BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 08:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 15:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
1. nie ma pewności, że sprężyny są 'od nowości'
2. wymiana amortyzatora to w E36 bułka z masłem i nie ma nic wspólnego ze sprężynami
3. ewentualna dodatkowa wymiana sprężyn to odkręcenie tylko dwóch dolnych śrub amortyzatora
4. w 15 letnim aucie jest ze setka innych rzeczy które mogą się rozlecieć ze starości i można by je wymienić "przy okazji"

Nie wymieniając sprężyn niczym nie ryzykuje, po prostu może to zrobić w drugiej kolejności, a odpadnie mu właśnie geometria.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 15:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
BaX napisał(a):
1. nie ma pewności, że sprężyny są 'od nowości'


jezeli rzuca na dziurach to pewnie nie byly zmieniane
BaX napisał(a):
2. wymiana amortyzatora to w E36 bułka z masłem i nie ma nic wspólnego ze sprężynami
ale ich praca jest ze soba scisle powiazana
BaX napisał(a):
3. ewentualna dodatkowa wymiana sprężyn to odkręcenie tylko dwóch dolnych śrub amortyzatora
+ dwa razy niepotrzebne papranie sie mimo wszystko
BaX napisał(a):
4. w 15 letnim aucie jest ze setka innych rzeczy które mogą się rozlecieć ze starości i można by je wymienić "przy okazji"
Proponuje nowe auto....
BaX napisał(a):
Nie wymieniając sprężyn niczym nie ryzykuje
dopóki nie znajdzie sie w rowie
BaX napisał(a):
po prostu może to zrobić w drugiej kolejności,
jak ma nadmiar kasy i czasu to tak
BaX napisał(a):
a odpadnie mu właśnie geometria.
geometrie powinno sie robic regularnie co jakis czas

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: sdz
Moje BMW: w poszukiwaniu e30
Witam
Również borykam sie z tym problemem, wymieniłem amorki jednak nadal pływa, mniej bo mnie ale pływa raz w leweo... raz w prawo.... Byłem u znajomego mechanika i stwierdził że do wymiany mam dolne tuleje na wachaczu i tuleje na wachaczu tuż pod drzwiami (te na których ustawia sie geometrie kół) przy okazji wyjące łożysko w kole, po wszytskim geometria.
Jak będzie po zabiegu napiszcze czy faktycznie pomogło ale jestem pewien że pomoże


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL