BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 08:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] czy da sie rozlaczyc naped w 525 ix??
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 14:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
chcialbym dowiedziec sie czy mozliwe jest rolzaczenie napedu w 525 ix zeby ciagnal sam tyl? a druga sprawa chodzi o 2 bieg podczas redukcji zgrzyta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Najprościej to wyciągnąć wałek łączący skrzynię rozdzielczą z przednim dyfrem. Przydałoby się także wyciągnąć przednie półosie aby bez potrzeby nie marnować energii mielenie oleju w dyfrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
a ile moze kosztowac robocizna tego??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
czy auto nie straci mocy po tym co napisales??wtedy bedzie 100% naped na tyl??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 07:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Na pewno pogorszy się trakcja, a moc powinna być taka sama.
Ile robocizna? To jest odkręcenie ośmiu śrub, nie wiem ile to może kosztować - 50 PLN?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 10:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
pytanie jeszcze po co chcesz to zrobic?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 10:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
zeby polatac bokiem? zmniejszyc spalanie paliwa ? głupie pytanie :P

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
wlasnie o to chodzi troche mnie zeby palil i troche dziwne bo jak przyklejony jest nie zerwe nim a wiesz troche szpanu by sie przydalo na taka krowe:) a co jest z tymi biegami jeszcze mi powiedzcie bo nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 12:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Chcę Ciebie kolego uświadomić że jeśli rozłączysz wałek który idzie do przedniego napędu to nawet z miejsca nie ruszysz.
Szkoda roboty i czasu i pieniędzy
Żeby się o tym przekonać podnieś sobie przód auta-obydwa koła, wrzuć jedynkę i pokręć jednym kołem drugie będzie się kręcić w przeciwną stronę ( napęd różnicowy) Zmierzam do tego że jeśli napęd byłby spięty z tyłem to wtedy nie ruszył byś kołem przednim jak jest na biegu. Jeśli odłączysz ośkę to oczywiście skrzynka rozdziecza ta pod siedzeniem kierowcy puści cały napęd na przód czyli nie ruszysz.
Pozdrawiam , mam nadzieję że pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 12:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
czyli chcesz powiedziec ze nie da sie tego rozlaczyc??czy jest an to jakis inny sposob??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 13:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
nie znam sposobu na udane rozłączenie, jedynym wyjściem jest wywalić skrzynkę rozdzielczą i pociągnąć wał bezpośrednio ze skrzyni biegów do tylnego dyfra , ale nie wiem czy jest to możliwe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 13:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Cytuj:
wlasnie o to chodzi troche mnie zeby palil i troche dziwne bo jak przyklejony jest nie zerwe nim a wiesz troche szpanu by sie przydalo na taka krowe:) a co jest z tymi biegami jeszcze mi powiedzcie bo nie wiem


:wstyd:

Da się to zrobić tylko po co??
Sprzedaj to auto i kup z napędem na tył i masz po sprawie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 13:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
spoko a co to moze byc ze ten 2 bieg zgrzyta jak rusze i od razu wloze 2 to wejdzie bez zgrzytu a jak redukuje to nie wejdzie tylko zgrzyta.... nic nie daje podwojne wysprzeglenie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 13:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Może synchronizator, nie wiem, ale jest to oznaka kończącej się skrzyni, sprawdź czy masz olej!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 13:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
a posiadasz taka skrzynie?? a jak sprawdzic olej w skrzyni??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 14:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Skrzyni do ix nie mam.
Oleju najlepiej od razu dolać, odkręcasz korek z boku skrzyni i lejesz aż będzie się wylewało, zakręcasz i gotowe :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 14:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
rozumiem a masz moze na posiadaniu tunel od chlodnicy ??bo kurcze kupilem jeden uzywany i nie pasuje bo to od tych starszych modeli silnika i lezy niepotrzebne mi moze bysy cos pomysleli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Jeżeli chodzi ci o osłonę wentylatora to nie mam do e34, została mi tylko z E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: e 34
Kod silnika: 525ix
ja poszukuje do e34 i z roku 94 a moze wiesz kto ma czy cos takiego a ja mam z e 34 ale z tych starszych rocznikow co silniki te starze byly i do mojego nie pasuje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL