BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] BMW 316i E36 - wspomaganie
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁaĂącut
Witam wszystkich bardzo sedrcznie... to mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość ...
Mam do was pytanie. Jakim plynem jest zalany układ wspomagania w BMW e36 316 - 92r. , jak go wymienic i ile tego plynu tam wchodzi?
Jestem w stanie sam to zrobic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 07:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 288
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E36 x2
Musisz zalać płyn ATF , czerwony.Mobil kosztuje około 20zł. Zbiorniczek znajdziesz w komorze silnika po prawej stronie na dole. Na korku będzie napis " Atf oil only.. " Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 07:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
bartek22115, mozesz kupic kazdy plyn oznaczony napisem DEXRON II - polecam VALVOLINE DEXRON II Type D - wymienialem go w skrzyni biegow - kolorek ladny soczysty jak malina.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 08:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
bartek22115 ja jak zmienialem to wlalem tak jak Pablosek Mobil ATF (czerwony) do wspomagania wchodzi 1.1 litra :) :) pozdro

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 10:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁaĂącut
Wporzadku dzięki wielkie to juz wiem jaki płyn. Tylko gdyby mi ktoś mógł jeszcze powiedzieć jak go wymienić. Jak spuścić stary no i jak potem odpowietrzyć układ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 14:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Nekla
No odkręcasz cybant od zbiorniczka albo od rurki wspomagania i spuszczasz jak zleci możesz jeszcze pare razy kierownicą poruszać w lewo i w prawo. Potem zakładasz nowe cybanty i zalewasz układ. Odpowietrzy sie samo jak skręcisz pare razy kierownicą w lewo i w prawo. Najlepiej podnieś sobie cały przód będzie sie lekko kierownicą kręciło.

_________________
POMOG£EM ---Kliknij POMÓG£


Moje BMW :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=44836


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁaĂącut
Wporzadku a ten płyn spuszcza się na zapalonym silniku czy na zgaszonym ? No i napisałes zeby skrecic kilka razy kierownicą to tez na zgaszonym czy na zapalonym ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
pierwsze pytanie na zgaszonym drugie pytanie na zapalonym

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁaĂącut
witam po raz kolejny. czego objawem może być że po wymianie płynu kierownica chodzi odrobinke ciężej niż wcześniej ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 22:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
pewnie powietrza nie wygoniłeś


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL