BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 08:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Będzie remont - prawie zielona
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 01:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PÂłock
Dobry wieczór Panowie.
Otóż zbliża się nieubłaganie chwila wyłożenia oszczędności na remont mojej Buni. Auto bardzo stare ;) listopad 1991r e36 316i, olej 10W40 przebieg 226tys. o ile prawdziwy i z tego co wiem to dobrze że nic z niej nie leci:) Dodam że bardzo je lubie. Nigdy nie męczyłam i bardzo nie katowałam :hyhy: Znajomi śmieją się że chodzi to jak dobry diesel, że strasznie coś tam "cyka" i dlatego trzeba coś z tym zrobić. Z racji tego że na mechanice to ja się znam jak byk na gwiazdach, a panowie mechanicy napewno będą chcieli zrobić mnie w konia dlatego mam pytanko:
- co powinnam wymienić w pierwszej kolejności jeżeli chodzi o środek silnika i jak dużo za to ode mnie wyciągną?? Byłabym bardzo wdzięczna za jakieś namiary na niezbędne podzespoły żebym mogła się chociaż policytować z mechanikiem :hyhy:
Za mojej kadencji od ok 208tys wymieniono: świece, kopułkę z jakimś palcem, uszczelkę pod głowicą, sondę lambada, kilka przewodów bynajmniej tyle mam zapisane na kartce.
Liczę na trochę wyrozumiałości i zrozumienia. Z góry dziękuję i pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 05:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Gdynia
nie lepiej "nowy" silnik kupić?? wszelkie grzebanie w silniku sporo kosztuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 09:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
kosiara napisał(a):
nie lepiej "nowy" silnik kupić?? wszelkie grzebanie w silniku sporo kosztuje


Kupując "nowy" silnik nie jesteś w stanie nic określić bo zwykle leży on gdzieś pod śmieciami - nie da się go odpalić, więc loterią jest to czy owy "nowy" silnik nie będzie wymagać większej dłubaniny od "starego"

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 09:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
pewnie tylko popychacze beda do wymiany koszt: szczerze to nie wiem ...

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 10:29 
Offline
Naczelny killer
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 586
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
szklanki do wymiany, 30 zl x ilosc zaworow

+ robocizna rzecz jasna

_________________
od zawsze miejski syf dzisiaj all inclusive :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 11:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Magda najlepiej to jedz do sprawdzonego mechanika,albo najlepiej z kims kto sie zna.Bo wiekszosc to zwykli naciagacze jak przyjezdza sama kobieta,ktora na dodatek nie ma zielonego pojecia o mechanice.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 14:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PÂłock
Niestety nikogo pod ręką nie miałam :kwasny: Samochód od rana stoi już w zaprzyjaźnionym warsztacie Dzwoniono do mnie i do wymiany są właśnie jakieś popychacze, jakiś wałek i trzeba przycierać chyba zawory jeśli dobrze zrozumiałam. Co do kosztów będę wiedziała wieczorem. Mam tylko wybrać jaki olej ma być wlany. Obecnie jeździłam na Mobilu 10W40. Czy na takim powinnam pozostać czy wymienić na inny??
co do naciągaczy to ja się łatwo nie poddam xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 14:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
tak jak mowilem popychacze napewno wałek to nie wiem jak masz slabe osiagi w wyzszych obrotach to tez a przytrzec zawory nie zaszkodzi jezdzij dalej na tym mobilu jak nie ma problemów...

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 16:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
Jezeli mialas 10w40 Mogile 1 to zalej takim samym :)

co do spraw o ktorych mowil ci mechanik to OK :) te rzeczy spokojnie mozesz zrobic :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 17:31 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
Madzia87 napisał(a):
Dobry wieczór Panowie.


Panie też są na forum.

Madzia87 napisał(a):
sondę lambada


:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: ToruĂą
Ja ostatnio robiłem u mnie bo też chodził jak diesel a więc tak:

-popychacze zaworów- 8sztuk 360 zł -uszczelka pokrywy zaworów 30 zł
-dźwigienki zaworowe- 8sztuk 392 zł
-wałek rozrządu 350 zł
-uszczelniacz 26 zł

Do tego wymiana oleju która jest wskazana:

-filtr oleju 28 zł
-4 litry oleju,cena zależy od oleju

Do tego wymieniłem rozrząd pasek + rolki = 400 zł

Za robociznę dałem 250zł u znajomego mechanika i robił jeden dzień :rotfl:
Trochę bolało ale dźwięk po remoncie bezcenny :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Ania napisał(a):
Madzia87 napisał(a):
Dobry wieczór Panowie.


Panie też są na forum.

Madzia87 napisał(a):
sondę lambada


:rotfl: :rotfl: :rotfl:




Z tą sondą to :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A co do remontu to jak mus to mus , byle sie bedzie sprawować ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 21:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PÂłock
Przyznaję się - mój błąd ;) Doczytałam się że to sonda lambda, a nie lambada jak mi się zdawało :d aczkolwiek wszyscy wiedzą o co chodziło ;)
Dziękuję - ale nie za bardzo, bo w piórka obrośniecie xD :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL