BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 22:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 07:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 312
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: Brak
Nic tylko gratulować!!!
GRUUUBO JEST!!!
Musi to nieźle jeździć....
Miałem 328 i to już ładnie chodziło, to z motorkiem 3.0 musi być malina.... ;)

_________________
Mój były Touring:http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19908

Moja była 328 Coupe:http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=41299

Była E61 530xd LCI '08
Była F11 530 xd LCI '15


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 08:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Piękności :serce: prawie absolutnie wszystko mi się podoba :padam: no szok totalny, to jedna z nielicznych galerii jakie oglądałem, którymi jestem wprost zachwycony :super:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 08:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
po prostu :padam:
masz może zdjęcia z pod maski itp?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 08:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 435
Lokalizacja: Gliwice/Przyszowice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 2#p1596372
No tak tło mogłoby byc czarne w radyjku, ale to już mały detal, całość wyglada świetnie, z zewnątrz tak samo, a całości dopełnia przepiękna felga :cwaniak:


Jak będziesz miał czas to wrzuć fotki spod maski, no i więcej wnętrza.
To auto aż się chce oglądać. ;)

_________________
zapraszam do oceny mojej qp ------>>>>>>
viewtopic.php?t=23271

Obrazek

Całe życie Piast Gliwice !!!
Pozdrawiam - Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 09:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:super: :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Ponizej fotka spod maski, musze jeszcze dopiac kilka szczegolow takich jak np. dolot K&N, ktory mam nadzieje niedlugo przyjdzie ;)

Obrazek

Wiecej fotek auta w tym rowniez srodka dodam po weekendzie bo zapowiada sie jakas sesyjka ;)


Ostatnio edytowano 27 czerwca 2009, 00:33 przez osti!, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Klasa, po prostu klasa :) Wszystko mi sie podoba w tym samochodzi (no moze oprocz felg) . Super :padam: .

Mogłbys napisac poco wkladałeś skrzynie 6b ? Po to by ponad 250 jezdzic, czy jakis inny powod :) ?

Skrzynia od S50B32 pasowała do M52B28 jak i teraz do M54B30 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Felgi mi sie podobaja bo malo ich jest ale jak sie odwidzi to raczej jakies Motorsporty albo cos takiego zagosci...moze w czarnym macie ;) Skrzynke wkladalem bo chcialem miec szybciej, taniej i ciszej w trasie ;) ...swoja droga polecam tylko trzeba zdrowa trafic co nie jest latwe.
Skrzynia pasuje do kazdej 6 garowki ;) Nie ma znaczenia czy m50/52/54 i oczywiscie seria S50


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
ojj nie rob alu w czarnym macie ...to nie pasuje :znudzony: .

A co sie z tymi skrzyniami dzieje ze takie niezdrowe sa ?

Heh jesli chodzi o oszczedność paliwa w trasie to się chyba szybko nie zwróci bo te skrzynie jednak strasznie drogie sa . :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Jakos podoba mi sie wizja czarnego auta ;) ale jesli chodzi o kola to raczej te zostana bo nie spieszy mi sie ze zmiana, szybciej wywalenie katow, program i tylna zawiecha z hamulcami z M3. Skrzynki czesto sa zajechane i nie pracuja tak jak powinny wiec ciezko trafic dobra. Ja juz ujezdzam druga bo pierwsza okazala sie uszkodzona wlasnie. Co do ceny to roznie i nie zalezy zeby mi sie zwrocila, nie podchodze do tego w ten sposob. Przy dluzszej trasie to poprostu bardzo wygodne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Oczywiscie to był żart z tym zwracaniem sie skrzyni :rotfl: . Wiadomo o co chodzi ;) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Gratulację fajnie zrobione masz to auto.
Możesz tak dokładniej opisać z czym jest największy problem przy takim SWAPIE?

P.S. Filmików i tak Ci nie daruję ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
gratulacje za całokształt

mnie do gustu podeszła rozpórka :hyhy: pięknie wieńczy efekt swapu

osobiste sugestie: osłona pasa z M3 i wieksza gleba ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Cytuj:
Gratulację fajnie zrobione masz to auto.
Możesz tak dokładniej opisać z czym jest największy problem przy takim SWAPIE?

P.S. Filmików i tak Ci nie daruję


Najwiekszy problem...hmm chyba z transportem do Lodzi :D W ostatniej chwili okazalo sie ze nie mam auta i na gwalt szukalem lawety ;) A tak na powaznie to nie ma w tym nic strasznego, sprezarka i lapa klimy z m52, lapy z e36 (z e46 wusuwaja silnik za bardzo do przodu) na ktorych siedzi jak fabryka, kwestia dopasowania baranow jest troszke problematyczna ale da rade to zrobic, trzeba zrobic trojnik na wezach wodnych. Reszta, tj zrobienie wiazki, podlaczenie pedalu gazu i ogarniecie kompa to juz w Lodzi.

Cytuj:
gratulacje za całokształt

mnie do gustu podeszła rozpórka pięknie wieńczy efekt swapu

osobiste sugestie: osłona pasa z M3 i wieksza gleba


Oslona juz sie robi u plastikarza bo trzeba zrobic miejsce na korek od chlodnicy, a gleby chyba wiekszej nie bedzie bo mialem gwint z przodu i troche mnie to meczylo przy codziennej jezdzie, a na B8 + eibach jest bardzo fajnie i wystarczajaco twardo.
Rozporka AC Schnitzer, bardzo mi sie podoba :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 00:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja słyszałem o jakiś przeróbkach węży od klimy i od wspomagania powiedz jak to u Ciebie było?
I jak to nie tajemnica jaki był koszt podłączenia i ogarnięcia komputera skasowania EWS i sond w łodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 00:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Od klimy pasuje stara sprezarka wiec nic nie przerabiasz ;) poprostu przykrecasz ja do bloku nowego silnika, weze od wspomy tylko pozamienialem, jeden potrzebny byl dluzszy miedzy zbiornikiem a przekladnia, wiec poszedl ten z m54. Wszystko calkiem sprawnie sie sklada. Koszt podpiecia i poblokowania bledow to 2000, ja zaplacilem troche wiecej bo wymieniali jeszcze olej, plyny, nabijali klime itd...aaaa wlasnie musisz jeszcze kupic filtr paliwa z 330i bo przy m54 jest z regulatorem (dosc drogi bo ok 200zl), trzeba do niego poprowadzic podcisnienie i troche skrocic jeden z przewodow paliwowych zeby pasowal :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 00:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
No to już wiem dużo dzięki wielkie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 00:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Nie ma problemu, jak bedziesz cos potrzebowal to pytaj. Jak bedziesz szukal silnika to najlepiej z e39 bo przy wiazce jest mniej rzezby, ja mialem silnik z e46 i trzeba bylo nowa robic. Cala reszta to w sumie proste dlubanie ;) Barany zawiozlem do speca od tlumikow i pospawal razem kanaly bo w m54 jest mniej szpilek i nie dolegalyby do glowicy jak trzeba, gorna czesc(nad kanalami) tez trzeba zeszlifowac zeby ladnie doszly. Na koniec trzeba minimalnie sklepac jedno kolanko bo opiera sie o blok. Wszystko robilem z kolega ktory wczesniej wkladal taki motor do swojego compakta i dziekuje mu jeszcze raz za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 00:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Czyli mówisz,że wiązka z e39 jest lepsza niż z e46?
Mi się wydawało odwrotnie,że lepiej szukać z 330 zawsze to bliższe E36.
Możesz coś powiedzieć o tych wiązkach więcej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 01:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
W E46 komputer silnika jest po stronie kierowcy, w e36 jest po stronie pasazera i jak masz wiazke z tego pierwszego to nie pasuje bo nie siega zeby wszystko sie ladnie zamknelo. Szukanie samej wiazki to tez kiepska sparawa bo jest tego malo a jak ktos ma to krzycza np. 600zl jak jeden z allegro ;) Idealna jest wiazka z X5 bo jest najdluzsza ale e39 najlepiej. I tak lapy bedziesz zmienial na te z e36 lub Z3 3.0i ;) Puszka filtra tez pasuje z Z3 bo ja mam z M3 ale nie pasi dobrze i musialem chwilowo ratowac sie patentem...Korol Jagiello wspominal cos ze nie kazdy blok ma gwinty pod lapy z e36 dltego dawal z Z3 ale tego na 100% nie wiem i nie potwierdzalem. Moj mial wiec podmienilem. W ETK numer bloku wystepuje w wielu modelach wiec wydaje mi sie ze wszystkie maja takie same rozstawy i ilosci gwintow ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL