BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 lipca 2025, 23:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] trochę się muli 520 jakby coś przerywało
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Witam
tak w skrócie o aucie rocznik 98 2,0 manual, poprzedni właściciel wstawił zamiast katalizatora strumienice przed którą kolano jest delikatnie spłaszczone, świece są nowe, filtr pow. nowy, filtr paliwa nowy. Wykaz z komp 0 błędów. Problem jest w tym, że przy depnięciu czy to delikatnym czy mocniejszym tak jakby czkała i nie ciągnie cały czas w obrotach tylko jakby się muliła, jakby miała mało mocy. Czasami jak się rusz puści się sprzęgło delikatnie w pedał gazu, a wtedy szarpie i tak jakby czkawki by dostał. Jak samochód stoi to bez niczego wkręca się w obroty.

w czym może być problem?
czy to może być wina strumienicy i co by się stało jakbym zamiast niej wstawił samą rurkę?

znajomi mają z tym samym silnikiem i wszystko jest w porządku, nie szarpie i znacznie lepiej przyspiesza, nie ma w ogóle zamulenia .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 12:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
To że na komputerze niema błędów, nie oznacza że wszystkie czujniki są w porządku.
Jak masz możliwość to podmień przepływomierz, zwróć też uwagę na odczyt sondy i szczelność dolotu powietrza do kolektora ssącego.
Poczytaj tematy o uszkodzonych przepływomierzach, ja bym celował w tym kierunku.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL