BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 09:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 10:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: DĂŞbno O. Tarnowa
dzis juz po raz kolejny na kompie byłem i: napewno czujniki temp sa w porzadku lambda tez. powiedzial tyle: albo mało paliwa albo mało powietrza , spytał sie mnie ojkiedy ostatnio wymieniany był filtr paliwa bo mowi ze powinno wymieniac sie go o razem z wymiana filtru oleju itp ale jak uslyszal ze nie byl wymieniany min 3 lata(tyle mam autko) to pierwsze obstawia to wlasnie bo mowi ze jak przyjezdzaja do niego samochody w ktorych filtr paliwa nie był wymieniany 1 czy 2 lata to po wyciagnieciu leje sie z nich poprostu "gnojówa" z woda przez te polskie stacje i mowi pierwsze co to wymienic filtr i sprawdzic bak czy nie przytkany a jesli to nie pomoze to przepływomierz. i teraz pytanie w jkais sposob go sprawdzic ewentualnie naprawic, i czy jak kupowac to original tylko czy sa jakies dobre zamienniki??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 11:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
mam podobne objawy ze rano jak zimny to prycha sapie i nie idzie. na kompie zero bledow. filtr paliwa wymienilem i bez zmian. pozostalo wymienic pompe paliwa..auto wogole nie mam mocy na benzynie a na gazie idzie w miare..konio342 daj znac jak dojdziesz co to bo mnie to ciekawi

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 11:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Ten mechanik zamiast bawić się szklaną kulą niech weźmie manometr i zmierzy ciśnienie paliwa w układzie. Wtedy będzie wiedział czy to pompa, filtr, regulator ciśnienia paliwa, lub wykluczy nie sprawność powyższych.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 12:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
:super: dobre Pinczer. Zamiast wróżyć należy wykonywać pomiary :hyhy:

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: DĂŞbno O. Tarnowa
wymienilem filtr paliwa i dalej lipa :/ , ten mechanik wezmie sie we wtorek za szukanie bo sie umówilem a dzis nie sprawdzal cisnienia bo jechal do krakowa i udało mi sie go namowic chociaz na diagnostyke;] i sam mowil ze pierwsze co zrobi to sprawdzi cisnienie wlasnie , no ale nie wziąl dzisiaj manometru czy jak to sie zwie :p bo nie pomyslal poczatkowow o tym. mi to lotto czy on bedzie wrozył z kuli czy z ręki :P ;) wazne zeby autko jezdzilo tak jak jeździło.. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: DĂŞbno O. Tarnowa
wymienilem filtr paliwa i dalej lipa :/ , ten mechanik wezmie sie we wtorek za szukanie bo sie umówilem a dzis nie sprawdzal cisnienia bo jechal do krakowa i udało mi sie go namowic chociaz na diagnostyke;] i sam mowil ze pierwsze co zrobi to sprawdzi cisnienie wlasnie , no ale nie wziąl dzisiaj manometru czy jak to sie zwie :p bo nie pomyslal poczatkowow o tym. mi to lotto czy on bedzie wrozył z kuli czy z ręki :P ;) wazne zeby autko jezdzilo tak jak jeździło.. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 16:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: DĂŞbno O. Tarnowa
wiec tak : kolektor został zdjęty i w środku znajduje sie taka jakas metalowa wkładka oto ona: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ld_system/, i jest ona pęknieta wzdłuz i czy moze być to rowniez powodem ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 11:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
konio342, popraw ten link, bo wywala error

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL