BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 09:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] auto poszarpuje i jest lekko osłabione
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 18:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Moje BMW: e34 Touring
Kod silnika: M50TUB20
Witam!
Poszukuję kogoś z okolic Nowego Sącza lub Krakowa, kto ma e34 z elektroniką siemensa. Chciałbym sprawdzić swoj przeplywomierz 5WK9007 w innym egzemplarzu auta. Mój samochód zachowuje się bardzo dziwnie. Przy jeździe z niska prędkością, podczas lekkiego dotykania pedału gazu dziwnie poszarpuje. Oprócz tego czuć lekkie osłabienie samochodu przy niższych prędkościach obrotowych silnika.
Niestety kończą mi się pomysły na zlokalizowanie tej wrednej usterki.
Ze swojej strony oferuję mozliwość przełożenia innych elementów w celu kontroli ich działania w samochodzie. Inne sprawy do obgadania.

Wcześniej miałem uszkodzoną sondę lambda. PO wymianie spalanie paliwa wróciło do normy ale osłabienie i poszarpywanie nadal się pojawia.

Na live data kilka parametrów pracy silnika było złych:

TEV dopuszczalny od-10 do +10, a było 128
HLM: od 0 do 10, a było 29
zapłon od -10 do +10, a było 40

Niestety nie wiem co one oznaczają. Szukałem w internecie, ale jest kilka wersji tłumaczeń. Z tym sobie nie poradziłem. Może ktoś wie jak zinterpretować te pomiary???

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Ostatnio edytowano 29 grudnia 2010, 13:17 przez ostol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
A sondę wymieniłeś na jaką??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 20:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Moje BMW: e34 Touring
Kod silnika: M50TUB20
Na oryginalną Siemensa. Nie żaden zamiennik.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 09:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Moje BMW: e34 Touring
Kod silnika: M50TUB20
Nikt nie wie jaka może byc przyczyna tego, że silnik ma za bardzo opóźniony zapłon?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL