BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 09:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silnik dziwnie pracuje
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 19:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
dziś na trasie niedaleko domu w ulewie miałem awarie, odpadła rolka napinająca napędu pasowego pompy wody/prądnicy, pasek zawiązał sie na taki supeł że musiałem ciąć pasek, wracałem 8km bez ładowania bez chłodzenia i bez wspomagania do domu gasząc silnik kiedy tylko była okazja jadąc na luzie, niestety temperatura silnika weszła zapalając czerwoną kontrolkę i pod samym domem bardzo ciężko było mi już auto odpalić a odpalałem go tocząc sie z kluczyka a nie biegiem, po dojechaniu na garaż otworzyłem maskę i słyszałem dziwne lekkie syczenie to chyba woda sie zagotowała, bardzo mnie to zmartwiło, odpaliłem na chwile auto po 3 godzinach i z wydechu slychać że dziwnie nie równo pracuje i lekko trzęsie autem, czyżby zamordowałem :zdziwko: silnik czy tylko tak chodzi bo ma tylko jeden pasek i amortyzator drgań jest obciążony tylko na jedną stronę. HELP


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 20:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Pomimo tego że zapaliła Ci się czerwona kontrolka z temp. silnika Ty usilnie próbowałeś go odpalić :wstyd: . No chyba lekko przesadziłeś :szok:
Mając silnik R6 powinieneś wiedzieć że te jednostki napędowe są wrażliwe na przegrzanie.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 20:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego najpierw doprowadż auto do ładu i wtedy zobaczymy w tej chwili to wróżenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 13:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
doprowadziłem auto do ładu i silnik chodzi równo, czyli tak jak myślałem że amortyzator drgań napędu pasowego był obiążony tylko jednym paskiem w jedną strone i przez to chodził nie równo, martwi mnie tylko ta jazda z taką wysoką temperaturą choć nie wiem czy można to nazwać bo jak mi tylko czerwona kontrolka się zapaliła to gasiłem silnik i na luzie toczyłem się, zgasła kontrolka i opadła trochę wskazówka a była np górka to odpalałem kluczukiem jadąc ale silnik miał ciężko odpalić, nie wiem co myśleć o tym a musialem drzeć do domu bo myślałem że rura pękła mi , tak czy siak narazie chodzi bardzo dobrze ale przypuszczam że po jakimś czasie wszystko wyjdzi e w praniu i tu pytanie na co zwracać uwagę??? bo jak narazie nie dymi ani na biało ani na niebiesko i chodzi silnik równo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 15:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Hmm najwazniejsze to chyba obserwowac stan oleju i plynu chlodzacego. Jesli do tej pory nic sie nie dzieje, to nie sadze zeby mialo cos wyjsc. Ale roznie to bywa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL