BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 09:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Nie działa wskaźnik paliwa:(
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Kupiłem bmw e36 328 nie działa w nim wskaźnik paliwa tzn świeci się rezerwa i wskazówka jest na samym dole czego to może być przyczyna licznika czy może coś w zbiorniku paliwa może są jakieś sposoby sprawdzenia tego?rozebrałem licznik ale nic szcególnego nie zauważyłem :( a może da się jakoś połączyć te przewody wychodzące ze zboirnika tak aby wskazówka pokazała pełny zbiornik? z góry dzięki za pomoc


Ostatnio edytowano 23 czerwca 2009, 19:30 przez bartek0689, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
wyjmij pompe i poruszaj plywakiem bo sie pewnie zawiesil... a jak ci sie nie chce i masz metalowy zbiornik Pierdo***j od spodu pare razy... tak pocichu myslac domyslam sie ze masz lpg :)

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Według mnie na gazie to można sobie obiad ugotować :P A wracając do sprawy to tankuje zawsze do pełna po przejechaniu ok 600 km na pełnym zbiorniku ale nic się nie dzieje wskazówka ani drgnie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Według mnie na gazie to można sobie obiad ugotować :P A wracając do sprawy to tankuje zawsze do pełna po przejechaniu ok 600 km na pełnym zbiorniku ale nic się nie dzieje wskazówka ani drgnie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Według mnie na gazie to można sobie obiad ugotować :P A wracając do sprawy to tankuje zawsze do pełna po przejechaniu ok 600 km na pełnym zbiorniku ale nic się nie dzieje wskazówka ani drgnie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Według mnie na gazie to można sobie obiad ugotować :P A wracając do sprawy to tankuje zawsze do pełna po przejechaniu ok 600 km na pełnym zbiorniku ale nic się nie dzieje wskazówka ani drgnie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Według mnie na gazie to można sobie obiad ugotować :P A wracając do sprawy to tankuje zawsze do pełna po przejechaniu ok 600 km na pełnym zbiorniku ale nic się nie dzieje wskazówka ani drgnie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 98
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 316i '91
Kod silnika: M40B16
zastosuj sie do zalecen kolegi variant ,ja mialem podobnie tylko ze mi wskazowka stawala w polowie pomimo ze bylo zalane do pelna ,co zrobilem pojezdzielem po drobnych wybojach i samo sie naprawilo, wykonaj jeszcze test zegarów zobaczyc czy wskazowka chodzi jak nalezy, jesli tak jest to w kwestia plywaka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 492
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E34 Touring
Kod silnika: M50B20
Ja bym rozebral, wyciagnal pompe i zobaczyl jak sie ma plywak i potencjmetr..

_________________
Fun for ride...only with BMW :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 11:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
jak przetestować zegary?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: IÂłowo
Ja mam też ten problem. I mam pytanie czy wskaźnik paliwa jest taki sam w 325td i 316i ??? Z wygląu wydaje sie być taki sam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 215
Lokalizacja: Czerwin, Warszawa
Moje BMW: BMW 320d TOURI '04
Kod silnika: M47/TU
Garaż: E46 320d
E30 320 Cabrio
ja miałem taki problem u siebie w qp. Okazało się, że odlutował mi się jeden z kabelków przy pompie paliwa w baku. Sprawdź może u Ciebie to samo jest... A test zegarów robi się tak: wciskasz ten przycisk do kasowania bieżących kilometrów trzymasz na wciśniętym i przekręcasz kluczyk w stacyjce na jeden i już startuje test liczników.

_________________
zobacz moje byłe qpe |||------>> viewtopic.php?t=50159

i aktualnego Touringa viewtopic.php?f=6&t=104068
e30 cabrio http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134197


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 590
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
Ja kiedyś grzebałem przy pompie i pozniej zauwazylem, ze mi wskaznik nie dziala. Myslalem, ze jakies styki uszkodzilem czy cos. Postanowilem ze odlacze aku i okazało sie że to pomogło. Może spróbuj wlasnie odlaczyc akumulator moze pomoże.

_________________
Było e36 316i
Było e32 740i
Było e36 323i touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 16:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
No więc sprawdziłem zegary wszystko dziala. Dostałem się do pompki i zauważyłem oderwany przewód od pływaka przylutowałem go poskładałem wszystko było ok i znów nie działa tzn jak przylutowałem ten przewód i pojeździłem troche to ta wskazówka tak jakby nie łączył opadała i podnosiła się.Rozebrałem wszystko od nowa posprawdzałem przewody wszystko niby jest ok a to i tak nie działa. już nie mam siły do tego :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 215
Lokalizacja: Czerwin, Warszawa
Moje BMW: BMW 320d TOURI '04
Kod silnika: M47/TU
Garaż: E46 320d
E30 320 Cabrio
A dobrze kolego przylutowałeś? Bo ja za pierwszym razem za słabo przylutowałem i po 2tyg mi się kabelek oderwał. Drugim razem przylutowałem tak fest i działa do dziś. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie przylutować tego kabelka nie było tak łatwo...

_________________
zobacz moje byłe qpe |||------>> viewtopic.php?t=50159

i aktualnego Touringa viewtopic.php?f=6&t=104068
e30 cabrio http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134197


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 492
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E34 Touring
Kod silnika: M50B20
Przed lutowaniem dobrze oczysccie punkt lutowniczy, pozniej sprawdzcie miernikiem czy jest przejscie, jak juz bedzie ok to mozna kalafonią zabezpieczyc, ale nie wiem czy benzyna tego nie zmyje..dla pewnosci przeczyscilbym tez sciezke potencjometrui dogiąl element ktory porusza sie na sciezce oporowej..
pozdrawiam

_________________
Fun for ride...only with BMW :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
wszystko 2 razy sprawdzilem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 215
Lokalizacja: Czerwin, Warszawa
Moje BMW: BMW 320d TOURI '04
Kod silnika: M47/TU
Garaż: E46 320d
E30 320 Cabrio
skoro po przylutowaniu zaczął działać to napewno jest coś z tym kabelkiem...

_________________
zobacz moje byłe qpe |||------>> viewtopic.php?t=50159

i aktualnego Touringa viewtopic.php?f=6&t=104068
e30 cabrio http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134197


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
ale chyba jak zmostkuję obie te wsuwki co wchodzą do tych pływaków to wskazówka powinna pokazywać maks?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 18:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: IÂłowo
Czy ktoś mi odpisze ? Czy pasuje wskażnik paliwa od 316i do 325td ???????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL