BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nieszczelny tlumik przy sondzie
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
witam kiedys pisalem posta ze mi obroty spadaja i faluja jak jest zimny silnik dzis wyszlo szydlo z worka okazalo sie ze jest peknieta rurka tlumika i pekniecie dochodzi do sondy lambda bo zaczol glosniej chodzic czy to przez to pekniecie spadly mi obroty z tysiaca na 600 z tego co sie orientuje to ta sonda jesli jest cos nieszczelne to moze sie cos dziac z obrotami czy to prawda ???????? a i czy ktos sie orientuje czy mozna to pospawac bez wymiany tlumika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 17:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Dziurawy wydech może miec negatywny wpływ na pracę silnika ,można pospawac tylko zlec tą robotę zawodowcowi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 17:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
pewnie i ma ale czy ma to wspolnego do obrotow :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 17:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jeśli spaliny omijają sondę to jej odczyt jest zafałszowany i taką informację dostaje sterownik dlatego może zmieniac skład mieszanki .Przecież naprawa tego będzie kosztowała około 50zł tak czy inaczej musisz to zrobic a dopiero póżniej szukac dalej .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
no pewnie ze zrobie mam nadzieje ze to tylko to tzn ze przez to wlasnie te obroty sa nie rowne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
moze jest ktos co ma wiedze na ten temat tak zeby niebylo watpliwosci co to nie uszkodzenia sady podczs spawania bo jest to cholernie drogi interes ta sonda oczywiscie nowa a uzywka jak to uzywka kto wie ile to pochodzi itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL