BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
Na żywo robi dużo większe wrażenie niż na fotach, no może poza lampami :P


ps. pies, który przybiegł za Bartkiem do samochodu przejechał się na prawym fotelu touringa - na szyi miał zawieszkę, że wabi się stówka i adres, gdzie mieszka, więc został odwieziony przez chłopaków do domu na kościuszki :rotfl:

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 21:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
A mnie na podziale łupów nie było? Przecież to moje dziecko go znalazło :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
On został odwieziony tylko dlatego, że tak nie do końca było wiadomo, czy on się nazywa stówka czy za jego odwiezienie będzie stówka. Za odwiezienie było tylko "dziękuję", więc na pewno wabi się stówka :D

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 00:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Otwock
No no autko na żywo miażdży :super: :super: :super: konkret ... a jak "lata" :hyhy: . a stówkę mogliśmy wziąć w okup :rotfl:

_________________
Fura jest niezÂła i turla fele


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 23:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Dziś w aucie zaszło kilka zmian, tj:
-na przód zagościł gwint TA technix, opuszczony maksymalnie w dół czyli jakieś -80 :D (tył zostanie bez gwintu bo moim zdaniem jest dobrze)
-zamontowałem dokładka pod przedni zderzak
-polakierowałem przedni zderzak (uznałem, że nie do przyjęcia będzie sytuacja jak bym zamontował nową dokładkę do starego i podziurkowanego przez kamienie zderzaka)
-nerka poszła w czarny mat
-w końcu zmieniłem kierunki z tuningowych na zwykłe dymione
Nie mam żadnych zdjęc po tych modach. Wrzucę jakieś pewnie dopiero w sobotę bo nie mam bardzo czasu :kwasny:

No i laseczka poszła do lekarza na dogłębne badanie. Lekarz powiedział, że zdrowa suka :] wyskoczyło 196KM :D


Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 23:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Super, swoją drogą każde 328 jakie widziałem ma ponad 192 km
I że niby poi 10 latach konie wyparowują , jasne nie w BMW.
Widzę że masz naprawdę super silnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 10:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
doskonale :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 11:14 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
kazzik_yo napisał(a):
na przód zagościł gwint TA technix, opuszczony maksymalnie w dół czyli jakieś -80


nie wiem jak z taką glebą dojedziemy w 6 osób w środku do kozienic, no ale martwi się kierowca :D


widzę, że wystartowałeś ze zmianami w tempie "ogień, ogień, kefir, kefir", ale wszystko bardzo pozytywnie, zresztą u nas - ludzi na WOTach nie może być inaczej ;)

pzdr.

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 11:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Kwestia pomiaru, mocy niby więcej ale już momentu za mało i zdecydowanie za wysoko.
W jaki sposób były brane obroty do pomiaru? I na wydruku nie widać jaka korekcja była stosowana?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 23:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Naprawde ladna sztuka :)

i nawet contury ladnie tu pasuja :)

jedne co mi sie nie podoba to ramka na tablice rej. z tulu .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 00:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Ania napisał(a):
widzę, że wystartowałeś ze zmianami w tempie "ogień, ogień, kefir, kefir"

Tak bo miałem tylko jeden dzień wolny w tym tygodniu.
ale oczywiście musiało byc coś pod góre:
Połamałem prawe nadkole bo jeździłem bez zderzaka, kierunki przednie debile dali mi do sedana, a bocznych okazało się że w ogóle nie ma na magazynach;/

Cytuj:
Kwestia pomiaru, mocy niby więcej ale już momentu za mało i zdecydowanie za wysoko.
W jaki sposób były brane obroty do pomiaru? I na wydruku nie widać jaka korekcja była stosowana?

momentu za mało niestety :( Też mnie to boli. Tak samo zresztą jak to, że krzywa momentu jest tak pofalowana. mechanik powiedział, że trzeba przeczyścic przepływkę, kolektor ssący i zmienic filtr powietrza i będzie lepiej. Nie wiem ile w tym prawdy do szpecem nie jestem ;)
A w jaki sposób były brane obroty do pomiaru i jaka była korekcja to nie wiem bo się na tym nie znam.
Wiem, że jakieś przekłamania mogły byc bo mam zbieżnośc bardzo źle ustawioną. Ale z tym muszę do pniedziałku czekac bo kolega dopiero z urlopu wróci i mi to dobrze ustawi

piotres napisał(a):
jedne co mi sie nie podoba to ramka na tablice rej. z tulu .

Spoko spoko :]
W wolnbej chwili do pułkownika podjadę i będzie po sprawie. mi też się ta pospolitośc nie podoba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 07:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie chcę tu podważać umiejętności panów z Kreatora Mocy ale po zdjęciach sądzę że pogoda była kiepska i masz mokre opony więc te rwania momentu to może być równie dobrze ślizganie się na rolkach.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
O kreatorze mocy słyszałem różne rzeczy, raz złe raz dobre. Nie wiem w czy więcej prawdy. Jeżdżę do nich bo mam blisko i w miarę spoko obsługa, no i ceny też dla mnie w porządku.
A Te wahania momentu moim zdaniem były bardziej przez kiepskie opony niż pogodę. Mokro na zewnątrz nie było a opony mam słabe :kwasny: Aż mechanik trochę bał się mnie wpuścić na rolki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 11:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
No to poczyść co Ci powiedział. Myslę że może pomóc, zarówno dolot jak i wydech mają wpływ na moment.
Gratulacje zdrowej maszynki!!!

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 20:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Trochę ucichło w temacie więc opowiem co się aktualnie dzieje.
Żebyście nie pomyśleli, że siedzę i nic nie robię :P
- Na przód zagościł gwint TAT (ustawiony oczywiście max w dół:)
- kierunki zmienione na dymione(niestety na razie tylko przednie bo boczne ciężko jakoś dostać;/
- nerka poszła w czarny mat
- założyłem dokładkę pod przedni zderzak :D
Aktualne foty na biegu:
Obrazek
Obrazek

W poniedziałek felgi oddaję na spolerowanie rantów:)
Myślę, że w tygodniu uda mi się wysłac kierownicę, gałkę o podłokietnik do obszycia:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
świetne zmiany tylko jak dla mnie felga wpadła w nadkole i wygląda to co najmniej średnio. jakiś dystans konkretny by sie przydał.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 08:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Też nad tym myślałem ale będę musiał się najpierw dokładnie temu przyjżec czy nie będzie obcierało jak założę jakieś dystanse

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
:ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 09:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Wszytko super ale nie podobają mi się czarne nerki do tego lakieru..Co w w tym fajnego widzicie, że ich..po prostu nie widać?

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 09:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
No w tej jednej kwestii mamy zupełnie inne zdanie :P
Mi się właśnie chromowane nerki wcale nie widzą. I jak patrzę na tym forum i innym to w tej kwestii zdania są podzielone 50:50

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL