BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 07:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zamiana m42 na m44
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 23:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁazy
da się odpalić m44 na wiązce z m42 w m44 Tam jest inny czujnik położenie wałka głowicy i brak czujnika położenia wału czy jak przekręce je razem z deklem będzie działał m44 na wiązce z m42 .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 09:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Cytat:
Tam jest inny czujnik położenie wałka głowicy i brak czujnika położenia wału czy jak przekręce je razem z deklem będzie działał m44 na wiązce z m42 .


Coś kolego czarujesz, albo źle się wypowiedziałeś jeden i drugi silnik ma ob czujniki, zarówno wału jak i wałka.

Nierozumnie tylko, poco przekładać silnik M42 na M44 i komplikować sobie życie, silniki mają inną elektronikę sterującą. Może i da się odpalić, ale na pewno nie bez dziwnych "kombinacji alpejskich".
I to wszystko dla 5Nm więcej??
Co zdechło w starym silniku, dół czy góra??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 00:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁazy
sprawa wyglonda tak .Wiadomo że m42 to już ma swe latka i kupienie takiego dziadka to mało rozsadna decyzja . A padło wszystko tłoki korby i zawory :( kupiłem m44 (Przepraszam ) on ma czujnik wału lecz od strony sprzęgła . m42 ma lecz z przodu kupiłem wiązkę do tego nowszego z kompem ale jak ją teraz wczepić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 11:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jak masz wiązkę i sterownik, to żeby bajzlu nie robić, wyrzuć starą zamontuj nową i po problemie.
Cięcie, lutowanie i skręcanie niema sensu.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 22:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŁazy
znacie numerację fabrycznę przekazników 1,2,3 do e36 1,9 98r ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL