska wielorowkowego czy jakos tak, nie znam sie na mechanice :(
podczas wymiany pompy i rolki prowadzacej mechanik smarowal napinacz i przez kilka dni bylo wszystko w pozadku, niestety do dnia wczorajszego gdy znowu zaczelo cos stukac... dzis odstawiam auto do mechanika, by zdiagnozowac co jest przyczyna tego stukania...napisze gdy bede cos wiedzial.. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 10:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
To na pewno ten napinacz. Z reguły pomaga spora ilość smaru miedzianego.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 10:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: WrocÂław
witam. wczoraj mechanik przesmarował mi napinacz, no i stukanie ustało na jakies 30 km... niestety znowu zaczelo stukac... ile kosztuje napinacz z tlumikiem drgan i czy trudno dostac te czesci ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL