BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 22:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 72
Lokalizacja: zagranica
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
witam jestem po montażu airboxa simoty do mojej bmw e36 320i z 98r I mam małe pytanko Niestety z braku odpowiednich łączników zamiast nałożyć rury na konce airboxa włozyłem je do środka zmniejszajac tym samym wielkosc otworu o około 4mm na srednicy wlotowej i około 4mm na średnicy wylotowej idacej do przepływomierza
Powiedzcie mi czy to moze w znacznym stopniu wpływac na prace airboxa?
Wydaje mi sie ze kiedy sprawdzałem wszystko na sucho miał bardziej rasowy dzwiek
Szkoda ze miałem brudne ręce bo bym zrobił zdjecie
Ogólnie może to i psychotuning ale kiedy sprawdzałem to na takim jedym odcinku testowym (czyt. hamowni) ;) to wyszła mi troche większa prędkość niz seria
Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia tego na hamowni
Pomożecie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 13:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Ja z simota nie mam dobrych już skojarzeń (patrz mój wykres z hamowni;)) dlatego powątpiewam w jakiekolwiek wzrosty mocy po tym wynalazku, do zwęrzenia o którym mówisz przepływomierz ma 74mm średnicy wewnętrznej a simota ma 77mm-4mm to jest 73mm czyli masz zbliżoną średnicę do tej co jest na przepływomierzu więc moim zdaniem nie wpływa to na jakie kolwiek osiągi jeśli rzeczywiście to tylko 4mm.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 72
Lokalizacja: zagranica
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
u mnie mój przepływomierz i mój airbox maja 70mm ale juz uporałem sie z tym i jest ok teraz jeszcze mi silikon zaschnie i ja przetestuje
A jak bede miał wiecej czasu to wkleję fotki

a właśnie miałem sie pytać odnośnie wykresu
średnica kół na pewno nie wpływa na wyniki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 10:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
u mnie w 2.8 jest taka jak napisałem, średnica kół była taka sama najpierw zrobiłem pomiar na simocie wyszło kiepsko a potem włożyłem oryginalną puszkę i było trochę lepiej, pomiar tego samego dnia w tych samych warunkach pogodowych.
ps. myślę że w najbliższych dniach będę mógł pochwalic się wam moim projektem nowego układu dolotowego, filtr ITG już siedzi w aucie, czekam jeszcze na aluminiową rurę łączącą przepływomierz z kolektorem, oraz na obudowę stożka wykonaną na wzór zestawu K&N, jak wszystko będzie gotowe wkleję jakieś fotki, narazie mogę powiedziec że dźwięk na stożku ITG jest dużo ładniejszy niż na simocie, do 4000obrotów jest normalnie powyżej jest takie fajne mruczenie, co do wzrostu mocy da się zauważyc że lepiej idzie co zresztą potwierdziła hamownia.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 14:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 72
Lokalizacja: zagranica
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
no wiesz ja na ta simote nie narzekam i naprawdę wydaje mi się ze poprawiły mi się osiągi a w dźwięku po prostu sie zakochałem
Mam 150km i kupiłem airboxa simoty tego do 200km i nie wiem jak to wyglada w 2,8 ale do 2.0 wydaje mi sie ze to nie jest złe rozwiązanie
jak bede miał toche wiecej czasu to porobie filmiki i zdjecia jak to wyglada u mnie

PS. nie jestem sprzedawca tych filtrów :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 15:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Może u ciebie rzeczywiście coś to dało, mi faceci na hamowni powiedzieli że ten filtr byłby dobry ale do mniejszej mocy więc może akurat u ciebie jest w sam raz:)

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 15:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Może u ciebie rzeczywiście coś to dało, mi faceci na hamowni powiedzieli że ten filtr byłby dobry ale do mniejszej mocy więc może akurat u ciebie jest w sam raz:)

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 21:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
travolta napisał(a):
a właśnie miałem sie pytać odnośnie wykresu
średnica kół na pewno nie wpływa na wyniki?


Srednice kol powinienes miec zawsze taka sama, to jaka jest srednica felg nie ma tutaj znaczenia, bo dobierasz do nich przeciez odpowiedniej wysokosci opony. Jezeli masz zle dobrane opony, to rzeczywiscie, moga byc jakies bledy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 18:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Grzechu jaki model zakupiłes tego stożka ITG bo własnie bede zamawiał oraz jaką srednice kupiłeś rury mozesz podać linka ? jaką kupiłeś ? u u mnie w 330ci mam rury o srednicy 89mm na mocowaniu nic sie nie stanie jak dam rure mniejszej srednicy?? bo nie ma takich 89mm no i wszystkie stożki zazywaczaj 77mm w tym tez wiekszość ITG podawaj linki co tam zakupiłeś i jak zrobiłeś obudowę ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 23:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
No więc tak ja kupiłem ten stożek:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3187
on idealnie pasuje do mojego auta, ale do twojego przydałby się ten ma akurat średnicę taką jak potrzebujesz:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=986
bez sensu zmniejszac srednicę dolotu jeśli to nie jest konieczne, a co do obudowy znajomy jeszcze nad tym pracuje myślę że na koniec tygodnia będzie gotowa.
W innym temacie pisałeś coś o robieniu programu możesz napisac jakie koszty i czy oni zajmują się tylko bmkami?
W krakowie rozeznawałem temat powiedzieli 1200zł plus wynajęcie hamowni i przyrost rzędu 10ps, chyba że porobię coś jeszcze z wydechem i dolotem to będzie więcej.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 01:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
No ja własnie kupiłem ten co pisałeś tylko w innym sklepie
http://www.rpmotorsport.pl/auta/filtr_i ... 14194.html
http://www.rpmotorsport.pl/auta/lacznik ... -5649.html
założe go normalnie bez rury przed przepływomierzem bo nie moge dostac takiego kolanka 89mm :/ nie wiesz gdzie mógł bym dostać ?
oraz napisz z czego robisz obudowę i czy jesteś w stanie wykonać dwie odpłatnie ( ja natomiast potrzebował bym z dziura na 89mm a nie na 77)
i to by było tyle z dolotu potem biore sie za kolektor wydechowy szukam z pro racing ale do 330ci nie moge znaleźć ,,,, jak juz znajde to go wkładam do tego końcowy pozniej program w katowicach powiedzieli 1500zł http://evolutionchips.co.uk/dealer_chip ... asp?key=88
4turbo.pl no i to bedzie na tyle z przeróbek mocy ;) trochę mnie to wyjdzie jak sobie przeliczyłem dolot 450-500zł(montaż-0zł) kolektor 800-z wymiana ok1100zł , wydech koncowy 1100zł , chip 1500zł spróbuję jakoś scisnać te ceny jak sie coś uda no a zyskam może 28km za ok 4tys :zalamany: ale będzie żywsza na pewno :rotfl: jeszcze czekam na informacje o Kicie G-powera jutro bede miał odpowiedź bo być może pójdę trochę innym tropem ale jutro będzie wiadomo :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 10:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Kurcze może byc ciężko z taką średnicą, jedynie mam taki pomysł że mógłbyś podjechac do jakiegoś sklepu metalowego i tam sobie dobrac srednicę i poprosic żeby ci dospawali kolanko koszt to około 2zł cm tam powinni miec taką średnicę, wtedy będzię wszystko ładnie i elegancko, co do tej mojej przegrody to będzie wykonana z metalu i myślę czym można byłoby ją wyizolowac jeszcze bo jak wiadomo metal się nagrzewa narazie znalazłem takie maty za grzejnikowe które izolują ale niestety nie wyglądają zbyt elegancko i nie są samoprzylepne więc szukam dalej, co do wykonania takiej przegrody odpłatnie już kolega Sabath był taką zainteresowany jak mój znajomy ją dla mnie wykona wtedy ocenicie czy byście taką chcieli a ja zapytam go czy chce ją odpłatnie wykonac.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 14:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Wczoraj założyłem filtr ITG do mojej 330 i musze powiedzieć KUPUJCIE !!! to nie to co K&N jeden wielki szajs jak sie przekonałem autko na filtrze Itg chodzi elegancko juz nie nie rwie jak na stożku k&N-a a zbiera sie o niebo lepiej nie buczy tak jak stożek a dzwiek jest taki jak powinno brzmieć r6 bardzo polecam te filtry , ten filtr dal mi dużo do myślenia co do tego kompressora czy nie wystarczy mi tylko program i wydech

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 15:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Mam takie samo odczucie sporóbuj dołożyc do tego jeszcze rurę z nierdzewki zamiast tej śmiesznej oryginalnej karbowanej rury za przepływką, jak dla mnie dała ona tyle samo co sam stożek

ps to czekam na jakieś "pomógł" za odkrycie tego ITG od wszystkich którzy go zakupią ;p

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 23:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
A czy można prosić o fotke z komory silnika z tym stozkiem ITG?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 00:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Jutro postaram sie zrobić oraz nagram filmik dźwięku :) a ty grzechu nie masz dostępu do takiej rury na mocwanie 89mm ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 01:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Tak jak pisałem najlepszy będzie jakiś sklep z artykułami metalowymi byłem w takim i mają rózne średnice niestety jest on dośc daleko od miejsa w którym mieszkam, ale jestem przekonany że napewno u ciebie w mieście też taki jest

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 01:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
ok coś wymyślę :)

A tu obiecana fotka i filmik (troche kiepskiej jakości ale zawsze coś)
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=eO4WNphE6ek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 22:55 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
Ja miałem podobny dżwiek na stożku pipercrossa, a z tego co słyszałem na filmikach to nawet stożki z allegro za 20zł maja taki sam dzwięk;)

Rzeczywiście taka odczuwalna poprawa w osiagach?

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 23:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
u mnie odczuwalna :) wczesniej miałem założonego k&N i auto nie chodziło tak fajnie jak teraz powiem ci że chodzi jak na ori puszce a nawet i lepiej zobaczymy co pokaże hamownia
bo bede jechał na program do goduli i chomownia przed i po zobaczymy co sam filtr dał no i co tam mi wykombinuje z km i nm mówi ze ok 250 nie więcej i 35nm tak że będzie juz fajnie jeździć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL