BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 16:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 15:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
z czujnikiem położenia wału czasami są jaja bo jest wiele objawów uszkodzenie u mnie fazy się zmieniały
na początku jak padał deszcz był problem
później jak sie zagrzał od silnika przestawał działać a na zimnym silniku było ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 10:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jeżyk skoro nie masz pewności, co do przyczyny szarpania, a jednak decydujesz się na wymianę pompy, bierz GETZ-a, montowałem taki wkład w E34, M50B20 i do dziś niema z nim problemów. Ryzykujesz 78 zł + koszt wysyłki. Nie sądzę żeby to była wina czujnika, ponieważ w przypadku jego awarii, problem narasta wraz ze wzrostem temperatury, jak pisał andrzej520, a u ciebie zdaje się, jest problem z zimnym motorem.
Nie można jednak wykluczyć uszkodzenia. Prawidłową diagnozę czujnika, można przeprowadzić tylko na oscyloskopie, a do tego musisz poszukać elektronika z tym sprzętem :(

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 13:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
dzisiaj ruszam z pracy a tu szarpie, przerywa, zero mocy i cyk go recznie na gaz przelaczylem szybko a tu kurde w fotel mnie wcisnelo...nie to auto,nic nie szarpie i ladnie idzie, no to cyk go zas na benzyne i nie idzie.wiec wydaje mi sie ze to jednak pompa bo gdyby byl uszkodzony czujnik to problem bylby i na gazie i na benzynie...po zagrzaniu juz nie przerywa ale za to widac nawet po wskazowce obrotomierza ze wolno wkreca sie na obroty a po przelaczeniu na gaz wkreca sie normalnie..Jezeli ktos zadaje sobie pytanie czemu ja nie pojechalem na innego kompa zeby sprawdzic bledy to odpowiadam ze bylem u innego mechanika w poniedzialek i zero bledow. wiec dlatego wymieniam pompe w ciemno.

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 18:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
witam. no i wymienilem pompe i dalej to samo. na gazie wkreca sie normalnie a na benzynie brak mocy i przerywa. rece opadaja. :cenzura: jutro jade do innego mechanika. kolejne 50 za diagnoze. lepiej zeby ten mechanik znalazl jakies bledy bo bo mu roz... tego laptopa... ma moze ktos jakies sugestie ? moze to przeplywka?

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 18:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
witam. no i wymienilem pompe i dalej to samo. na gazie wkreca sie normalnie a na benzynie brak mocy i przerywa. rece opadaja. :cenzura: jutro jade do innego mechanika. kolejne 50 za diagnoze. lepiej zeby ten mechanik znalazl jakies bledy bo bo mu roz... tego laptopa... ma moze ktos jakies sugestie ? moze to przeplywka?

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ÂŚwiat
u mnie kolego było to samo na benzynie chodzi jak by na 3 gary szarpie szczela w tłumnik smierdzi benzyna na gazie chodzi jak rakieta wina zapieczinych wtrysków i przepływomierza poniewaz wystepuja nieraz szczały gazu i rozlatuje sie przepływomież...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 20:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ÂŚwiat
u mnie kolego było to samo na benzynie chodzi jak by na 3 gary szarpie szczela w tłumnik smierdzi benzyna na gazie chodzi jak rakieta wina zapieczinych wtrysków i przepływomierza poniewaz wystepuja nieraz szczały gazu i rozlatuje sie przepływomież...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ÂŚwiat
sorki komp mi wyslal 2 razy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 20:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
tak jak u mnie... :) zanim pojade trzeci raz na kompa to moge sam jakims domowym sposobem sprawdzic przeplywomierz i wtryski? przeplywomierz odpinalem i silnik wogole nie reagowal dopiero po dodaniu gazu obroty troche falowaly..

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 16:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
problem rozwiazany! a jednak winna byla pompa paliwa. pisalem wczesniej ze to nie pompa ale wtedy auto sprawdzalem tylko na wolnych obrotach, nie moglem sie wtedy przejechac bo przy wymianie wciagnalem 3 browarki :hyhy: dzisiaj bylem drugi raz w pracy i autko chodzi super. nic nie szarpie nie przerywa no i wrocila dawna moc :P

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL