BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 08:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
pszczolek napisał(a):
Utrzymuja sie one niecała minute.Pozdrawiam
witam , podepne sie pod temat, u mnie jest jak napisane jest w cytacie ale takie obroty utrzymuja sie tylko przez 5 sekund po czym, spadaja do 700 pozniej dusi sie przy 500 az zgasnie. ktos wie co moze byc badz miał tak ???

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: GostyĂą
u mnie jest bardzo podobnie, mechanik powiedział, że przyczyną może być zaduża dawka paliwa, silnik nie przepala i przez to trzęsie silnikiem... męcze się z tym już od kilku miesięcy i nadal nic, komputer zero błędów nowy czujnik temperatury i sonda nie jakaś chinszczyzna tylko wszystko BOSCH tak jak było oryginalnie, przepływomierz niby działa, komputer pokazuje odczyt z przepływomierza i sondy, regulator ciśnienia paliwa też OK, co jeszcze jest odpowiedzialne za dawke paliwa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 17:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Mam dokładnie ten sam problem saanie przestaje działac po około 10 sek. po czym co parę sekund obroty spadają na 400 i znów wracają na 700 aż do rozgrzania silnika, co najdziwniejsze po wymianie pompy wody objawy ustały, na około 2 miesiące ssanie wróciło, po czym znów problem się pojawił, może po tym ktoś wymyśli o co tu chodzi co mechanik mógł tknąc przy wymianie pompy wody że ssanie wróciło na tak długo...

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 20:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Marcineke36 napisał(a):
co jeszcze jest odpowiedzialne za dawke paliwa ?

sprawdż czujnik położenia przepustnicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 18:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PoznaĂą
pawelu23 napisał(a):
mam identyczny problem co jaro888. Te same objawy z tym ze ja mam 316i m43, dołączam sie do prośby o pomoc.


Znalazałem rozwiązanie mojego problemu - powód dość prozaiczny.

Ostatnio zaczęło w okolicach tylnego lewego koła mocno śmierdzieć benzyną (wcześniej też trochę było czuć) i wskaźnik poziomu paliwa pokazywał dziwne wartości. Podejrzewałem, że może być pękniety zbiornik i coś może być z czujnikiem. Zacząłem od odkręcenia lewego czujnika. Po odkreceniu blachy pod siedzeniem okazało się, że na kapslu jest pełno benzyny. Pomyślałem, że to przewody przepuszczają. Wyczyściłem osuszyłem, przyciąłem węże i zakładam z powrotem. Odwróciłem źle opaskę i musiałem z powrotem ściągnąć ten cieńszy wąż (powrotny benzyny) i ułamała się plastikowa rurka, na którą jest nakładany. Wkurzyłem się niemiłosiernie, ale patrzę a druga rurka (ta od węża wyrównującego poziom w komorach zbiornika paliwa) jest napęknięta - pewnie ta druga też była i właśnie stamtąd wydostawała się bena. Wkręciłem utoczone i zagwintowane mosiężne rurki, nasadziłem węże i wszystko chodzi jak w zegarku.
A pomyśleć, że prawie od dwóch lat każdego lata się z tym pałowałem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 10:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
Witam ja mam taki problemik z moją bunią jak ją rano odpalę to ma jakieś 1000obr. ale jak jej przy gazuję to spadają do jakieś 600obr. tak że trzęsie autem i prawie gaśnie to samo jest na gazie a jak chcę ją zebrać bardziej na każdym biegu to tak przy 3000 & 4000 tyś. wskakuje na trzy gary na zagrzanym silniku tez przy tych obrotach wskakuje na trzy gary POMOCY wcześniej jeszcze mi falowały obroty ale pogrzebałem trochę przy wężach powietrza i ustało te falowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 10:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
Witam ja mam taki problemik z moją bunią jak ją rano odpalę to ma jakieś 1000obr. ale jak jej przy gazuję to spadają do jakieś 600obr. tak że trzęsie autem i prawie gaśnie to samo jest na gazie a jak chcę ją zebrać bardziej na każdym biegu to tak przy 3000 & 4000 tyś. wskakuje na trzy gary na zagrzanym silniku tez przy tych obrotach wskakuje na trzy gary POMOCY wcześniej jeszcze mi falowały obroty ale pogrzebałem trochę przy wężach powietrza i ustało te falowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 11:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego jak zawsze przy dwóch zasileniach radzę zakręcić gaz na butli i sprawdzić jak auto chodzi na bęzynie
jeżeli żle to najpierw tutaj szukac usterki
przy dwóch zasileniach nie wiadomo co wariuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 11:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego jak zawsze przy dwóch zasileniach radzę zakręcić gaz na butli i sprawdzić jak auto chodzi na bęzynie
jeżeli żle to najpierw tutaj szukac usterki
przy dwóch zasileniach nie wiadomo co wariuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 13:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
Ja mam możliwość przełączania gaz lub benzyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 13:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
DanielBMW napisał(a):
Ja mam możliwość przełączania gaz lub benzyna

każdy tak ma :rotfl: ryszard55, sugeruje że może dostawać gaz razem z benzyną
spróbuj to jest chwila a może ma racje :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 13:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: sÂłupsk
ja bym sprobowal wpierw wyczyscic przepustnice...a pozniej zajoł bym sie silniczkiem krokowym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 13:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
Ja mam pierwszy raz autko z gazem to się nie znam ale zrobię tak jak mówisz i dam znać po tej próbie a ten zawór to się znajduje przy zbiorniku? a silniczek krokowy czyściłem przepustnica też czyszczona


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 14:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
A czy w tej części (nie wiem jak się to nazywa) powinna być benzyna???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
widzę że nie dodało zdjęcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
Regulator ciśnienia paliwa to chyba tak się nazywa on jest połączony z kolektorem ssącym i mam tam paliwo nie wiem czy tak powinno być??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 18:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: RadzyĂą Podlasky
Cytuj:
Cytuj:
Jeżeli zapalam auto na zimnym silniku pali praktycznie bez zająknięcia lecz gdy jest juz ciepły po wyłączeniu i odczekaniu kilkunastu minut ma problem z szybkim odpaleniem , musze długo kręcic zeby odpalic bunie […]

Tutaj tez zamykam temat wina regulatora paliwa - autko pali teraz na dotyk - pozdro
Źródło: http://forum.bmwautoklub.pl/viewtopic.php?t=1799
Cytuj:
Krótko opiszę mój problem. Moje BMW - E36 318i '92 silnik M40 - na zimnym silniku zapalał dobrze, po rozgrzaniu jeśli się go pozostawiło na 10-15 min odpalał ciężko i czuć było paliwem. […] Wymieniłem pompę paliwa (nic nie pomogło), za namową mechanika dałem się namówić na wymianę uszczelek pod kolektorem (też nic) ale powiedział że uszczelka między silnikiem a kolektorem była mokra od paliwa i to dało mi do myślenia - z kąt to paliwo. Jedynie nieszczelny wtrysk lub? no właśnie jest jeszcze regulator ciśnienia który jest podłączony wężykiem pod kolektor.Więc odłączyłem wężyk od regulatora zatkałem go żeby nie łapał fałszywego powietrza a na regulator ciśnienia założyłem krótki wężyk (przezroczysty) z drugiej strony też go zaślepiłem i co się okazało? że zaczęło się pojawiać po krótkim postoju w nim paliwo a po nocy ciśnienie wypchnęło z regulatora wężyk. Samochód odpala teraz nawet po 15 min postoju bez problemu jedynie na wolnych obrotach próbuje zgasnąć ale to związane jest na pewno z niskim ciśnieniem paliwa. […]
Źródło: http://forum.bmwautoklub.pl/viewtopic.php?p=30053

DanielBMW, przeczytaj resztę postów w tym temacie (dot. przeciekania paliwa przez przwód podciśnieniowy z regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego): http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=37156


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL